Fitness Seller

Bulkkuur voor de winter, test, tren, dbol, igf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou die de test op 500 houden...(kan wel op 750 maar denk dat samen met tren op 400 de kuur al heftig genoeg zal gaan zijn...
En die dboll lekker helemaal weg halen...alleen maar vocht...
Heb je imo echt geen k*t aan...
Ben zelf net 4dagen bezig met dboll...had nog n potje liggen en wilde iets voller worden...daarbij word ik van dboll altijd erg gelukkig...krijg energie en heb het gevoel dat ik de hele wereld aan kan zonder agressief te worden...loop op wolkjes zo gezegt...
Maar 4 dagen op 30mg en ik begin meteen weer n dikkere kop te krijgen...en dat icm 500test en 500 mast...
Ik stop er weer mee...daarbij is tren toch wel ff iets heftover en heeft dboll imo nauwelijks meer waarde...bh dan dat het snel werkt...pak je toch wel test prop en tren ace de eerste 3 weken erbij...doe je half half...en ga je na 3weken door met alleen enth...
Tren op 400 is voor sommige(waaronder ik)al erg heftig...dus test nu al op 750 zetten is imo niet nodig...maar doe natuurlijk wat je niet laten kunt...
Maar neem 1ding van me aan...zelfs op 7% (of eigenlijk nog ietsje lager)ga je vocht pakken met dboll...en ik eet altijd zoutloos...
Denk niet dat je blij gaat zijn met dat vocht...
Succes met je keuze!

Gr. M

Ja was eerst aan winny aant denken maar die heb ik al twee keer gebruikt, wil nu eens verandering dus kies toch voor de dianabol, zo weet ik meteen hoe ik erop reageer.

En inderdaad zoals je zegt ik laat de test op 500mg

Toen ik lr3 heb geprobeerd woog ik 90 kilo ofzo. Merkte er geen klap van.
Je kan idd laag beginnen en dan zie je na een aantal dagen wel in dat het weinig doet op die manier. Maar goed, sommigen reageren overal goed op natuurlijk :P

Dan reageer ik er hopelijk goed op:D. Ik ga het zowiezo twee keer gebruiken dus als ik het tijdens de kuur niet hoog genoeg vind dan doe ik het in de nakuur misschien hoger doseren.
 
je lichaam neemt max 700iu per week op,meer heeft geen zin
500 werkt prima,je kan evt 2x350iu doen

Hm oke, thnx.
Ja zie je, ikzelf doe 700IU in de week, doe dat nu al een poosje, maandje of 14 en heb werkelijk nog geen dag gehad dat ik aan libido-verlies leed. Ik kan nu ook niet bepaald zeggen dat ik milde middelen gebruik. Hoogste dosering test is 500mg/w. Bijstoffen zijn meestal tren en/of deca.
 
Hej mensen, ik heb deze bulkkuur in gedachten voor de winter

1-4 Dianabol 40mg
1-10 Trenbolone 400mg
1-12 Testosteron 500mg
5-8 IGF-1 60mcg

1-13 HCG 500iu (verdeelt over twee keer)
14-17 IGF-1 60mcg
14-17 Arofixen 40mg
18-19 Nolvadex 20mg

Is me derde kuur, me eerste keer was om te cutten en me laatste om te bulken.
Wil nu igf-1 eens proberen, heb het in de weken 5-8 omdat dan de testosteron en de trenbolone goed werkt en nog in de nakuur om mijn massa beter vast te houden.

Hopelijk wat tips of suggesties.......

Ziet er goed uit.
IGF 1 kan je altijd nog verhogen ja:;)

Waarom geen slin?
 
Ziet er goed uit.
IGF 1 kan je altijd nog verhogen ja:;)

Waarom geen slin?

Omdat ik nu op 11% sta en heb gelezen dat als je het niet goed toepast je makkelijk vet kan aanzetten. Ik heb het nog niet gebruikt dus weet niet precies hoe het dan voor me uitpakt.

Ik ga een tijdje na deze kuur cutten en meteen erna bulken, waarschijnlijk dat ik dan eens insuline probeer.
 
Je lichaam neemt naar 700 iu per week op ?

Kan je dat misschien onderbouwen of aantonen ? nog nooit van gehoord man

Hey Curtis, ben jij dat op je Avatar?
Grote kerel ben jij dan!

Redbull heeft het een heel klein beetje verkeerd neergezet denk ik, maar goed, hij bedoelde het niet verkeerd.
Tis niet dat het lichaam maar 700IU per week kan opnemen, 100IU per dag, dus 700IU in de week, is genoeg om ervoor te zorgen dat de leydig-cellen actief gehouden worden en dat er dus geen atrofie kan optreden.
Ikzelf ben van mening dat men ook niet lager dient te gaan en wel om de volgende reden.
Ten eerste heb ik nu al van enkelen vernomen dat 500IU in de week, of het nu 1x, 2x of in meerdere keren gezet wordt, nog steeds krimping van de testes teweegbrengt, niet veel maar ze kunnen wel zeker onderscheid maken in het formaat van hun testikels.
Je moet weten dat atrofie de allerlaatste halte is als het aankomt op symptomen die aantonen dat de leydig-cellen inactief zijn. Leydig-cellen zijn al inactief zonder dat men het beseft. De enigste manier namelijk om het te merken is die krimping. Maar je kunt ook inactiviteit van de leydig-cellen hebben zonder dat er ook maar atrofie optreedt, het verschilt van persoon tot persoon.
Exogeen toedienen van een hogere dosering testosteron dan dat het lichaam normaal gesproken aanmaakt zal onherroepelijk leiden tot het onderdrukken van je hormonen-axis gevolgt door het stopzetten van produktie van eigen testosteron, ten alle tijde, of je nu wel of geen atrofie ervaart.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het een zeer slechte methode is om krimping van de testes als indicatie te gebruiken dat inactiviteit van de leydig-cellen heeft plaatsgevonden. Ook zonder die atrofie zullen de leydig-cellen 'inslapen', testes-krimping is geheel persoonsgebonden. En eigenlijk gaat het niet echt om de krimping wat men probeert te voorkomen. Men wil met het toedienen van HCG ervoor zorgen dat de leydig-cellen actief gehouden worden, niet in een coma geraken, en dus klaarwakker zijn en dat ze staan te springen om weer, na signalering door het LH-hormoon, zelf gaan produceren.
Studies hebben aangetoont dat 100IU per dag, dus 700IU in de week, ten alle tijde die inactiviteit voorkomt, en dus ook atrofie. Die zekerheid is dus bewezen, waarom dan lager gaan?
Het maakt niet uit hoe vaak je het per week toedient, maar hoe minder de dosering, deste minder kans op oestrogeen en prolactine verhogingen.
En wat maakt het nu uit of je een paar IU meer zet of dat je ipv maar twee, drie 12mm fibernaaldjes in je huid prikt om die ow zo belangrijke HCG toe te dienen.

Wat ik hierboven heb uitgelegt heeft betrekking op het actief houden van de leydig-cellen.
Maar, vreemd dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb, de hoeveelheid HCG die je dient toe te dienen is ook zeer belangrijk kijkende naar het libido.
HCG is namelijk in staat het libido in stand te houden of zelfs te verhogen.
En omdat ik gisteren Redbull aanhoorde over het verlies van libido bij een kuurtje van 500mg test en 400mg tren, dacht ik, hey waarom heb ik dat niet dan, ik kuur immers ook met die verhoudingen.
En die reden zou weleens gezocht kunnen worden in de hoeveelheid HCG die ik toedien en Redbull.
Misschien dat 500IU HCG weer net niet voldoende is, net als voor het actief houden van de leydig-cellen, om het libido in stand te houden, en dat 700IU in een kuur van 500mg test icm 400mg tren dat wel bewerkstelligt.
Misschien, ga daar zeer zeker meer over opzoeken!
 
Laatst bewerkt:
Dan reageer ik er hopelijk goed op:D. Ik ga het zowiezo twee keer gebruiken dus als ik het tijdens de kuur niet hoog genoeg vind dan doe ik het in de nakuur misschien hoger doseren.
Kan idd. Misschien pak je dan zelfs nog wat massa tijdens je nakuur. Je zal op zn minst je massa heel goed behouden.

Omdat ik nu op 11% sta en heb gelezen dat als je het niet goed toepast je makkelijk vet kan aanzetten. Ik heb het nog niet gebruikt dus weet niet precies hoe het dan voor me uitpakt.
Ik denk dat dat voor iedereen anders is en ook of je groeihormoon (releasers) naast neemt denk ik.
Ik neem elke ochtend 8iu humalog en eet dan:
60 gram eiwit
140 gram koolhydraten
20 gram vet

En ik ben nog geen gram vet bijgekomen geloof ik. Hoewel ik tijdens de vorige keer dat ik slin nam geen GHRH/P nam ben ik alsnog geen vet bijgekomen. Ik at toen ook nog wel wat vetten.
Sommigen worden echter al vet als ze alleen maar eiwiten en koolhydraten binnenkrijgen.
 
Hey Curtis, ben jij dat op je Avatar?
Grote kerel ben jij dan!

Redbull heeft het een heel klein beetje verkeerd neergezet denk ik, maar goed, hij bedoelde het niet verkeerd.
Tis niet dat het lichaam maar 700IU per week kan opnemen, 100IU per dag, dus 700IU in de week, is genoeg om ervoor te zorgen dat de leydig-cellen actief gehouden worden en dat er dus geen atrofie kan optreden.
Ikzelf ben van mening dat men ook niet lager dient te gaan en wel om de volgende reden.
Ten eerste heb ik nu al van enkelen vernomen dat 500IU in de week, of het nu 1x, 2x of in meerdere keren gezet wordt, nog steeds krimping van de testes teweegbrengt, niet veel maar ze kunnen wel zeker onderscheid maken in het formaat van hun testikels.
Je moet weten dat atrofie de allerlaatste halte is als het aankomt op symptomen die aantonen dat de leydig-cellen inactief zijn. Leydig-cellen zijn al inactief zonder dat men het beseft. De enigste manier namelijk om het te merken is die krimping. Maar je kunt ook inactiviteit van de leydig-cellen hebben zonder dat er ook maar atrofie optreedt, het verschilt van persoon tot persoon.
Exogeen toedienen van een hogere dosering testosteron dan dat het lichaam normaal gesproken aanmaakt zal onherroepelijk leiden tot het onderdrukken van je hormonen-axis gevolgt door het stopzetten van produktie van eigen testosteron, ten alle tijde, of je nu wel of geen atrofie ervaart.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het een zeer slechte methode is om krimping van de testes als indicatie te gebruiken dat inactiviteit van de leydig-cellen heeft plaatsgevonden. Ook zonder die atrofie zullen de leydig-cellen 'inslapen', testes-krimping is geheel persoonsgebonden. En eigenlijk gaat het niet echt om de krimping wat men probeert te voorkomen. Men wil met het toedienen van HCG ervoor zorgen dat de leydig-cellen actief gehouden worden, niet in een coma geraken, en dus klaarwakker zijn en dat ze staan te springen om weer, na signalering door het LH-hormoon, zelf gaan produceren.
Studies hebben aangetoont dat 100IU per dag, dus 700IU in de week, ten alle tijde die inactiviteit voorkomt, en dus ook atrofie. Die zekerheid is dus bewezen, waarom dan lager gaan?
Het maakt niet uit hoe vaak je het per week toedient, maar hoe minder de dosering, deste minder kans op oestrogeen en prolactine verhogingen.
En wat maakt het nu uit of je een paar IU meer zet of dat je ipv maar twee, drie 12mm fibernaaldjes in je huid prikt om die ow zo belangrijke HCG toe te dienen.

Wat ik hierboven heb uitgelegt heeft betrekking op het actief houden van de leydig-cellen.
Maar, vreemd dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb, de hoeveelheid HCG die je dient toe te dienen is ook zeer belangrijk kijkende naar het libido.
HCG is namelijk in staat het libido in stand te houden of zelfs te verhogen.
En omdat ik gisteren Redbull aanhoorde over het verlies van libido bij een kuurtje van 500mg test en 400mg tren, dacht ik, hey waarom heb ik dat niet dan, ik kuur immers ook met die verhoudingen.
En die reden zou weleens gezocht kunnen worden in de hoeveelheid HCG die ik toedien en Redbull.
Misschien dat 500IU HCG weer net niet voldoende is, net als voor het actief houden van de leydig-cellen, om het libido in stand te houden, en dat 700IU in een kuur van 500mg test icm 400mg tren dat wel bewerkstelligt.
Misschien, ga daar zeer zeker meer over opzoeken!

Haha nee dat is Guy Shaffer die freak uit zuid-afrika :p

Dat je lichaam 700 iu nodig heeft dat wist ik wel ja maar het ging hier over wat je lichaam maximaal kan opnemen...
 
Haha nee dat is Guy Shaffer die freak uit zuid-afrika :p

Dat je lichaam 700 iu nodig heeft dat wist ik wel ja maar het ging hier over wat je lichaam maximaal kan opnemen...

Ow okay hehehe, maar ja, kijkende naar jou stats, die niet echt misselijk zijn dacht ik.....

Ja, is verkeerd, Redbull bedoelde het niet zo.
Geloof dat een dosering in z'n geheel door het lichaam wordt opgenomen.
Daarom is het ook niet verstandig om hoge doseringen te zetten, aangezien die een oestrogeen en prolactine-verhoging veroorzaken.
Hoe hoger de dosering, deste meer oestrogeen en prolactine.
 
tren + test + dbol.... ik hoop dat je niet gevoelig bent aan gyno.
 
Had je tijdens je kuur HCG vanaf het begin mee laten lopen toen je de test op 500mg had staan?

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 11:51 ----------



Ooit weleens gecombineert met HCG?

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 11:52 ----------



+1

Nog nooit met HCG geprobeerd. Ga ik in m'n volgende kuur wel doen. 2x250iu per weer zetten? En dan heel m'n kuur door (6maanden)?
 
Nog nooit met HCG geprobeerd. Ga ik in m'n volgende kuur wel doen. 2x250iu per weer zetten? En dan heel m'n kuur door (6maanden)?

Ja, je gehele kuur door, vanaf het begin tot en met de dag van de laatste roid-injectie.

Om echt zeker te zijn van het handhaven van de activiteit van de leydig-cellen zou ik zeggen, zet 700IU/750IU in de week. Kan nog steeds met slechts 2x zetten, en de hoeveelheid meer aan vloeistof is te verwaarlozen zo weinig.

En wat in jou geval wel eens goed zou kunnen uitpakken.
Geen libido-problemen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven