MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien een idee om met een groepje van DBB samen naar de begrafenis te gaan?
 
Hij is niet dood! Dat bericht is 1 uur geleden verstuurd!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien een idee om met een groepje van DBB samen naar de begrafenis te gaan?
tis iig een idee! Of het een goed idee is betwijfel ik..!
 
tis iig een idee! Of het een goed idee is betwijfel ik..!

Het wordt een grote party als ik zijn beschrijving zo lees.


21djv2x.jpg


Hij is teruggekeerd op mt. olympus.
 
Wat een kansloos topic over een of andere gaylord. :who:
 
'luctor et submergo' wil je zeggen, k*tjong;)

Neuj, just my opinion.

De vergelijking gaat alleen niet op. 80 kinderen worden vermoord in Noorwegen, praat niemand meer over.

Een ventje die gewoon droog staat en word gezien als god, word besproken als wereldnieuws.

Waar gaat het heen :).
 
Neuj, just my opinion.

De vergelijking gaat alleen niet op. 80 kinderen worden vermoord in Noorwegen, praat niemand meer over.

Een ventje die gewoon droog staat en word gezien als god, word besproken als wereldnieuws.

Waar gaat het heen :).

zelfs de hele noorse bevolking weegt nog niet op tegen Zyzz :'(
 
Neuj, just my opinion.

De vergelijking gaat alleen niet op. 80 kinderen worden vermoord in Noorwegen, praat niemand meer over.

Een ventje die gewoon droog staat en word gezien als god, word besproken als wereldnieuws.

Waar gaat het heen :).

Je begrijpt toch wel dat het 2 opzichzelf staande gebeurtenissen zijn, die naar mijn mening niet met elkaar te vergelijken zijn :mad:
 
Neuj, just my opinion.

De vergelijking gaat alleen niet op. 80 kinderen worden vermoord in Noorwegen, praat niemand meer over.

Een ventje die gewoon droog staat en word gezien als god, word besproken als wereldnieuws.

Waar gaat het heen :).

Hahahaha sjonge jonge nee idd, over Noorwegen wordt niet meer gepraat nu, en de volgen enzo zijn ook niet meer van toepassing. Waar gaat het heen :)
 
Neuj, just my opinion.

De vergelijking gaat alleen niet op. 80 kinderen worden vermoord in Noorwegen, praat niemand meer over.

Een ventje die gewoon droog staat en word gezien als god, word besproken als wereldnieuws.

Waar gaat het heen :).

Ja op bb - fitness forums/sites/blogs en weet ik het allemaal wel ja. Maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Noorwegen, kan me niet voorstellen dat "zyzz" NOS of RTL nieuws haalt.
 
Jongens, ga lekker verder praten over zijn geweldige fysiek. Vanavond liggen jullie weer lekker in bed met een poster boven je bed. :rolleyes:
 
Jongens, ga lekker verder praten over zijn geweldige fysiek. Vanavond liggen jullie weer lekker in bed met een poster boven je bed. :rolleyes:

Ok, doei.
 
Jongens, ga lekker verder praten over zijn geweldige fysiek. Vanavond liggen jullie weer lekker in bed met een poster boven je bed. :rolleyes:

Ben eigelijk meer een tegenstander van dit topic, maar ik ga hier lekker me postcount omhoog brengen hehe.
 
Jongens, ga lekker verder praten over zijn geweldige fysiek. Vanavond liggen jullie weer lekker in bed met een poster boven je bed. :rolleyes:

En jij gaat vanavond weer lekker los op Uri Boyka of niet :rolleyes:
 
Back
Naar boven