XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Misschien moet je in essentie enigszins een emo kid zijn om deze knul een baas te vinden of een leeg leven leiden dat nu pijnlijk duidelijk wordt aangezien het vluchten in een fictieve wereld met een karikatuur als leider stopt. Dat hij nu dood lijkt te zijn neemt bepaalde remmingen weg en ze lijken gevangen te zitten in de eigen adoratie waarbij relativeren totaal ontbreekt. Dat wat hij deed in de vakantie kan niet worden afgekeurd aangezien het zijn core business was in het beeld dat hij van zichzelf wilde uitdragen. Nu afkeuren strookt niet met de basis van de adoratie. Als de knul levend was thuis gekomen hadden de meeste aanhangers het een baas genoemd, kijk die knul toch genieten van het leven, respect en meer van die holle termen. Een stijl van leven adoreren dat destructief is en leidt tot de dood is de kern van de emo-kid.

Tering wat kan jij slap lullen. Neem nog een Prozacje.
 
Weet je wat ik nog het ergste vindt, dat de media er nu opduikt en dus de schuld aan BB'e geeft en het laat lijken alsof we allemaal freaks zijn en slecht bezig zijn. Dat is echt het laatste wat hij wou dat er zou gebeuren lijkt me..

Maar het zijn wel dat soort figuren die daar steeds weer voor zorgen...
 
Maar het zijn wel dat soort figuren die daar steeds weer voor zorgen...

Klopt, dat is juist zo vervelend. Mensen die te ver gaan en de realiteit uit het oog verliezen. Wacht maar tot ze een cocktail van anabolica en drugs in hem vinden, dan gaat het weer helemaal los hoor..
 
Oké, jongens... ik ga trainen! even superdude style, just for my homeboy Zyzz!
Denk dat ik binnenkort ook maar eens ga fietsen...
 
ik weet nog toen je bij ons was,
samen fietsen op het coca gras.

Maar die tijd is nu voorbij,
geen "come at me brah's" in allerlei.

Je blijft voor altijd in mijn hart,
**** die Jezza, hij is een retard.

LOVE YOU ZYZZ :'(
 
tering wat kan jij slap lullen. Neem nog een prozacje.
Alhoewel mijn post in deze sectie staat en het dus in een bepaalde context gelezen dient te worden lijkt het, na het lezen van jouw onderstaande posts, toch iets verder te gaan. Vooral het stukje over relativeren, fictieve wereld en adoratie is afgaande op jouw posts treffend. Voel me verder vereerd dat zo'n groot licht mij aandacht schenkt.

vrouwen die zelf ook niet de knapste zijn idd, omdat ze weten dat ze toch geen hunk aan de haak kunnen slaan maken ze zichzelf en anderen dat wijs.

Echt lekkere wijven gaan hier echt wel voor

@ bobbin: Nu mijn achtergrond :d hail the kingggg

wtf heb ik gemist :| dit kan niet waar zijn.... Omfg

issie gewoon echt dood?? Fack man fackk. Ik kan et niet aan om 60 pagina's door te lezen... Maar het lijkt er idd op datie gone is.

Potverdommeee

iedereen die hem zwart maakt omdat hij zogenaamd dacht dat hij een god was en arrogant was en w/e heeft het gewoon niet begrepen.

Zyzz heeft van zichzelf een merk gemaakt, een icoon. Hij stond voor het harde liften + feesten en maximaal van het leven genieten. Hiervoor werd hij ook rijkelijk beloond in geld en fame.

De arrogante/troll/vrouwonterende zyzz was een fake en dat weet iedereen die hem adoreert ook. Ik heb zoveel verhalen gelezen van mensen die dichtbij hem stonden en zeiden dat hij irl helemaal niet zo was. Hij was een aardige jongen die ook nog eens goed z'n best deed op school en slim was. Maar zulke jongens zijn niet interessant, zyzz was dat zoals hij zich profileerde wel.

Nu maar door blijven haten over de troll-zyzz en denken dat dit echt was bewijst gewoon hoe stom en zielig je zelf bent. Er is een jongen van 22 overleden die voor velen een voorbeeld was.

tis leuk geweest eric, topic begint nu echt te falen. Gooi em dicht zoals je ook bij ons zou doen want het gaat onderhand nergens meer over.

No hard feelings maar sta er niet gek van te kijken wanneer jij es iets post wat je persoonlijk aangaat en mensen gaan trollen. Heb je een beetje zelf uitgelokt nu.

lol ben je kaal ofzo. Pulls bitches

wat lul je nou met je sport, snap je het dan nog niet? Zyzz heeft een eigen levensstijl gemaakt die veel jongeren aanspreekt. Zyzz verafschuwde die enorme bb'ers en hij vond dat je er ook veel lol bij moet maken en het aesthetic moest houden, dus niet alles maar groter en groter. Dit is wat veel jongeren aanspreekt, of je het nu leuk vind of niet.

Overigens vind ik dat je als mod zijnde veel te ver gaat. Je hebt hier een voorbeeldfunctie en nu zit je al die anti's op te hitsen. Zegt meer over hoe je irl bent dan dat je je hier profileert. Zwak.

integendeel. Lelijke mensen haten mooie mensen want (random domme reden)

mooie mensen kunnen het goed vinden met andere mooie mensen, want daar horen ze bij. Lelijke mensen vinden ze triest omdat ze alleen maar haten.

Zyzz is overduidelijk geen lelijke gast, en heeft ook bewezen bizar lekkere chicks te kunnen scoren. Ik adoreer hem, jij haat hem. U mad dat je lelijk en onzeker bent?

geciteerd van the daily telegraph. Ik wist het allemaal al, maar voor iemand die zo respectloos over doden spreekt zoals jij, post ik het graag nog eens zodat je er naar kunt kijken en het kunt vergelijken met je eigen leven.

at 22, shavershian - zyzz to fans - had a facebook following of more than 60,000, had released a book, developed a protein supplement and had launched a range of clothing, all while doing a degree in business and commerce.


wat heb jij toegevoegd aan de mensheid 'strong80'?

in be4 100 pages. Een van de bestlopende topics tot op heden.

Haters of niet-haters... Negatieve aandacht is ook aandacht. En dat is precies hoe zyzz er ook over dacht. Over deze man zal nog lang gesproken worden ongeacht op welke manier. Dat was het hem om te doen, om een indruk achter te laten op de wereld. Zyzz je hebt het geflikt jongen. Respect <3
 
Laatst bewerkt:
ik weet nog toen je bij ons was,
samen fietsen op het coca gras.

Maar die tijd is nu voorbij,
geen "come at me brah's" in allerlei.

Je blijft voor altijd in mijn hart,
**** die Jezza, hij is een retard.

LOVE YOU ZYZZ :'(

En wanneer maak jij eens de overstap, van nerd naar superdude, Angelus?
 
zit te denken om 1 week billstarr te laten voor wat het is en 1 weekje zyzz zijn schema van simplyshredded te doen ter ere van hem :)
 
Wtf is er gebeurd? terug van vakantie en zyzz dood? noooooooo
kan iemand samenvatting geven?
 
Back
Naar boven