AndroidHealthClinic

Enkel biceps trainen?

Bezoekers in dit topic

messi

Novice
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m78
Hallo,

ik train nu al 3 maandjes thuis vooral mijn borst,triceps,biceps spieren met behulp van dumbles!

Nu mijn schouders zetten redelijk sterk uit en ook mijn armen
worden redelijk dik (meer onder kant) nu ik zou graag hebben dat je echt goed de ronding aan mijn arm ziet van je biceps...
Ik wil niet zo zeer dikke armen krijgen maar gwn mooie gespierde armen biceps denk ik vooral...

Wat raden jullie mij aan gwn verder doen met alle spieren te trainen of enkel nog biceps oefeningen?
 
Alles trainen, dus ook benen en rug. Biceps komen later wel.

Veel succes met je 'dumbles'!
 
Alles trainen, dus ook benen en rug. Biceps komen later wel.

Wat Jorgyboy zegt. Dit om te voorkomen dat je een te groot verschil gaat krijgen met de rest van je lichaam! Het moet niet zo zijn dat alleen je biceps heel groot/sterk worden de rest moet ook meegroeien.
 
2x per dag pindakaas op je biceps smeren voor optimale groei.
 
Dit is dan 18 jaar :rolleyes:

Ga eten & naar de gym!
 
zooo, 3maand AL

gokje , je wilt ook graag zichtbare abs ?


beachboy all the way
 
ga je hele lichaam traine, zo ben ik ook begonne en nu ziet het er niet uit. ik heb voorlopende biceps en triceps en te kleine schouders=lelijk!
 
Alles trainen, dus ook benen en rug. Biceps komen later wel.

Veel succes met je 'dumbles'!


jah ik zou graag heel mijn lichaam trainen maar zoals ik al zei train ik enkel
thuis met dumbles... dus weet niet goed hoe ik benen en rug dan zou moeten trainen!
 
107rwwh.jpg


OT: je zit hier op een BB site... lees de stickies. Hier staat alle informatie die je nodig hebt. Heb je nog een vraag over een bepaalde oefening, typ dan gewoon de naam in op google. 9/10 krijg je dan een link naar een topic op deze site. ;)
 
Laatst bewerkt:
jah ik zou graag heel mijn lichaam trainen maar zoals ik al zei train ik enkel
thuis met dumbles... dus weet niet goed hoe ik benen en rug dan zou moeten trainen!

Ben ik nou zou verdomd geniaal of ben jij zo idioot... Heb jij ooit van een "gym" gehoord ook wel sportschool genoemd. Je weet wel zo'n plek waar mensen heengaan die 'trainen".

Jij traint niet , jij bent bezig een faggot te worden met je biceps en triceps.
 
jah ik zou graag heel mijn lichaam trainen maar zoals ik al zei train ik enkel
thuis met dumbles... dus weet niet goed hoe ik benen en rug dan zou moeten trainen!

Op het internet vind je genoeg oefeningen die je thuis kan doen om je benen en je rug te trainen, enkel zal je daarmee nooit hetzelfde resultaat behalen als hetgeen je in een gym kan behalen.

Ga daarom naar een gym, neem een abbo en stel een schema op. Genoeg info daarover te vinden in de stickies op deze site.
 
all I can say: Read the stickies.

Daar staat alles wat jij graag wilt weten kerel
 
whauw, er zitten hier veel agresieve mensen, als de kerel info wil breek hem dan tog niet af!
 
whauw, er zitten hier veel agresieve mensen, als de kerel info wil breek hem dan tog niet af!

Wel als die gozer niet de moeite neemt om de "search" knop te gebruiken en met z'n dumbles... Alleen zijn armen en borst traint
 
whauw, er zitten hier veel agresieve mensen, als de kerel info wil breek hem dan tog niet af!

We zijn helemaal niet agressief. Maar het komt zo vaak voor dat mensen vragen stellen die allemaal beantwoord worden in de stickies.

Als die eerst goed doorgelezen worden. Dan heb je in ieder geval een goede basis.

En mischien heb je gelijk en moeten sommige dat wat vriendelijker zeggen. Maar het gebeurt elke dag en sommige mensen worden daar minder blij van.

Ik denk dat minstens 20-30% van de topics beginnen over vragen die allang beantwoord zijn. Sommige mensen denken dan: Nee he niet weer. lees die verdomde stickies nou eens.
 
jup + hier heerst een haat voor bicep/sixpack jochies aka superdudes FU!!!
 
Sixpack jochies lol.

Een ecto van 70kg met een sixpack daar heb in geen greintje respect voor. Die zijn niet gespierd, maar gewoon mager.

Een kerel van 100+ kg met zichtbare abs daarentegen...
 
Plus dat het gewoon leuk is om je eigen E ego te boosten en je E pensi te growen door mensen die er niets an afweten en er ook geen moeite voor doen af te zeiken ^^
 
Plus dat het gewoon leuk is om je eigen E ego te boosten en je E pensi te growen door mensen die er niets an afweten en er ook geen moeite voor doen af te zeiken ^^

Dat is een feit. Ik heb alles zelf opgezocht over het hoe & wat in bodybuilding. Als ik iets niet weet dan typ ik het gewoon in google, 9/10 keer heeft iemand die vraag wel al eens gesteld en word je direct doorgestuurd naar een site waar alle informatie staat die je nodig hebt. Zoiets noemen ze zelfstandigheid :cool:
 
Back
Naar boven