Fitness Seller

Magic EAA + Whey Isolaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

compela22

Cool Novice
Lid geworden
6 aug 2011
Berichten
85
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
84kg
Mensen

Ik gebruik 2 supplementen

1 magic eaa , aminozuren

2 whey isolaat , eiwitshake

eerst dronk ik de magic eaa met water, was te doen maar lekker was anders :D

Nu ben ik op het idee gekomen om magic eaa te mixen met whey isolaat en water.
Heeft dat nadelige effecten? zodat de eiwit of de aminozuur niet 100% effectief zal werken ivm mixen?
Het is 5 x lekkerder nu en ik drink bijna niks anders :D

Verheug me zelf om te gaan trainen om me eiwit+amino shake te drinken voor/tijdens/na mijn training :p
 
Weet ook niet meer wat nu juist het beste is. :p. Sommigen zeggen dat het combineren van die 2 de snelle werking van de EAA teniet doet. Andere zeggen dan weer dat het niks doet aan de opname snelheid van de EAA.
 
Heb net bodyenfitshop gebeld, hun zeggen dat het geen kwaad kan en dat het juist beter is .
Maargoed ik wil ook jullie mening horen ..

Mijn dosering is als volgt:

voor het trainen 40 gram whey isolaat + 10 gram magic eaa mixen met 650 ml water

tijdens trainen 20 gram whey isolaat + 10 gram magic eaa met 650 ml water

na het trainen 30 gram whey isolaat + 10 gram magic eaa met 500 ml water
 
Heb net bodyenfitshop gebeld, hun zeggen dat het geen kwaad kan en dat het juist beter is .
Maargoed ik wil ook jullie mening horen ..

Mijn dosering is als volgt:

voor het trainen 40 gram whey isolaat + 10 gram magic eaa mixen met 650 ml water

tijdens trainen 20 gram whey isolaat + 10 gram magic eaa met 650 ml water

na het trainen 30 gram whey isolaat + 10 gram magic eaa met 500 ml water

Een beetje teveel van het goede, 2 whey shakes per dag is voldoende (het is slechts een aanvulling op je voeding).

Ik zou smorgens een whey shake pakken (30gram) en na het trainen een whey shake (30gram) gevolgd door een koolhydraatrijke maaltijd.

Met betrekking tot de Eaa, ik pak slechts 10 gram voor het trainen. (Na mijn training heb ik mijn Magnificent klaar staan).
 
Heb net bodyenfitshop gebeld, hun zeggen dat het geen kwaad kan en dat het juist beter is .
Maargoed ik wil ook jullie mening horen ..

Mijn dosering is als volgt:

voor het trainen 40 gram whey isolaat + 10 gram magic eaa mixen met 650 ml water

tijdens trainen 20 gram whey isolaat + 10 gram magic eaa met 650 ml water

na het trainen 30 gram whey isolaat + 10 gram magic eaa met 500 ml water

Ah dat was jij! :D

haha

-Leon
 
ik hou het gescheiden dus direct naar de training mn eaa's met dextrose en dan als ik thuis kom 20min. later whey
 
Heb net bodyenfitshop gebeld, hun zeggen dat het geen kwaad kan en dat het juist beter is .
Maargoed ik wil ook jullie mening horen ..

Mijn dosering is als volgt:

voor het trainen 40 gram whey isolaat + 10 gram magic eaa mixen met 650 ml water

tijdens trainen 20 gram whey isolaat + 10 gram magic eaa met 650 ml water

na het trainen 30 gram whey isolaat + 10 gram magic eaa met 500 ml water

Beetje overkill imo.
120gr eiwit in een tijdspanne van 2,5 a 3 uur.
 
Beetje overkill imo.
120gr eiwit in een tijdspanne van 2,5 a 3 uur.

Valt wel mee. Vooral omdat je rond die periode de extra eiwit hard nodig hebt. :)

-Leon
 
En nog even voor de duidelijkheid. Aangezien de topicstarter geen carbs neemt na de training raad ik de EAA aan in combinatie met Whey. Dan is de smaak beter en aangezien er geen directe insulinepiek is door het gebrek aan koolhydraten is de Whey shake ook niet nodig 20 minuten na de training. :)

-Leon
 
En nog even voor de duidelijkheid. Aangezien de topicstarter geen carbs neemt na de training raad ik de EAA aan in combinatie met Whey. Dan is de smaak beter en aangezien er geen directe insulinepiek is door het gebrek aan koolhydraten is de Whey shake ook niet nodig 20 minuten na de training. :)

-Leon

beste león

ik had een topic gestart over eaa magic en isolaat perfection te mixen, puur voor de smaak

wat zal ik nu volgens u het beste doen qua dosis en moment van inname?

ik ben aan het cutten, het meest effectieve dosis volgens u? en aangezien ik cut is het dan ook verstandig dat ik magnificent gebruik na mijn training of is dat overbodig?

alvast bedankt

en een top webwinkel jullie bodyenfit :D
 
Ik had je p.m al beantwoord! :D

-Leon
 
Back
Naar boven