AndroidHealthClinic

Josef Rakich natural? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

I r not imprezd, die gast is alleen droog. Hij mag zijn rug wel eens trainen.
 
clen/dnp net als heel die aesthetics club.
 
hij heeft wat meer spiermassa op borst en is droger dan mij verder hebben we evenveel spiermassa en ik train maar 15 maanden en nog zeggen dat die hiervoor moet kuren pff kansloos man dit

Met 15 maanden trainen:roflol:

OT: dit fysiek is natural haalbaar, maar hij ziet nog redelijk jong uit dus waarschijnlijk zal die ook wel wat gebruikt hebben. Leuk fysiek verder
 
Met 15 maanden trainen:roflol:

OT: dit fysiek is natural haalbaar, maar hij ziet nog redelijk jong uit dus waarschijnlijk zal die ook wel wat gebruikt hebben. Leuk fysiek verder
:s? je doet alsof hij jay cutler is man heb het over zijn massa niet over zijn bf
 
:s? je doet alsof hij jay cutler is man heb het over zijn massa niet over zijn bf

**** massa of droogte, het gaat om zijn fysiek en daar kom jij bij lange na niet in de buurt.
 
hij heeft wat meer spiermassa op borst en is droger dan mij verder hebben we evenveel spiermassa en ik train maar 15 maanden en nog zeggen dat die hiervoor moet kuren pff kansloos man dit


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Ik wil ook zo droog staan gvd!
 
Dit is natuurlijk haalbaar. Josef is nog maar 20/21 en hij is al bijna 4 jaar bezig om dit te bereiken.

Hij is in 26 maanden gegaan van

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

naar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog eens een jaar naar:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op de tweede foto was hij 1,78m 74kg met +- 10% vet.

Zelf ben ik in 1 jaar gegaan van 49kg x 13% vet naar 70kg met 8% vet een jaar later 72kg met 9% vet. Mijn oude trainingsmaat, is 1,76 weegt 77kg en heeft rond de 7% a 8% vet, zonder enige kuur, afslankpillen enz. Je hebt geen kuur nodig, wat je nodig hebt is Creatine + Eiwit + Voeding + Rust + juiste training en voornamelijk discipline.

Als je tussen de 20 en 30 bent, 180cm dan is 80 a 85kg x 8% a 10% vet natuurlijk te halen. Geduld is een schone zaak!! Dat vergeten veel mensen en daarom gaan sommige te snel aan de AAS!
 
Ja natuurlijk, gemakkelijk. Het is een halve ecto..
 
vind fysiek wat ts post niet eens zo heel bijzonder moet toch haalbaar zijn.
 
Naturel is het haalbaar, geloof enkel nooit da hij het naturel gedaan heeft.
 
Dit is natuurlijk haalbaar. Josef is nog maar 20/21 en hij is al bijna 4 jaar bezig om dit te bereiken.

Hij is in 26 maanden gegaan van
klopt iets niet :scratch:
 
de nieuwe zyzz
 
nog lang geen zyzz, en zal die ook nooit worden want hij heeft andere bouw zyzz is/was veel langer
 
Back
Naar boven