MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wacht wacht wacht; mensen die jarenlang shittons aan insuline en GH spuiten bovenop andere AAS die ze als snoep nemen waardoor ze misschien zelfs niet eens zouden hoeven trainen om met 150kg in een string op een podium te staan zijn bruut en moet je als doel hebben anders ben je een homo en een mietje...

Maar het doel hebben om eruit te zien als iemand die een jaartje of 2-3 vrij standaard kuurtjes doet wat natural te evenaren zou zijn met levenslange dedicatie om gezond te leven en te trainen mag niet?

Volgens mij heeft men het verkeerd om.

Nee Zyzz was niet gezond bezig, maar naturel zijn fysiek behalen (voor zover dat kan) vereist wel een gezonder en misschien wel meer dedicated leven waar je alles van moet perfectioneren omdat je anders simpelweg niet in de buurt komt. Dát is ons doel.
 
Wacht wacht wacht; mensen die jarenlang shittons aan insuline en GH spuiten bovenop andere AAS die ze als snoep nemen waardoor ze misschien zelfs niet eens zouden hoeven trainen om met 150kg in een string op een podium te staan zijn bruut en moet je als doel hebben anders ben je een homo en een mietje...

Maar het doel hebben om eruit te zien als iemand die een jaartje of 2-3 vrij standaard kuurtjes doet wat natural te evenaren zou zijn met levenslange dedicatie om gezond te leven en te trainen mag niet?

Volgens mij heeft men het verkeerd om.

Nee Zyzz was niet gezond bezig, maar naturel zijn fysiek behalen (voor zover dat kan) vereist wel een gezonder en misschien wel meer dedicated leven waar je alles van moet perfectioneren omdat je anders simpelweg niet in de buurt komt. Dát is ons doel.

vanaf hier ben ik gestopt met lezen, wacht wacht.. jij bent er zeker zo een die denkt dat AAS wonderen doet ?

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 01:05 ----------

darth-vader-epic-fail.jpg


and the trolling goes on, come at me
 
Laatst bewerkt:
vanaf hier ben ik gestopt met lezen, wacht wacht.. jij bent er zeker zo een die denkt dat AAS wonderen doet ?

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 01:05 ----------

darth-vader-epic-fail.jpg


and the trolling goes on, come at me

hij is niet de enige.
gebruik je roids dan cheat je.
its simple.
 
vanaf hier ben ik gestopt met lezen, wacht wacht.. jij bent er zeker zo een die denkt dat AAS wonderen doet ?
Wat Jay Cutler ed doen heeft weinig meer met AAS te maken. Wat Zyzz heeft bereikt is al moeilijk om met gewone kuurtjes, zoals mensen hier op het forum die wel eens doen, te bereiken en hij deed al bijna niks 'goed'. Naturel zo goed als onmogelijk. GH is dan nog eens in een totaal andere klasse wat dat betreft.

En ik denk dat het wetenschappelijk onderzoek dat aangetoond heeft dat zelfs niet trainen maar wel AAS nemen meer spiermassa doet groeien dan met naturel trainen mogelijk is, best wel eens kan kloppen.

Dus hell yes dat die cocktail van mr olympias wonderen doet. Kijk naar ze.
 
Laatst bewerkt:
Wat Jay Cutler ed doen heeft weinig meer met AAS te maken. Wat Zyzz heeft bereikt is al moeilijk om met gewone kuurtjes, zoals mensen hier op het forum die wel eens doen, te bereiken en hij deed al bijna niks 'goed'. Naturel zo goed als onmogelijk. GH is dan nog in een totaal andere klasse wat dat betreft.

En ik denk dat het wetenschappelijk onderzoek dat aangetoond heeft dat zelfs niet trainen maar wel AAS nemen meer spiermassa doet groeien dan met naturel trainen mogelijk is, best wel eens kan kloppen.

Dus hell yes dat die cocktail van mr olympias wonderen doet. Kijk naar ze.

:roflol:

*droogt tranen van het lachen*

Bron?

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 01:22 ----------

hij is niet de enige.
gebruik je roids dan cheat je.
its simple.

Pfff...:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
kheb hier zeker iets gemist
 
HGH zo slecht voor de hart?
Ik dacht dat dit pas na jaren gebruik naar voren komt
Hart wordt er groter en stugger van. Als je dan al aangeboren afwijking hebt en je gaat stevige kuurtjes doen...
 
Momenteel bekijken: 1 gebruiker(s) (1 leden en 0 gasten) dit topic
KIKO

:(
 
:roflol:

*droogt tranen van het lachen*

Bron?

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 01:22 ----------



Pfff...:rolleyes:

hehe hij overdrijf wel enorm, maar ik denk we er geen doekjes om moeten draaien.

een kuurder met een k*tdieet en trainingsregime zal nog altijd betere gains maken dan een natty die zowel zijn dieet als trainingsregime gefinetuned heeft.
 
dat is echt ****ing buffffffff bij 1.65m

Als je een mooi verpercentage hebt wel ja, zo tussen de 6 a 8 % zou ****ingg buff zjn ja :D...:D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Momenteel bekijken: 1 gebruiker(s) (1 leden en 0 gasten) dit topic ,
 
gaat nu over aas?
kansloos weer
 
een kuurder met een k*tdieet en trainingsregime zal nog altijd betere gains maken dan een natty die zowel zijn dieet als trainingsregime gefinetuned heeft.
Grootste onzin ooit.
 
Grootste onzin ooit.

post was msschn wat overdreven, ik zie in mijn gym ook kerels die juicen en er echt niets uithalen, maar je kan toch niet ontkennen dat je met AS het allemaal wat minder strict moet doen om hetzelfde resultaat natural te bereiken?
 
Silentio, laat het joh. Dit trekt de aloude discussie AAS en niet AAS weer open.. dat is zo irritant :p
 
Wacht wacht wacht; mensen die jarenlang shittons aan insuline en GH spuiten bovenop andere AAS die ze als snoep nemen waardoor ze misschien zelfs niet eens zouden hoeven trainen om met 150kg in een string op een podium te staan zijn bruut en moet je als doel hebben anders ben je een homo en een mietje...

Maar het doel hebben om eruit te zien als iemand die een jaartje of 2-3 vrij standaard kuurtjes doet wat natural te evenaren zou zijn met levenslange dedicatie om gezond te leven en te trainen mag niet?

Volgens mij heeft men het verkeerd om.

Nee Zyzz was niet gezond bezig, maar naturel zijn fysiek behalen (voor zover dat kan) vereist wel een gezonder en misschien wel meer dedicated leven waar je alles van moet perfectioneren omdat je anders simpelweg niet in de buurt komt. Dát is ons doel.


ben het in grote delen wel met je eens, alleen dat stukje van 150 kilo en niet trainen niet. ze zouden dan nooit op dat podium staan


maar idd als iemand 85 kilo is en gaat kuren is het een Pfag. en een homo omdat ie te vroeg begint

ik ga zelf volgend jaar ook kuren, en dat jaar derop een cut kuur.
en dan hoop ik me streef fysiek gehaalt te hebben

hoop ik toch wel 95 kilo droog te staan


iedereen ze eigen doelen toch?
 
ben het in grote delen wel met je eens, alleen dat stukje van 150 kilo en niet trainen niet. ze zouden dan nooit op dat podium staan


maar idd als iemand 85 kilo is en gaat kuren is het een Pfag. en een homo omdat ie te vroeg begint

ik ga zelf volgend jaar ook kuren, en dat jaar derop een cut kuur.
en dan hoop ik me streef fysiek gehaalt te hebben

hoop ik toch wel 95 kilo droog te staan


iedereen ze eigen doelen toch?

Je blijft dus kuren
 
Back
Naar boven