Fitness Seller

sigaretten roken

Bezoekers in dit topic

free

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2010
Berichten
3.003
Waardering
167
Lengte
1m85
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
sigaretten roken

ja ik ben een ecto en ik heb het al erg moeilijk om wat aan de komen
vroeger kwam ik geen gram aan.
ik rook dus sigaretten en mijn vraag was eigenlijk is het zo slecht roken en bodybuilding?
moest ik stoppen met roken zou ik dan veel gemakkelijk kunnen gewicht winnen of maakt da niet zo veel uit?

alvast bedankt voor het lezen en de antwoorden

greetz free
 
Altijd stoppen met roken!
Troep :)
 
Roken is altijd slecht. En kansloos. Je hebt er totaal niks aan. Stoppen dus. :)
 
Ik rook ook. Is niet erg maar het is beter als je niet rookt :)
 
Roken en actief sporen horen gewoon niet bij elkaar.
 
Roken en actief sporen horen gewoon niet bij elkaar.
locomotief.jpg

Deze denkt daar anders over.


TS: Ga gewoon eens na bij jezelf wat je er aan hebt. Het is gewoon beter om er helemaal niet aan te beginnen/te stoppen, of je nou aan BB doet of niet.
 
roken heeft wel degelijk positieve kanten, (en dan bedoel ik wetenschappelijk bewezen lichamelijk merkbare positieve dingen)

ze zullen echter nooit opwegen tegen de negatieve, en het staat idd voor geen meter.
de gym buitengaan na een zware workout en gelijk een peuk in je bakkes frotten :D

(ik heb t zelf jaaaren gedaan, en ben blij dat ik er al bijna een jaar vanaf ben)
 
Als sporter en bodybuilder, wil ik alle Aesthetics bezitten eveens een gezond gebit en mooie huid...

Ken een gast genaamd zyzz, die rookte als een ketter tevens snuifde hij zichtzelf vol met wit snuif poeder en slikte een soort spierversterkend middel, ik vernam dat hij kort geleden overleden is :).
 
al bedankt voor de reacties!
 
gewoon doorpaffen. peukkie en bakkie koffie voor het trainen en de eerste peuk na de training

mmmmmmmmmmmmmmm :)
 
Ben van sigaretten zelf al 9 maanden af. Maar gainde niet veel beter ofso. Ik geef je wel een tip als je stopt doe dat dan in de bulk. Je gaat veel willen eten en in de cut is dat wat moeilijker he ;)
 
  • Like
Waarderingen: free
roken heeft wel degelijk positieve kanten, (en dan bedoel ik wetenschappelijk bewezen lichamelijk merkbare positieve dingen)

ze zullen echter nooit opwegen tegen de negatieve, en het staat idd voor geen meter.
de gym buitengaan na een zware workout en gelijk een peuk in je bakkes frotten :D

(ik heb t zelf jaaaren gedaan, en ben blij dat ik er al bijna een jaar vanaf ben)
zoals wat dan???
 
Dus je vraagt op een website voor sporters of roken goed zou zijn ???
 
zoals wat dan???

voor alle duidelijkheid, ik ben niet VOOR roken, maar sommige dingen zijn nu eenmaal waar :rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]

en das zomaar de eerste google finding
 
ken mensen die gestopt zijn na jaren roken en die kwamen wel aan, maar die rookten dan ook wel mer dan 25 jaar
 
roken is minder zuurstof, minder zuurstof is minder gains
 
Dus je vraagt op een website voor sporters of roken goed zou zijn ???
ik vraag niet of het goed is, dat het slecht is weet ik ook
ik vraag gewoon of het veel uitmaakt voor de gains
dus maw of ik veel meer progressie zou maken moest ik niet roken?
dat was mijn vraag

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 22:56 ----------

roken is minder zuurstof, minder zuurstof is minder gains

dat dacht ik ook al
goed antwoord, thanks;)
 
ik heb nooit gerookt, maar ik hoor hier iedereen zeggen, stop met roken het is slecht. Iemand enig idee hoe moeilijk het is om te stoppen met roken...

Anders zouden er wel meer mensen al gestopt zijn imo.

iig succes met het stoppen
 
Back
Naar boven