Fitness Seller

droge massa aankomen met slin en droppen in vet% (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MagiCBeeMes

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2010
Berichten
845
Waardering
32
Lengte
1m74
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
wil eigenlijk maandag beginnen met masteron en sustanon en na de training slin gebruiken 8-10iu.
mijn doel wordt dan om droge massa bij te komen zonder te stijgen in vet% en eigenlijk ook droppen erin.

heb de komende 5 weken zomervakantie en kan dan 2x per dag trainen.

mijn kuurschema ziet er zo uit:

week 1-12 masteron e (800mg ew)
week 1-12 sustanon 750 ew (2x 375 ew)
week 1-12 75-100 mcg t3 ed
week 1-4 slin 8-10iu na de training
week 9-12 slin 8-10iu na de training

mijn training schema ziet er als volgt uit:

- week 1-4 droge massa pakken en op vet% blijven en evt droppen. Sochtends uur cardio op nuchtere maag
- week 5-8 evt cutten. sochtends uur cardio op nuchtere maag en savonds na de kt ook uur cardio
- week 9-12 droge massa pakken en op vet% blijven en evt droppen. Sochtends uur cardio op nuchtere maag

mijn eetschema ziet er als volgt uit:
- bij gebruik van slin eet ik eigenlijk in de ontbijt khoolydraden, voor de training en na de training met de slin de 2.5 uur na de training de meeste khoolydraden, de rest van de dag niet. eiwitten zou voornamelijk bestaan uit koolvis/kabeljouwfilet/tonijn en khoolydraden uit puur en alleen zilvervliesrijst.

mijn vraag tot jullie wat denken jullie hiervan ? want ik zit te denken met de slin als ik meer kg aan spiermassa heb de makkelijker het is om me vet% te verlagen vandaar om de 4 weken de slin
 
Als je de 1e weken van je kuur slin zal gebruiken zal je er niet veel aan hebben, esters kicken later in.

8-10iu? Begin maar eens met 3-4.
 
Als je de 1e weken van je kuur slin zal gebruiken zal je er niet veel aan hebben, esters kicken later in.

8-10iu? Begin maar eens met 3-4.

zit al in de kuur met sust en tren ben er nu precies 8 weken mee bezig maar ik kap er even mee met de tren, was voor mij een cutkuur en ben 8% in gedaald

de slin heb ik 3 weken geleden geprobeerd 2x na de training met 8 iu en ging prima niks aan de hand vandaar dat ik em op 8-10iu gaat zetten
 
Als je de 1e weken van je kuur slin zal gebruiken zal je er niet veel aan hebben, esters kicken later in.

8-10iu? Begin maar eens met 3-4.

Ik heb andere ervaringen.

Magic, ga je die novomix gebruiken?
 
Ik heb andere ervaringen.

Magic, ga je die novomix gebruiken?

die novomix heb ik in de ijskast liggen daar heb ik een voorraad waar je u tegen zegt, krijg ze van iemand die diabetes patient is.

heb nu 3x novorapid pennen liggen en kan er eigenlijk ook ongelimiteerd aan komen vanuit me werk en die ga ik gebruiken
 
die novomix heb ik in de ijskast liggen daar heb ik een voorraad waar je u tegen zegt, krijg ze van iemand die diabetes patient is.

heb nu 3x novorapid pennen liggen en kan er eigenlijk ook ongelimiteerd aan komen vanuit me werk en die ga ik gebruiken

Ah ok, ben zelf ook net weer begonnen met slin.
Bepaalde reden dat je toch voor de novorapid gaat?
 
Ah ok, ben zelf ook net weer begonnen met slin.
Bepaalde reden dat je toch voor de novorapid gaat?

ja want ik wil eigenlijk na de training dat al het eten naar me spieren gaat en met vet% droppen en in die 2.5 uur niet meer als 150gr khoolydraden benuttigen zodat ik niet hoger uit kom als 200gr per dag incl ontbijt. met novomix moet je toch 4 uur lang blijven eten en dan wordt het wel erg moeilijk om onder die 200gr te blijven.
 
Ok nice, ben benieuwd naar het resultaat, succes iig!
 
thx hou je op de hoogte
 
Als je alleen maar slin na de training neemt zou ik het gewoon de hele kuur doorpakken.
 
heb toch even besloten om de komende 2 weken te cutten en alleen slin te gebruiken bij de refeed die ik dan alleen op zaterdag doe.

na de 2 weken dan kickt ook ong de masteron in die ik vanaf vandaag heb gezet. en over 2 weken begint me 5 weken vakantie dan kan ik me helemaal concentreren op het trainen
 
Back
Naar boven