Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Loop een trance feest binnen, loop een hardstyle feest binnen :roflol: ****ing kleuters met hun hapklare kindermuziek. Gemiddelde leeftijd = 15. Gemiddelde muziekkennis = o.

Techno = eindbaas. Niet mee eens? Nooit op een techno feest geweest. Lekker met je handjes in de lucht gaan staan luisteren naar vervormde vrouwenstemmen met cliche emo achtergrond deuntjes.

You jelly?

20-08 Decibel.... Trance festival in Utrecht hoe heet die ook alweer??!

Wou ik naartoe gaan maar ik snap niet hoe je daar lekker los op kan gaan...
 
Pilletje erin en goaaan.
 
Nice! Weet/heb je nog meer van dit soort techno(met zware bass erin):cool:
karmaaaa!

R.I.P Zyzz, kerel was toch wel motiverend :)

Luister sets van The Advent, Industrialyzer, Chris Liebing, Brian Sanhaji, etc. In het livesets topic enoeg over te vinden.

Blaas deze maar eens over een goed systeem en zeg me dan dat trance beter is :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=x-iReYSZpyw

Knallen!
 
Zyzz was wel gay, hij luisterde naar trance en hardstyle.

Trance = ****ing gay
Hardstyle = ****ing puberaal

Techno = voor echte mannen

http://www.youtube.com/watch?v=RWx2psLU6Hk

Come at me brahhh!

mainstream techno :roflol: voor meelopers.

Echte mannen luisteren naar minimal.

Ze doen hetzelfde met muziek wat jij met je pikkie probeert, van zo min mogelijk toch nog het beste te maken.

mensen beoordelen op hun muzieksmaak is kansloos en generaliseren.
 
Oh+Look+I+found+an+Acorn_cfe176_2443860.gif


---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 20:17 ----------

keyboard+smack_d880e0_2470724.gif
 
mainstream techno :roflol: voor meelopers.

Echte mannen luisteren naar minimal.

Ze doen hetzelfde met muziek wat jij met je pikkie probeert, van zo min mogelijk toch nog het beste te maken.

mensen beoordelen op hun muzieksmaak is kansloos en generaliseren.

Ik luister genoeg minimal kerel, heb 1500 livesets klaar liggen. En Industrialyzer mainstream techno, whaha, aight baas jij weet waar je het over hebt. Minimal is sowieso meer mainstream dan hard techno.

En mensen beoordelen op hun muzieksmaak, ach ja, ik waardeer mensen met goede muzieksmaak, en in een trollin' topic van zyzz mag ik haten. Yo mad brah?
 
Laatst bewerkt:
Loop een trance feest binnen, loop een hardstyle feest binnen :roflol: ****ing kleuters met hun hapklare kindermuziek. Gemiddelde leeftijd = 15. Gemiddelde muziekkennis = o.

Techno = eindbaas. Niet mee eens? Nooit op een techno feest geweest. Lekker met je handjes in de lucht gaan staan luisteren naar vervormde vrouwenstemmen met cliche emo achtergrond deuntjes.

You jelly?

Hardstyle is wel redelijk puberaal.. daarmee ben ik het eens, maar het is echt bangelijke muziek vind ik! Iedereen zijn eigen muzieksmaak gewoon ;).
 
On-topic blijven.
 
Joke+killer+hidden+black+dildo+GOTCHA+D+or+not+don+t_da458c_2459014.gif


---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 20:22 ----------

Nog nieuws over zyzz?
 
Loop een trance feest binnen, loop een hardstyle feest binnen :roflol: ****ing kleuters met hun hapklare kindermuziek. Gemiddelde leeftijd = 15. Gemiddelde muziekkennis = o.

Techno = eindbaas. Niet mee eens? Nooit op een techno feest geweest. Lekker met je handjes in de lucht gaan staan luisteren naar vervormde vrouwenstemmen met cliche emo achtergrond deuntjes.

You jelly?

Lol, minimum leeftijd is meestal al 18 dus wat praat je nou. Meeste mensen zijn ook sukkels ja maar dat is bij trance en techno feesten ook. Hmm vorig jaar 1 techno feest gehad en 3 waarbij aparte techno area's waren. vond er elke keer geen bal aan.

En ja ik luister graag hardstyle maar dat is lang niet de enige muziek style die ik luister:).
 
:roflol: lopen jullie nou ruzie te maken over wat er nou homofiel is binnen dance/house muziek? Als je sowieso niet homofiel was luisterde je die muziek niet maar iets anders, zijn we daar ook weer uit.
 
wat rob G bedoeld is handjesklap hardstyle van Headhunterz , brennan heart én D- Block & S-te-fan ... echte hardstyle heeft hij dus nog nooit gehoord ;)
 
Back
Naar boven