XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dat is toch de ultieme real life troll. Gewoon als enorme gays naar een festival gaan om mensen te provoceren. Het grappigste vind ik nog dat mensen in Nederland en Belgie deze trollacties wel serieus nemen en ook met shorts/gaytasjes gaan lopen. Dan heb je het niet helemaal begrepen.

Get real, die gasten lopen er 24/7 bij als een faggot, dat is geen trollen meer. Rol of niet, het zijn geen omgepompte superdudes. Zelfde clowns waar smakelijk om wordt gelachen in de diverse Superdude topics.
 
http://www.youtube.com/watch?v=nv6H7oCWPqE&feature=player_embedded
classic
forever mirin' :heart:
zyzz+mirin.jpg
 
Get real, die gasten lopen er 24/7 bij als een faggot, dat is geen trollen meer. Rol of niet, het zijn geen omgepompte superdudes. Zelfde clowns waar smakelijk om wordt gelachen in de diverse Superdude topics.

Die clowns in de superdudes topics nemen zichzelf serieus, zij niet. Alles wat ze aan de buitenwereld showen is bedoeld als trollen. Ze zijn nog steeds de WoW nerdjes van vroeger terwijl ik al genoeg mensen heb zien lopen met Zyzz shorts terwijl ze niet doorhebben dat ze zwaar voor lul lopen. Zyzz deed het om te provoceren en te trollen, terwijl deze mensen denken dat het stoer is om ze te dragen. Daarom heb ik respect voor Zyzz, hij houdt de halve wereld voor de gek en ik zou er niet van opkijken als z'n dood ook in scene is gezet als de grootste trollactie ooit.
 
Zyzz is gewoon een personage en geen echt persoon. Hij is de ultimate troll want hij gebruikt zichzelf (uiterlijk, acties, uitspraken) om te trollen, met veel succes. Andere trolls miren hem, en de niet zo hele slimme mensen die het leven veel te serieus nemen en na al die tijd nog niet zien dat het een act is haten hem.

Dan verdient het nog minder respect. Jezelf onsterfelijk belachelijk maken, nice troll.:rolleyes:
 
Doe normaal man :roflol:
 
Dan verdient het nog minder respect. Jezelf onsterfelijk belachelijk maken, nice troll.:rolleyes:

terwijl ze dat beseffen, bewijst alleen maar dat ze geen **** geven om de meningen van de rest van de wereld en dat is idd meer respect waard dan de average joe die zijn boekje nooit te buiten durft te gaan uit angst om af te gaan;)
 
Okee eerst was ik wel een beetje anti zyz maar dat filmpje maakte me toch wel aan het lachen..wat een kerel hee:o
 
Dan verdient het nog minder respect. Jezelf onsterfelijk belachelijk maken, nice troll.:rolleyes:

Jezelf belachelijk te maken om mensen over de hele wereld express te provoceren zodat ze je gaan haten vind ik opzich een hele goede troll ja. Zie je gelijk weer hoe kort door de bocht mensen zijn.
 
Jezelf belachelijk te maken om mensen over de hele wereld express te provoceren zodat ze je gaan haten vind ik opzich een hele goede troll ja. Zie je gelijk weer hoe kort door de bocht mensen zijn.

Mensen snappen volgens mij niet hoe geniaal slim die gast was.
Met een weinig fysiek een persoon worden die marketierbaar is een de bbing en fitness wereld.
Hij was naast een troll ook gewoon een ondernemer met succes.
 
Mensen snappen volgens mij niet hoe geniaal slim die gast was.
Met een weinig fysiek een persoon worden die marketierbaar is een de bbing en fitness wereld.
Hij was naast een troll ook gewoon een ondernemer met succes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mensen snappen volgens mij niet hoe geniaal slim die gast was.
Met een weinig fysiek een persoon worden die marketierbaar is een de bbing en fitness wereld.
Hij was naast een troll ook gewoon een ondernemer met succes.

fitness kan ik me voorstellen, maar BB ? no way

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 14:17 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mensen snappen volgens mij niet hoe geniaal slim die gast was.
Met een weinig fysiek een persoon worden die marketierbaar is een de bbing en fitness wereld.
Hij was naast een troll ook gewoon een ondernemer met succes.

Waar halen jullie het? :roflol:
 
terwijl ze dat beseffen, bewijst alleen maar dat ze geen **** geven om de meningen van de rest van de wereld en dat is idd meer respect waard dan de average joe die zijn boekje nooit te buiten durft te gaan uit angst om af te gaan;)

Je kan ook gewoon jezelf zijn of provoceren met iets waar je wel achter staat en niets geven om de mening van anderen. Geloof er btw nog steeds niets van dat dat kapsel, make-up, handtasjes enz bedoelt was om te trollen, zichzelf minder serieus te nemen.

Jezelf belachelijk te maken om mensen over de hele wereld express te provoceren zodat ze je gaan haten vind ik opzich een hele goede troll ja. Zie je gelijk weer hoe kort door de bocht mensen zijn.

Ok, je wordt dus iemand die je totaal niet wilt zijn met de bedoeling te provoceren zodat de mensen je gaan haten. Kan me serieus geen grotere fail indenken.
 
Waar halen jullie het? :roflol:
hij zou naar arnold classics gaan, had iets met muscle warfare ofzo geregeld en had zijn eigen proteine merk en erg veel mensen kennen hem.
prima marketing als je mij vraagt.
 
Corleoné niet te moeilijk erover doen, tering bro :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij zal iig meer gemist worden dan elk ander member van DBB
daarbij verdiende hij ook nog eens heel veel geld met wat die deed
jelly phags keep hatin
 
Precies wat doet iedereen moeilijk? Als je nu die "dood" is nog niet doorhebt dat hij het al die tijd deed om te trollen omdat niemand hem vroeger zag staan als WoW nerdje dan ben je gewoon niet zo heel erg snugger en word je gewoon getrolld door iemand die niet meer leeft:roflol:.
 
Hij trollde dat hij trollde, alle aanhang die nu denkt dat hij trollde wordt getrolled. U mad?
 
Back
Naar boven