Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dat is geen Godwin.

Geef gewoon toe en je kan deze topic sluiten ;)

Geinige kerel die zyzz hoor maar hij krijgt wel heel veel aandacht.
 
Lol@ iedereen die net doet alsof zelf wel die honderden pagina's hebben doorgelezen

I did (srs) niet de laatste 100 trouwens want daar zijn alleen maar RIP posts en emotionele crystories, en t shirt ontwerpen, ben gestopt met lezen toen de ontwikkelingen en cliffs ophielden
 
Mag iemand mij nu uitleggen hoe mijn quote gezien kan worden als een Godwin.

Alleen het woord Godwin zegt al genoeg in die quote. Dat is zinnen tussen de woorden weglezen...


U GET IT BRO?!?!?
 
Alleen het woord Godwin zegt al genoeg in die quote. Dat is zinnen tussen de woorden weglezen...


U GET IT BRO?!?!?

Alleen als je retarded bent, net zoals deze thread trouwens.
 
Mag iemand mij nu uitleggen hoe mijn quote gezien kan worden als een Godwin.

relax EricR, neem het zo niet serieus.

Een referentie naar nazi-idealen is voor mij al een godwin.
 
Ik hoop nog steeds dat het allemaal een grap was
 
Mag iemand mij nu uitleggen hoe mijn quote gezien kan worden als een Godwin.

hou het even on topic met jullie godwin gezever tussendoor!:mad:
 
we kunnen het alleen maar hopen:(

Heb jij niet nog ergens zo'n topic lopen? waarin je al je successen opsomt? Kan je zyzz zijn plek mooi inpikken!
 
Heb jij niet nog ergens zo'n topic lopen? waarin je al je successen opsomt? Kan je zyzz zijn plek mooi inpikken!

vergeleken met zyzz ben ik een grote faalhaas:(
 
Er zijn hier maar weinig Ziz haters. Ook ik heb gelachen om zijn filmpjes, ook ik vond hem wel grappig en ook ik vond zijn fysiek goed. Maar de mensen die hem als god zien zijn over het algemeen mensen die falen in de gym, falen in studie/werk en mja, falen in leven. Lachem om zijn filmpjes is 1 ding, hem zien als de ulrieme levensgenieter en beste fysiek ever is een ander ding. Als puper op trance energy vind je hem wel cool, als afgetrainde gast met een goede baan en rijk social life is het een karikatuur.

HAHAHAHAHA. Waar heb je het over, serieus gek.
Je kan doordenken en je kan doordenken.
Wat jij nu zegt is gewoon debiel.
 
Daarom ben jij nu op dit moment ook de nummer 1 poster.


Hehehehehehehehe

:D Vito is nog steeds #1 en vanmiddag was ik nog #4, ik zak morgen wel weer weg denk ik.
 
Ik wil ook op p. 100 gepost hebben, bij deze.
 
Back
Naar boven