Fitness Seller

Gratis 3 RAW IRON Sports Whey samples! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb ze binnen, nog niet geproefd maar bedankt! :)
 
Alles is gelijk verstuurd. Je merkt dat het weer vakantie seizoen is bij TNT post!:p

Laat wel horen hier als ik het ontvangen heb, tot nu toe nog steeds niks, en de TNT man is al langsgeweest vanmorgen...
 
Laat wel horen hier als ik het ontvangen heb, tot nu toe nog steeds niks, en de TNT man is al langsgeweest vanmorgen...

Bij mij ook nog niks, hopelijk krijg ik ze toch tegen eind deze week.
 
ik heb ze ook binnen en meteen peach en banaan geprobeeerd, smaakt zeeer goed!

alleen beetje jammer dat het niet zo makkelijk oplost, ik moest de shakebaker gebruiken met het roostertje + goed schudden voordat het pas goed opgelost was.

binnenkort maar een potje bestellen!
 
Ik heb ze ontvangen, leuk.
Ik maakte pannekoeken met havermout eieren melk een banaan en de sample met bananensmaak.

Ik vind de smaak eigenlijk niet super, het smaakt nep zoals dat altijd is met artificiële smaken. Is dat smaakje wel nodig?

Zeker bedankt :D
 
ik heb ze ook binnen en meteen peach en banaan geprobeeerd, smaakt zeeer goed!

alleen beetje jammer dat het niet zo makkelijk oplost, ik moest de shakebaker gebruiken met het roostertje + goed schudden voordat het pas goed opgelost was.

binnenkort maar een potje bestellen!

Het feit dat het in een shakebekertje met schudden goed oplost is een teken dat het een goede oplosbaarheid heeft. De Whey is van Instant kwaliteit dus lost normaal gesproken gewoon goed op!;)

Alle samples zijn vorige week de deur uitgegaan dus moeten nu toch echt bij iedereen binnen zijn gekomen. Zelfs in Belgie.
P.M ons even aan het einde van de week als iemand iets nog niet binnen heeft, dan maken we het in orde. TNT in de vakantie...zucht!:rolleyes:
 
Het feit dat het in een shakebekertje met schudden goed oplost is een teken dat het een goede oplosbaarheid heeft. De Whey is van Instant kwaliteit dus lost normaal gesproken gewoon goed op!;)

Alle samples zijn vorige week de deur uitgegaan dus moeten nu toch echt bij iedereen binnen zijn gekomen. Zelfs in Belgie.
P.M ons even aan het einde van de week als iemand iets nog niet binnen heeft, dan maken we het in orde. TNT in de vakantie...zucht!:rolleyes:

Hebben jullie er ook opgeschreven dat het naar België moet? Heb gelezen dat indien dit niet het geval is, het zelfs nog langer kan duren :p
 
Nog altijd niets binnen, vorige week "besteld"..
 
ik ben ook de enige nederlander volgens mij met het probleem nog niks te hebben ontvangen, voor de rest alleen maar belgen :D (no offense uiteraard)

Jammer, was wel eens erg benieuwd naar whey van een andere sponsor, en dit was de ideale manier om gratis wat uit te kunnen proberen. Maar misschien komt het nog.
 
Laatst bewerkt:
ik ben ook de enige nederlander volgens mij met het probleem nog niks te hebben ontvangen, voor de rest alleen maar belgen :D (no offense uiteraard)

Jammer, was wel eens erg benieuwd naar whey van een andere sponsor, en dit was de ideale manier om gratis wat uit te kunnen proberen. Maar misschien komt het nog.

Bij mij ook niks vandaag :( waarschijnlijk een vakantiewerker bij TNT die ook traint, hij zag sportfood staan en heeft de shakes zelf opgedronken :D
 
Hebben jullie er ook opgeschreven dat het naar België moet? Heb gelezen dat indien dit niet het geval is, het zelfs nog langer kan duren :p

Haha, ja hoor!:p

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 10:55 ----------

Bij mij ook niks vandaag :( waarschijnlijk een vakantiewerker bij TNT die ook traint, hij zag sportfood staan en heeft de shakes zelf opgedronken :D

De mensen die nog niks binnen hebben aan het einde van de middag, p.m. ons even a.u.b., ik ben bang dat een aantal postbodes, vooral in Belgie, de afgelopen week in massa zijn toegenomen!:p
 
Laatst bewerkt:
ik heb ze net bij de 2e tnt postbode gekregen! gelukkig maar :)

Ga ze van de week eens proberen, ben benieuwd.

Bedankt sportfood.
 
De samples vallen net door m'n brievenbus!

Super bedankt!
 
ik heb ze ook net mogen ontvangen.
mijn huidige whey is bijna leeg en ik ga deze dan eens proberen voor ik mijn andere pot open doe.
als de smaak en menging meevallen mogen jullie een bestelling verwachten ;-)
 
ik heb ze ook net mogen ontvangen.
mijn huidige whey is bijna leeg en ik ga deze dan eens proberen voor ik mijn andere pot open doe.
als de smaak en menging meevallen mogen jullie een bestelling verwachten ;-)

Ben benieuwd. Hou ons op de hoogte!:)
 
Ik heb ze met water gemengd, opzich vindt ik ze alle 3 wel lekker maar ze ruiken zo fcking zoet hehe, lijkt net of de helft zoetstoffen bevat.
 
Ik heb ze met water gemengd, opzich vindt ik ze alle 3 wel lekker maar ze ruiken zo fcking zoet hehe, lijkt net of de helft zoetstoffen bevat.

Gelukkig valt dat wel mee!:p
Je kunt de zoetigheid zelf een heel eind bepalen door meer of minder vloeistof te gebruiken.;)
 
Back
Naar boven