AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Altijd van die printscreens.... zul je weer zien, als die ict nerds weer achtergrond van een of ander k*t spel.
 
Een spel kan nooit zo als dat zijn, ik denk dat ik deze keer wel voor bf3 ga en niet voor cod. Ben cod een beetje beu gespeeld.
 
Gewoon een cutscene of ander shot dat niet in-game is.
Wel in-game.

Hungry for some more Battlefield 3 screenshots? We know you are! Here are four in-game screenshots from our Thunder Run mission and the Operation Métro multiplayer map. Enjoy!

[Link niet meer beschikbaar]
 
Wel in-game.



[Link niet meer beschikbaar]

Maar niet van de game-play, definitie van in-game is tegenwoordig wel ver opgerekt en alle cutscenes en andere shots die niks met de game-play te maken hebben zijn tegenwoordig in-game.
 
Maar niet van de game-play, definitie van in-game is tegenwoordig wel ver opgerekt en alle cutscenes en andere shots die niks met de game-play te maken hebben zijn tegenwoordig in-game.
Touché. Sowieso is op dit moment niks te geloven en zal het wachten worden totdat het spel op de deurmat ligt.
 
zeker dat het niet zo mooi word, EricR heeft gelijk zekers geen ingame, ps3 zou zulke next gen graphics niet eens aankunnen
 
zeker dat het niet zo mooi word, EricR heeft gelijk zekers geen ingame, ps3 zou zulke next gen graphics niet eens aankunnen
Geloof ook niet dat dat voor de PS3 is. Meestal (of altijd) geven ze zulke beelden uit die op de PC gemaakt zijn, omdat ze het daar gewoon zo over-the-top kunnen maken door een PC te gebruiken van 1000'en euro's.
 
Geloof ook niet dat dat voor de PS3 is. Meestal (of altijd) geven ze zulke beelden uit die op de PC gemaakt zijn, omdat ze het daar gewoon zo over-the-top kunnen maken door een PC te gebruiken van 1000'en euro's.


klopt, maar beloofd wel een vette game te worden thoug, vliegtuigen zouden op de console in de multiplayer terug komen, en natuurlijk de omvang van die maps, heb 'm hoger in het vaandel staan als de nieuwe call of duty
 
primo, speel je zelf nog wel eens mw2? Ik ga zo nog ff een potje doen, dus als iemand mij wilt joinen pm psn maar ff.
 
primo, speel je zelf nog wel eens mw2? Ik ga zo nog ff een potje doen, dus als iemand mij wilt joinen pm psn maar ff.

Speel MW 2 niet meer sinds zo'n patch de range van de Model 1887 beperkte, played it for the lolz, k*t patch! :D
 
Speel MW 2 niet meer sinds zo'n patch de range van de Model 1887 beperkte, played it for the lolz, k*t patch! :D

Ahaha dat is al fcking lang geleden, ja takke idioten met model ergens campen en dan vanaf 1km doodgaan. Nu is de helft alleen maar bezig met snipen / quickscopen zitten af en toe gasten bij die hitten 9/10 ook nog eens, echt ziek om te zien. Maarja, tegen mij famas / ump kunnen ze toch niet op hehe.
 
klopt, maar beloofd wel een vette game te worden though, vliegtuigen zouden op de console in de multiplayer terug komen, en natuurlijk de omvang van die maps, heb 'm hoger in het vaandel staan als de nieuwe call of duty
Ik hoop dat ze toch wel wat dingetjes van BF2 terughalen ja. Hoop alleen dat de mappen nog groter worden dan in BF:BC2. Call of Duty 2 heb ik nog een tijd gespeeld, maar daarna vind ik dat het echt bergafwaarts is gegaan. Ik denk dat EA het zeker wel moeilijk gaat maken voor Activision qua verkoopcijfers.
 
Ik hoop dat ze toch wel wat dingetjes van BF2 terughalen ja. Hoop alleen dat de mappen nog groter worden dan in BF:BC2. Call of Duty 2 heb ik nog een tijd gespeeld, maar daarna vind ik dat het echt bergafwaarts is gegaan. Ik denk dat EA het zeker wel moeilijk gaat maken voor Activision qua verkoopcijfers.

zoon beetje ala heavy metal ? mag dan wel wat voller worden ook :)
 
Heavy metal is wel de geilste map inderdaad, of je wordt keihard geraped door het team tegen je of je ownt zelf met je team elke base..

Heb daar ook m'n eerste chopper-bang met 4× optical gedaan, FUAARK ik was in extase (srs)
 
Heavy metal is wel de geilste map inderdaad, of je wordt keihard geraped door het team tegen je of je ownt zelf met je team elke base..

Heb daar ook m'n eerste chopper-bang met 4× optical gedaan, FUAARK ik was in extase (srs)
Dat rapen gebeurt juist vaak in die andere map met heli's. In de woestijn. Weet de naam zo gauw niet.
 
Dat rapen gebeurt juist vaak in die andere map met heli's. In de woestijn. Weet de naam zo gauw niet.

atacama desert :p klopt als de tegenpartij de 2 helis heeft benje de lul
 
Bij acatama dessert vind ik de heli's overpowerd, zeker wanneer ze gaan spawn killen boven het deployment. Vooral bij het US deployment zijn die krengen bijna niet neer te krijgen met die klote raket werpers, zouden van die miniguns moeten staan als AA.

Jammer is ook dat er geen AA tanks in de multiplayer aanwezig zijn!
 
Back
Naar boven