XXL Nutrition

Bulkkuur voor de winter, test, tren, dbol, igf

Bezoekers in dit topic

Pleister

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2008
Berichten
10.705
Waardering
4.434
Hej mensen, ik heb deze bulkkuur in gedachten voor de winter

1-4 Dianabol 40mg
1-10 Trenbolone 400mg
1-12 Testosteron 500mg
5-8 IGF-1 60mcg

1-13 HCG 500iu (verdeelt over twee keer)
14-17 IGF-1 60mcg
14-17 Arofixen 40mg
18-19 Nolvadex 20mg

Is me derde kuur, me eerste keer was om te cutten en me laatste om te bulken.
Wil nu igf-1 eens proberen, heb het in de weken 5-8 omdat dan de testosteron en de trenbolone goed werkt en nog in de nakuur om mijn massa beter vast te houden.

Hopelijk wat tips of suggesties.......
 
Hej mensen, ik heb deze bulkkuur in gedachten voor de winter

1-4 Dianabol 40mg
1-10 Trenbolone 400mg
1-12 Testosteron 500mg
5-8 IGF-1 60mcg

1-13 HCG 500iu (verdeelt over twee keer)
14-17 IGF-1 60mcg
14-17 Arofixen 40mg
18-19 Nolvadex 20mg

Is me derde kuur, me eerste keer was om te cutten en me laatste om te bulken.
Wil nu igf-1 eens proberen, heb het in de weken 5-8 omdat dan de testosteron en de trenbolone goed werkt en nog in de nakuur om mijn massa beter vast te houden.

Hopelijk wat tips of suggesties.......
leuk kuurtje man,ben benieuwd naar je bevindingen mbt de igf
ik zou alleen de test verhogen naar 750mg,ik heb ook test en tren als laatste kuur gehad,was begonnen met 500 test 400 tren,maar mijn libido was net niet wat het moest zijn,toen de test verhoogd naar 750 en alles was weer top,plus dat ik nog harder ging,heerlijk kuurtje
8 kg mee gepakt en de mooiste spiegel ooit.
 
leuk kuurtje man,ben benieuwd naar je bevindingen mbt de igf
ik zou alleen de test verhogen naar 750mg,ik heb ook test en tren als laatste kuur gehad,was begonnen met 500 test 400 tren,maar mijn libido was net niet wat het moest zijn,toen de test verhoogd naar 750 en alles was weer top,plus dat ik nog harder ging,heerlijk kuurtje
8 kg mee gepakt en de mooiste spiegel ooit.

Ja ben zelf ook benieuwd naar de igf, ik ga er niet teveel van verwachten maar de werking zal ik waarschijnlijk wel merken omdat ik weet hoe ik op test en tren reageer.

Was ook al aan denken dat de tren misschien te hoog is tegenover de test, maar wil deze kuur niet nog meer aas gaan gebruiken dus ik probeer dit uit.
Mijn vorige was test 500mg en tren op 200mg, toen was mijn libido eigenlijk té hoog en inderdaad, je krijgt een hele mooie spiegel door de tren, stond echt hard:D
 
Ja ben zelf ook benieuwd naar de igf, ik ga er niet teveel van verwachten maar de werking zal ik waarschijnlijk wel merken omdat ik weet hoe ik op test en tren reageer.

Was ook al aan denken dat de tren misschien te hoog is tegenover de test, maar wil deze kuur niet nog meer aas gaan gebruiken dus ik probeer dit uit.
Mijn vorige was test 500mg en tren op 200mg, toen was mijn libido eigenlijk té hoog en inderdaad, je krijgt een hele mooie spiegel door de tren, stond echt hard:D
ja top he die spiegel,tren rocks bigtime
zet dan de test naar 625,is imo echt beter.
succes
 
Is vooral persoonlijk die test/tren verhouding. Ken er genoeg die meer tren dan test zetten zonder libido problemen. 500/400 zou geen probleem moeten zijn.
 
Ik hoef alleen maar naar mn vail met tren te kijken en mn libido is al verdwenen :( Terwijl ik tren zo lekker vind om op te trainen!
 
leuk kuurtje man,ben benieuwd naar je bevindingen mbt de igf
ik zou alleen de test verhogen naar 750mg,ik heb ook test en tren als laatste kuur gehad,was begonnen met 500 test 400 tren,maar mijn libido was net niet wat het moest zijn,toen de test verhoogd naar 750 en alles was weer top,plus dat ik nog harder ging,heerlijk kuurtje
8 kg mee gepakt en de mooiste spiegel ooit.

Had je tijdens je kuur HCG vanaf het begin mee laten lopen toen je de test op 500mg had staan?

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 11:51 ----------

Ik hoef alleen maar naar mn vail met tren te kijken en mn libido is al verdwenen :( Terwijl ik tren zo lekker vind om op te trainen!

Ooit weleens gecombineert met HCG?

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 11:52 ----------

is vooral persoonlijk die test/tren verhouding. Ken er genoeg die meer tren dan test zetten zonder libido problemen. 500/400 zou geen probleem moeten zijn.

+1
 
welke igf-1 ga je nemen ?
 

Als je nog niet gekocht heb zou ik je toch adviseren des te halen. Ik heb ook eens igf-1 lr3 genomen en merkte er geen ene drol van. Was nog in de tijd dat ik 150 euro voor 1000mcg neerlegde :S

Ik zou trouwens minimaal 100mcg per dag nemen.
 
Als je nog niet gekocht heb zou ik je toch adviseren des te halen. Ik heb ook eens igf-1 lr3 genomen en merkte er geen ene drol van. Was nog in de tijd dat ik 150 euro voor 1000mcg neerlegde :S

Ik zou trouwens minimaal 100mcg per dag nemen.

Heb nog niks gekocht dus ik kan nog kiezen, ik wou voor lr3 gaan omdat ik daar meer logs van vond online, maar dan probeer ik nog wat meer info te vinden over des.

Denk dat 60mcg ook wel voldoende moet zijn. Hoezo raad je mij 100 aan dan?
 
Heb nog niks gekocht dus ik kan nog kiezen, ik wou voor lr3 gaan omdat ik daar meer logs van vond online, maar dan probeer ik nog wat meer info te vinden over des.

Denk dat 60mcg ook wel voldoende moet zijn. Hoezo raad je mij 100 aan dan?

Omdat de meesten onder de 100mcg niks merken. Ik ben daarom ook meteen op 100mcg begonnen, helemaal omdat ik bijna 120 kilo weeg.

Toen ik lr3 heb genomen nam ik 50mcg per dag en merkte er geen reet van. Ik zou ook niet zo snel lr3 meer nemen aangezien ik met een poll heb gezien dat iets van 80% de des versie beter vond en de andere 20% de lr3 versie.
 
Omdat de meesten onder de 100mcg niks merken. Ik ben daarom ook meteen op 100mcg begonnen, helemaal omdat ik bijna 120 kilo weeg.

Jay, houd er rekening mee dat Pleister slechts 32kg lichter is dan dat jij bent.

Ik geloof ook dat 60mcg weleens genoeg kan zijn, en anders kan hij het altijd verhogen.
 
Ik zou die de test op 500 houden...(kan wel op 750 maar denk dat samen met tren op 400 de kuur al heftig genoeg zal gaan zijn...
En die dboll lekker helemaal weg halen...alleen maar vocht...
Heb je imo echt geen k*t aan...
Ben zelf net 4dagen bezig met dboll...had nog n potje liggen en wilde iets voller worden...daarbij word ik van dboll altijd erg gelukkig...krijg energie en heb het gevoel dat ik de hele wereld aan kan zonder agressief te worden...loop op wolkjes zo gezegt...
Maar 4 dagen op 30mg en ik begin meteen weer n dikkere kop te krijgen...en dat icm 500test en 500 mast...
Ik stop er weer mee...daarbij is tren toch wel ff iets heftover en heeft dboll imo nauwelijks meer waarde...bh dan dat het snel werkt...pak je toch wel test prop en tren ace de eerste 3 weken erbij...doe je half half...en ga je na 3weken door met alleen enth...
Tren op 400 is voor sommige(waaronder ik)al erg heftig...dus test nu al op 750 zetten is imo niet nodig...maar doe natuurlijk wat je niet laten kunt...
Maar neem 1ding van me aan...zelfs op 7% (of eigenlijk nog ietsje lager)ga je vocht pakken met dboll...en ik eet altijd zoutloos...
Denk niet dat je blij gaat zijn met dat vocht...
Succes met je keuze!

Gr. M
 
Laatst bewerkt:
ja,2x250iu werkt perfect

Hm, zeer interessant.
Heb het eerlijk gezegt nog nooit van de libido-zijde bekeken.
Het zou best eens kunnen dat 500IU HCG in de week ook weer net niet genoeg is om libido in stand te houden.
Studies hebben aangetoont dat HCG libido-behoud kan bewerkstelligen, zelfs boosten.
 
Hm, zeer interessant.
Heb het eerlijk gezegt nog nooit van de libido-zijde bekeken.
Het zou best eens kunnen dat 500IU HCG in de week ook weer net niet genoeg is om libido in stand te houden.
Studies hebben aangetoont dat HCG libido-behoud kan bewerkstelligen, zelfs boosten.
je lichaam neemt max 700iu per week op,meer heeft geen zin
500 werkt prima,je kan evt 2x350iu doen
 
Jay, houd er rekening mee dat Pleister slechts 32kg lichter is dan dat jij bent.

Ik geloof ook dat 60mcg weleens genoeg kan zijn, en anders kan hij het altijd verhogen.

Toen ik lr3 heb geprobeerd woog ik 90 kilo ofzo. Merkte er geen klap van.
Je kan idd laag beginnen en dan zie je na een aantal dagen wel in dat het weinig doet op die manier. Maar goed, sommigen reageren overal goed op natuurlijk :P
 
Back
Naar boven