XXL Nutrition

mening kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MisterFitness

Novice
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal,
Ik ben juist nieuw hier,
Ik ben van plan om van start te gaan met volgende kuur (namelijk mijn eerste):

Test E 500 mg e/w en dit zou ik willen stacken met Winstrol nu zou ik deze winstrol nemen van 5-10 50 mg e/d of is het beter om later van start te gaan rond 7-12 50 mg e/d.
Wat denken jullie algemeen van deze kuur en/of hebben jullie hier nog bedenkingen bij.

alle tips en reacties welkom.
 
Waarom niet eerste keer 250mg p/w?
 
Omdat ik al veel heb gezien op verschillende sites en forums dat die 500 per week een goede basis vormen voor een beginnerskuur.
 
Met 250mg p/w 10 tot 12 weken moet je ook 5 tot 10 kg kunnen winnen... Meer test is ook weer meer bijwerkingen. Zonder enige achtergrond van je, zoals je training, je voeding en je doelstelling is het moeilijk zinnig advies te geven..
 
Ik train al 6 jaar intensief waarbij ik toch 12 kilo natuurlijk ben aangekomen met de nodige natuurlijke supplementen. Voeding is in orde heb hier een paar voedingsschema's liggen. Het doel is vooral goed bij te komen, 10 kilo zoals je zegt waarvan ik er toch minstens 8 wil overhouden. De reden dat ik de winstrol wil toevoegen is omdat ik hard uit de kuur wil komen dus geen bloat wil krijgen. Grtz

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 23:46 ----------

Correctie 21 Kilo
 
Ik heb een oplossing, het heet; niet kuren
 
Edit: Is dus 21kilo. Komt neer op 3,5 kilo per jaar. Het kan ermee door, al vind ik dat je dan natural nog wel wat kan bereiken.
 
Laatst bewerkt:
21 kilo heb de cijfers omgekeerd foutje van mij , had het al gezegd hoor
 
Edit: Is dus 21kilo. Komt neer op 3,5 kilo per jaar. Het kan ermee door, al vind ik dat je dan natural nog wel wat kan bereiken.

Ja de eerste 3-4 jaar ging het goed en snel maar de laatste 2 jaar is het wat aan het slabakken daardoor zou ik graag dit kuurtje doen. Wat denk je van de kuur zelf? En welke mening heb je over de winstrol?
 
Ja de eerste 3-4 jaar ging het goed en snel maar de laatste 2 jaar is het wat aan het slabakken daardoor zou ik graag dit kuurtje doen. Wat denk je van de kuur zelf? En welke mening heb je over de winstrol?

Als je de laatste 2 jaar niks aankomt mss even naar je voeding/eet schema's kijken? Post ze anders

Betreft winstrol zou ik hem gewoon als kickstart gebruiken.
1-6 dan 50mg e/d. Test kickt in week 5, 6 a 7 ongeveer in.
Zou zonde zijn om dan een mildere AAS ernaast te lopen als je die ook als kickstart kan gebruiken.

Maar ben zelf ook geen echte aas kenner
 
Als je de laatste 2 jaar niks aankomt mss even naar je voeding/eet schema's kijken? Post ze anders

Betreft winstrol zou ik hem gewoon als kickstart gebruiken.
1-6 dan 50mg e/d. Test kickt in week 5, 6 a 7 ongeveer in.
Zou zonde zijn om dan een mildere AAS ernaast te lopen als je die ook als kickstart kan gebruiken.

Maar ben zelf ook geen echte aas kenner

Ik snap waarom je het als kickstart zou gebruiken maar ik voeg de winstrol op het einde er gewoon naast om geen bloat uiterlijk te krijgenen op die manier harder uit de kuur te komen dit is de reden.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 00:34 ----------

Zijn er misschien nog mensen die de winstrol eerder als kickstart aanraden? Welken voordelen geeft dit ten opzichte van op het einde?
En wat zijn dan weer de voordelen als ik toch beslis om de winstrol op het einde te nemen( buiten het harder staan).
Het zou me veel helpen. Greetz
 
Ik snap waarom je het als kickstart zou gebruiken maar ik voeg de winstrol op het einde er gewoon naast om geen bloat uiterlijk te krijgenen op die manier harder uit de kuur te komen dit is de reden.

Dan zou ik inderdaad 7-12 pakken.
Ik dacht dat je 5-10 wou pakken.

Je pakt test 1-12 of 1-10? Je kan winny tot je nakuur laten doorlopen als het goed is.
 
Dan zou ik inderdaad 7-12 pakken.
Ik dacht dat je 5-10 wou pakken.

Je pakt test 1-12 of 1-10? Je kan winny tot je nakuur laten doorlopen als het goed is.

Test neem ik dan van 1-10.
Jha nu ben ik toch aan het twijfelen om het al kickstart te gebruiken.
Zal me nog even goed laten informeren daarover
 
Je wilt toch zoveel mogelijk aan je kuur overhouden? Gebruik dan winny als kickstart i.p.v. aan het einde i.v.m. cortisol (gevoeligheid). Doe 40mg ED eerste 4 weken, kom je rond met 1 potje.
 
Je wilt toch zoveel mogelijk aan je kuur overhouden? Gebruik dan winny als kickstart i.p.v. aan het einde i.v.m. cortisol (gevoeligheid). Doe 40mg ED eerste 4 weken, kom je rond met 1 potje.

dit dus.
 
Je wilt toch zoveel mogelijk aan je kuur overhouden? Gebruik dan winny als kickstart i.p.v. aan het einde i.v.m. cortisol (gevoeligheid). Doe 40mg ED eerste 4 weken, kom je rond met 1 potje.

Ja natuurlijk, maar zal ik dan tegen het einde van de kuur geen last krijgen van bloat? Want dit wil ik absoluut vermijden ...
En misschien een hele domme vraag maar is dit misschien geen tussenoplossing: week 1-3 40 mg en week 7-10 50 mg? ??? Of zal dit helemaal geen nut hebben ???
 
Bloat zal em vooral in je dieet zitten ;) Winny zijn ook geen magic pills om bloatless te zijn.
 
Zoutinname beperken.
 
je kan de winny wel op het eind pakken maar kuur dan wel na met nolvadex en aromasin ivm je cortisolwaardes.
 
Kan aan mij liggen maar ik heb twee keer winny als kickstart gehad en ik vond me nog steeds redelijk bloated, voeding is niet geheel zoutloos maar wel goed beperkt.

Ben ik de enige die dit heeft of hebben meerdere dit?
 
Back
Naar boven