XXL Nutrition

Steroiden en partner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Prometheus

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 aug 2009
Berichten
273
Waardering
7
Hoi,

Ik zit met een dillemma. Mijn vrouw is tegen anabolen, ik ben aan het denken om stiekem een klein kuurtje te pakken zonder dat ze het weet. Aan de andere kant voel ik me erg schuldig bij omdat ik dan niet helemaal eerlijk tegen haar ben.

Wat doen jullie? zijn al jullie vriendinnen en vrouwen akkoord met AAS gebruik?

Let wel: ik heb al jaren een vaste partner die me erg dierbaar is dus niet of een of ander los chickie die je niet serieus kunt nemen.
 
Geen ervaring, maar ik zou het zelf bespreken en gewoon eerlijk tegen haar zijn of gewoon helemaal niet kuren.. Als ik zoiets zou moeten verbergen zou dat mij persoonlijk een k*t gevoel opleveren.
 
zou het zeker met je vrouw overleggen, en van 1 kuur ga je echt niks bereiken , als je doel echt groot worden is moet je veel meer spuiten en ben bang dat jou vrouwtje dat niet wil. dus zou zeggen praat met haar en kijk het aan
 
Waarom is je vrouw tegen anabolen? Trouwens vrouwen spelen ook vaak met hun hormonen (anticonceptiepil), dus ze moeten niet zeuren. Alleen bij aas word je gespierder ipv vetter :p
 
Laatst bewerkt:
zou het zeker met je vrouw overleggen, en van 1 kuur ga je echt niks bereiken , als je doel echt groot worden is moet je veel meer spuiten en ben bang dat jou vrouwtje dat niet wil. dus zou zeggen praat met haar en kijk het aan

6-7 kg vvm is mijn doel verdeeld over 2 kuurtjes, verder niks.
 
Mijn vriendin was er eerst zwaar op tegen en ik heb toen een aantal keer met veel gezeik een kuurtje gedaan. Daarna wilde ze er niks meer van weten en heb ik het 2x stiekem gedaan en is er ook 2x achter gekomen en wilde het uitmaken.
Daarna gewoon steeds gezegd dat ik ging kuren en momenteel zet ze soms zelfs de prikken.

Kortom. Beter open en eerlijk over zijn.
 
Twee en een half jaar geleden precies dezelfde gedachte als dat jij nu hebt.
Even een klein kuurtje dianabol dacht, stiekum, ze komt er toch niet achter.
Fout, dat deed ze dus wel, en toen?
Toen mocht ik voor een eigen woning gaan uitkijken......

Bezint, eer ge begint!
 
Waarom is je vrouw tegen anabolen? Trouwens vrouwen spelen ook vaak met hun hormonen (anticonceptiepil), dus ze moeten niet zeuren. Alleen bij aas wordt je gespierder ipv vetter :p

Ze is gewoon bang voor mijn gezondheid dat ik er bijwerkingen van krijg en misschien op langere termijn. dat ik impotent en kaal wordt en agressief bijvoorbeeld.
 
geen ervaring, maar ik zou het zelf bespreken en gewoon eerlijk tegen haar zijn of gewoon helemaal niet kuren.. Als ik zoiets zou moeten verbergen zou dat mij persoonlijk een k*t gevoel opleveren.
+1
 
Mijn vriendin was er eerst zwaar op tegen en ik heb toen een aantal keer met veel gezeik een kuurtje gedaan. Daarna wilde ze er niks meer van weten en heb ik het 2x stiekem gedaan en is er ook 2x achter gekomen en wilde het uitmaken.
Daarna gewoon steeds gezegd dat ik ging kuren en momenteel zet ze soms zelfs de prikken.

Kortom. Beter open en eerlijk over zijn.

Hoe overtuigde je haar dan? met welke argumenten?

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 23:16 ----------

Twee en een half jaar geleden precies dezelfde gedachte als dat jij nu hebt.
Even een klein kuurtje dianabol dacht, stiekum, ze komt er toch niet achter.
Fout, dat deed ze dus wel, en toen?
Toen mocht ik voor een eigen woning gaan uitkijken......

Bezint, eer ge begint!

Dat meen je??? tegen mij heeft ze dit vroeger ook altijd gezegd...maar alleen scheiden door anabolen is eigenlijk te zot maar ja...
 
Hoe overtuigde je haar dan? met welke argumenten?

In eerste instantie vragen waarom ze het niet wil hebben. Zeggen dat ik haar begrijp, maar dat ik graag wil kuren en blij word van bodybuilding.
Je moet eigenlijk een discussie voorkomen, want dat draait in dit geval nergens op uit.
 
twee en een half jaar geleden precies dezelfde gedachte als dat jij nu hebt.
Even een klein kuurtje dianabol dacht, stiekum, ze komt er toch niet achter.
Fout, dat deed ze dus wel, en toen?
Toen mocht ik voor een eigen woning gaan uitkijken......

Bezint, eer ge begint!

+1
 
Als je vriendin echt veel om je geeft dan willen ze het niet dat je het gebruikt.
Maar er zijn zeker uitzonderingen, maar bij mij was dat niet het geval dus gebruikte stiekem.
Op een gegeven moment had ze het wel door, vond het niet leuk maar zij als ik het echt zo graag wil gebruiken " ga je gang maar ".

Mijn relatie is naar de klote maar NIET door anabolen gebruik even voor de duidelijkheid!

Maar als ik het over kon doen had ik het eerlijk verteld en overlegt.
 
Mijn ex kon mijn huidige vriendin en die vertelde van mijn eerste kuurtje (not cool), had in het begin ontkent maar erna gewoon toegegeven.. ze zei je doet maar is je eigen lichaam (me happy):D

Btw om ff op jou terug te komen, ik zou het gewoon eerlijk vertellen en uiteindelijk gewoon doen. Je gaat toch ook niet vragen of je een oorbel in je oor mag. Oke misschien dom voorbeeld maar boeie het is je eigen lichaam:p
 
Laatst bewerkt:
In eerste instantie vragen waarom ze het niet wil hebben. Zeggen dat ik haar begrijp, maar dat ik graag wil kuren en blij word van bodybuilding.
Je moet eigenlijk een discussie voorkomen, want dat draait in dit geval nergens op uit.

en dat maakt het juist zo lastig allemaal.

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 23:39 ----------

Als je vriendin echt veel om je geeft dan willen ze het niet dat je het gebruikt.
Maar er zijn zeker uitzonderingen, maar bij mij was dat niet het geval dus gebruikte stiekem.
Op een gegeven moment had ze het wel door, vond het niet leuk maar zij als ik het echt zo graag wil gebruiken " ga je gang maar ".

Mijn relatie is naar de klote maar NIET door anabolen gebruik even voor de duidelijkheid!

Maar als ik het over kon doen had ik het eerlijk verteld en overlegt.

Had dit dan meer geholpen denk je? ze zou het toch niet hebben begrepen?

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 23:41 ----------

Mijn ex kon mijn huidige vriendin en die vertelde van mijn eerste kuurtje (not cool), had in het begin ontkent maar erna gewoon toegegeven.. ze zei je doet maar is je eigen lichaam (me happy):D

Btw om ff op jou terug te komen, ik zou het gewoon eerlijk vertellen en uiteindelijk gewoon doen. Je gaat toch ook niet vragen of je een oorbel in je oor mag. Oke misschien dom voorbeeld maar boeie het is je eigen lichaam:p

Klopt aan de ene kant maar zij leeft met mij samen en zit ermee als ik gezondheids problemen zou krijgen enzo
 
Klopt aan de ene kant maar zij leeft met mij samen en zit ermee als ik gezondheids problemen zou krijgen enzo

Ik ken weinig mensen die met enkele kleine kuurtjes gezondheids problemen hebben gekregen, maar stel je zou het krijgen dan geeft ze jou natuurlijk de schuld omdat ze je van te voren heeft gewaarschuwd met dat.
 
vrouwen zien sowieso het nut niet van (te) veel spier, omdat het volgens hun 'onnodig' is.
kan ik me overigens wel iets bij voorstellen
 
vrouwen zien sowieso het nut niet van (te) veel spier, omdat het volgens hun 'onnodig' is.
kan ik me overigens wel iets bij voorstellen

Uhhh hoe dikker de boobs hoe beter, zo moeten hun ook maar eens gaan denken over onze lichaampjes
 
Uhhh hoe dikker de boobs hoe beter, zo moeten hun ook maar eens gaan denken over onze lichaampjes

:D zeg dat maar eens tegen je vriendin hehehe

"BEN IK NIET MOOI GENOEG"?
"VIND JE ME NIET MEER MOOI?"
"HEB JE EEN ANDERE LEREN KENNEN?"
 
Laatst bewerkt:
Dat meen je??? tegen mij heeft ze dit vroeger ook altijd gezegd...maar alleen scheiden door anabolen is eigenlijk te zot maar ja...

Ik meen het echt kerel, ik woon nog steeds op mezelf.
Heb haar na verloop van tijd wel kunnen overtuigen dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en dat ik een zeer verstandig mannetje ben als het om steroiden betreft.
Maar het blijft een feit dat ze mij er wel heeft uitgegooit.
 
Back
Naar boven