Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 874K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

jongens geef aub aas niet de schuld, hoeveel aas je ook in je liijf pompt met aas ga je niet dood het versnelt alleen het proces naar de dood, cocaina daarin tegen is veel gevaarlijker

19 augustus weten we meer over zyzz
 
Srs bro! Dat van dat AAS, oké prima.
Alleen de rest zijn volgens mij gewoon puur vooroordelen.
En je denkt dat iemand die succesvol is bij de vrouwen en een ego van hier tot en met Tokio heeft geen drugs gebruikt want?
 
Dit topic heeft me al $20 opgebracht aan Bodybuilding.com affiliate links, ene z'n dood...
 
Dit topic heeft me al $20 opgebracht aan Bodybuilding.com affiliate links, ene z'n dood...

Hoe werkt dat dan? Als hier in dit topic op een link geklikt wordt van bodybuilding.com krijg jij geld?
 
Hoe werkt dat dan? Als hier in dit topic op een link geklikt wordt van bodybuilding.com krijg jij geld?
Jep, ik word slapend 'rijk'. Maar dat gaat via VigLink, zelfs gewone links worden zo automatisch omgezet in affiliate links.
 
Ik wil ook een bodybuilding forum.
 
En je denkt dat iemand die succesvol is bij de vrouwen en een ego van hier tot en met Tokio heeft geen drugs gebruikt want?

Je geeft het antwoord in principe al zelf. Het zijn louter vooroordelen, niet meer dan dat.

Ik zeg ook niet dat ik het niet zou geloven, alleen puur bewijs is er niet.
 
Jep, ik word slapend 'rijk'. Maar dat gaat via VigLink, zelfs gewone links worden zo automatisch omgezet in affiliate links.

Nice, leuk extraatje
 
Je geeft het antwoord in principe al zelf. Het zijn louter vooroordelen, niet meer dan dat.

Ik zeg ook niet dat ik het niet zou geloven, alleen puur bewijs is er niet.
Lijkt me anders sterk dat hij een hartstilstand gehad heeft door het stikken in een appel.. Maar prove me wrong.
 
dit board heeft een eigen zyzz nodig
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Lijkt me anders sterk dat hij een hartstilstand gehad heeft door het stikken in een appel.. Maar prove me wrong.

hij had een erfelijke hartziekte, dat kan gewoon op een willekeurig moment opspelen -_-'
 

nene echt ni

en ga nu studere je hebt vdg nog niks gdn

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 19:53 ----------

echt sad angelus :roflol: zag net dat je van 10 tot nu elk uur online hebt gepost hier
 
Back
Naar boven