MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

je linker- en rechterhand, bedoel je ? nu ja, het niveau daalt in dit toch al waardeloze topic

great comeback brah;) Zyzz zou trots zijn

maar niet heus, Zyzz zou je de tering inslaan


---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 15:43 ----------

Angelus heb je die playlist al geupload op RS zonder corrupted files ?

ik zit nu even op de foute computer ik upload het straks wel
 
Eeuwige karma als je die foto van dat 4tje terugvind en hier post, Angelus!
 
Als je op 22 jarige leeftijd zoveel roids en drugs neemt. Dan ben je gewoon een stumpert. Hoe je het ook went of keert. En dan het overlijden, onder het noemer van aangeboren hart defect zetten. Gaat er bij mij ook niet in als koek. Alsof het daar aan lag. :rolleyes:

Maar blijkbaar moet je niet met logica na die gast kijken. Maar gewoon als mak lammetje in die hype trein gaan zitten. Zodat je toch nog ergens bij hoort. En dan alles wat een beetje vreemd of homoachtig aan hem was, bestempelen als trollen. Die chest brah was volgens mij, ook wel zijn butt brah, me dunkt. :roflol:

PS: Ik ben geen troll. Problem?
 
Als je op 22 jarige leeftijd zoveel roids en drugs neemt. Dan ben je gewoon een stumpert. Hoe je het ook went of keert. En dan het overlijden, onder het noemer van aangeboren hart defect zetten. Gaat er bij mij ook niet in als koek. Alsof het daar aan lag. :rolleyes:

Maar blijkbaar moet je niet met logica na die gast kijken. Maar gewoon als mak lammetje in die hype trein gaan zitten. Zodat je toch nog ergens bij hoort. En dan alles wat een beetje vreemd of homoachtig aan hem was, bestempelen als trollen. Die chest brah was volgens mij, ook wel zijn butt brah, me dunkt. :roflol:

PS: Ik ben geen troll. Problem?

die chestbrah was zijn broer en was irl homo. Hij kreeg heel zijn leven al kak van andere homofobe mensen en daarom legt Zyzz zijn trolling er zo vingerdik op, om de haat op hem te richten zodat ze zijn broer met rust zouden laten.
Dus een beetje respect is wel op zijn plaats!
een waar nobel man was Zyzz. R.I.P:(
 
Als je op 22 jarige leeftijd zoveel roids en drugs neemt. Dan ben je gewoon een stumpert. Hoe je het ook went of keert. En dan het overlijden, onder het noemer van aangeboren hart defect zetten. Gaat er bij mij ook niet in als koek. Alsof het daar aan lag. :rolleyes:

Maar blijkbaar moet je niet met logica na die gast kijken. Maar gewoon als mak lammetje in die hype trein gaan zitten. Zodat je toch nog ergens bij hoort. En dan alles wat een beetje vreemd of homoachtig aan hem was, bestempelen als trollen. Die chest brah was volgens mij, ook wel zijn butt brah, me dunkt. :roflol:

PS: Ik ben geen troll. Problem?

didn't read
 
Hardst lopende topic 2011
 
Als je op 22 jarige leeftijd zoveel roids en drugs neemt. Dan ben je gewoon een stumpert. Hoe je het ook went of keert. En dan het overlijden, onder het noemer van aangeboren hart defect zetten. Gaat er bij mij ook niet in als koek. Alsof het daar aan lag. :rolleyes:

Maar blijkbaar moet je niet met logica na die gast kijken. Maar gewoon als mak lammetje in die hype trein gaan zitten. Zodat je toch nog ergens bij hoort. En dan alles wat een beetje vreemd of homoachtig aan hem was, bestempelen als trollen. Die chest brah was volgens mij, ook wel zijn butt brah, me dunkt. :roflol:

PS: Ik ben geen troll. Problem?

Chestbrah was zijn broer, je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt of wie je haat, hoe weet jij nou hoeveel drugs hij gebruikt of hij wel of niet een hartaandoening had:

The family received a copy of the official post-mortem report from the Department of Foreign Affairs and Trade, confirming a previously undiagnosed heart condition caused a cardiac arrest on August 5 while Mr Shavershian was holidaying in Thailand.

Dus gtfo met je ignorant gelul, je weet niet waar je het over hebt man
 
die chestbrah was zijn broer en was irl homo. Hij kreeg heel zijn leven al kak van andere homofobe mensen en daarom legt Zyzz zijn trolling er zo vingerdik op, om de haat op hem te richten zodat ze zijn broer met rust zouden laten.

Dat wist ik niet. Er is wel zoiets als broederliefde. Maar dat maakt alles weer goed.
 
Dat wist ik niet. Er is wel zoiets als broederliefde. Maar dat maakt alles weer goed.

beter denk je in het vervolg even 2x na voordat je haat verspreidt over iemand die je nieteens kent:)
 
hier was hij duidelijk aan het trollen, je ziet toch dat dit een act is. nee, hij hield van pik only. je merkt het nu aan z'n fans : allemaal emo-homo's en op dit moment zelfs een legertje wormen :lick:

haha jij wilt echt graag dat ie homo was he?
f*cking faggot! :D
 
Moet gij ni studere???

eigenlijk wel, maar er wordt gewoon zoveel haat in dit topic verspreid dat iemand het toch voor Zyzz moet opnemen:(
 
Back
Naar boven