MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Forever, mirin, forever
 
idd, zwaar oestrogeen verhogend geworden deze thread. Al die beta's hier hadden een k*tje moeten hebben (srs) :D

Had toch niet geholpen? Je ragede hem ook al DW
 
nooit gedacht dat hier zoveel flikkers zaten, wat een nichterig gedoe zeg :barf:
 
nooit gedacht dat hier zoveel flikkers zaten, wat een nichterig gedoe zeg :barf:

Eens benieuwd wat jij gaat doen als er eens iemand die je kent sterft op zo'n jonge leeftijd

That's right.. Wenen in een hoekje

En toon nu wat ****ing respect mongool
 
is hij nog dood?
 
Hahaha is dit topic over de lelijkste hottie nog steeds openen en actueel? Niet te geloven.

Snap het ook niet zo goed.
Raar kapsel
Make up
Rare bekken trekken
Rare uitspraakjes
Lelijke kleur (zonnebank/zalf)
Junk
Volgens mij vrijgezel (misschien gay?).

Trieste mensen die zo opkijken tegen zo'n persoon.
Hij is een beetje de moderne boy george:D

En nu mogen de mensen mij allemaal jaloers gaan noemen of hater, maar er is niks wat ik met hem zou willen ruilen/geruild willen hebben.
Dus waarom zou ik jaloers zijn?
:D
 
Hahaha is dit topic over de lelijkste hottie nog steeds openen en actueel? Niet te geloven.

Snap het ook niet zo goed.
Raar kapsel
Make up
Rare bekken trekken
Rare uitspraakjes
Lelijke kleur (zonnebank/zalf)
Junk
Volgens mij vrijgezel (misschien gay?).

Trieste mensen die zo opkijken tegen zo'n persoon.
Hij is een beetje de moderne boy george:D

En nu mogen de mensen mij allemaal jaloers gaan noemen of hater, maar er is niks wat ik met hem zou willen ruilen/geruild willen hebben.
Dus waarom zou ik jaloers zijn?
:D
T zal de generatiekloof zijn denk ik...!

wel bizar dat dit topic nog steeds loopt:O:)
 
Paar jaar geleden werden alle hotties afgezeken. Dat bruine, die kapsels en het gedrag. Nu is het omgedraaid. Hotties zijn de bom.
Gekke mensen heb je toch.
Feit dat de jongere generatie zo is, geeft de ouderen gelijk dat alles naar de klote gaat met de komende generaties. Verkeerde ideaalbeelden:D
 
T zal de generatiekloof zijn denk ik...!

wel bizar dat dit topic nog steeds loopt:O:)

zou kunnen. Denk dat het vooral komt omdat ze enorm tegen hem op kijken. Vroeger was zyzz een klein dun onzeker mannetje die nog geen meisje aan durfde te spreken. Toen is ie gaan trainen, spuiten, drugs enz enz ===> zelfvertrouwen, mooi lichaam, aandacht......Veel van die onzekere pubertjes hier zouden dat ook willen en dromen van een leven als dat van hem (op laatste stukkie na dan waarschijnlijk :D). Ze zien hem als voorbeeld zoals ze zelf zouden willen zijn (wat ze alleen nooit zullen halen, U mad :D)

Meeste hier moeten het allemaal niet zo srs nemen. Zyzz zou dat ook niet gedaan hebben. Die had een enorme I don't care aureool om zich heen....u mad, come at me bro...

vond zijn filmpjes wel geinig, zijn lichaam zag er ook wel goed uit, maar dat verafgoden hier is gewoon 1 grote grap. Weet zeker dat zyzz dat ook als 1 grote trol actie gezien heeft. Kijk die kneusjes is tegen mij op kijken...lol, op dat niveau
 
Laatst bewerkt:
zou kunnen. Denk dat het vooral komt omdat ze enorm tegen hem op kijken. Vroeger was zyzz een klein dun onzeker mannetje die nog geen meisje aan durfde te spreken. Toen is ie gaan trainen, spuiten, drugs enz enz ===> zelfvertrouwen, mooi lichaam, aandacht......Veel van die onzekere pubertjes hier zouden dat ook willen en dromen van een leven als dat van hem (op laatste stukkie na dan waarschijnlijk :D). Ze zien hem als voorbeeld zoals ze zelf zouden willen zijn (wat ze alleen nooit zullen halen, U mad :D)

Meeste hier moeten het allemaal niet zo srs nemen. Zyzz zou dat ook niet gedaan hebben. Die had een enorme I don't care aureool om zich heen....u mad, come at me bro...

vond zijn filmpjes wel geinig, zijn lichaam zag er ook wel goed uit, maar dat verafgoden hier is gewoon 1 grote grap. Weet zeker dat zyzz dat ook als 1 grote trol actie gezien heeft. Kijk die kneusjes is tegen mij op kijken...lol, op dat niveau
denk dat het verafgoden ook merendeel een grote troll actie is van iedereen, toegegeven hij had idd een mooi lichaam en leuke troll acties!

Wat andere aan m haten, was volgens mij, juist een grote facade/troll!:)
Buiten idd zijn laatste actie en zijn "ongezonde" levenstijl, maar om daar nou iemand op af te rekenen....! Dan kunnen er denk ik nog veel leden om de zelfde reden een perm ban krijgen....!:P (niet om t dood gaan, maar ongezonde levenstijl:))
 
ben ik ff blij dat ik deze shit gemist heb

eens, was een keer door dat topic aan het browsen, en had net getraind dus zat gewoon in mn boxer, komt opeens mn pa de kamer binnen en ziet die foto's van een halfnaakte gespierde kerel op mn scherm.

Denkt nu gegarandeerd dat ik homo ben -_-'

Uit andere topics over Zyzz.


Angelus bewijst zich dus weer eens als troll in dit topic. Hij is niet 1 van jullie, Zyzz-lovers.
 
Eric kan er maar niet genoeg van krijgen van dit topic.
 
vind vooral triest dat ie zo vroeg heeft moeten sterven. Hij had wel mooie boodschap.
 
Back
Naar boven