AndroidHealthClinic

Steroiden en partner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je echt groot wilt worden heb je zowizo al een andere relatie dan de meeste denk ik. Heel de tijd je eten klaarmaken, eten, op tijd je bed in,...

Ken weinig bb mensen die een relatie hebben eigenlijk.

foreveralone.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als je echt groot wilt worden heb je zowizo al een andere relatie dan de meeste denk ik. Heel de tijd je eten klaarmaken, eten, op tijd je bed in,...

Ken weinig bb mensen die een relatie hebben eigenlijk.

foreveralone.jpg

mwaa valt best mee hoor, het is niet heel moeilijk om je maaltijden in bakjes klaar te zetten voor de volgende dag, of vroeg je bed uit om dit te fixen.
er zijn veel getrouwde gasten die toch goed bezig izjn met BB, ook in mijn omgeving. het valt best goed te combineren
 
Ga naar de dokter, zeg dat hij vastgesteld heeft dat je testosteron te laag is en dat je testo moet inspuiten :)
 
  • Like
Waarderingen: kix
had niet veel veranderd, maar wel de lust van coïtus verandering :D.

Ja, liegen, daar gaat het bij hun om.
Ja, zeggen ze dan, als je daar om liegt kun je ook om andere dingen liegen.
Maw linken ze het dan naar ontrouw zijn ofzo.
 
Gewoon eerlijk zeggen. Dat ze bang is voor je gezondheid is alleen maar teken dat ze bezorgd is om je. dus is niet negatief. Leg uit dat je er goed onderzoek naar hebt gedaan en dat je weet wat de gevolgen kunnen zijn bla bla bla. Stiekem doen schiet niet op. Komt toch vaak genoeg wel uit en dan is er een groter gezeik.
 
Ik meen het echt kerel, ik woon nog steeds op mezelf.
Heb haar na verloop van tijd wel kunnen overtuigen dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en dat ik een zeer verstandig mannetje ben als het om steroiden betreft.
Maar het blijft een feit dat ze mij er wel heeft uitgegooit.

Vind het echt klote voor je.

Succes verder!!
 
Hoe wil je dat in godsnaam stiekem doen?
2 elangrijke dingen in een relatie zijn communicatie & vertrouwen.
 
Hoe wil je dat in godsnaam stiekem doen?
2 elangrijke dingen in een relatie zijn communicatie & vertrouwen.

+1 bij mij zie je gewoon vaak waar in mijn bil ik geprikt heb. Dat stelt niks voor maar dat zou vriendin zeker zien. De extra spiermassa, het vocht vasthouden. Toch ook de libido problemen wat verder ik je kuur/nakuur, evt pukkels.....mijn vriendin zou het merken.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 09:04 ----------

Ga naar de dokter, zeg dat hij vastgesteld heeft dat je testosteron te laag is en dat je testo moet inspuiten :)

We zijn niet allemaal Belgen, dat gaat niet zo bij ons :)

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 09:08 ----------

Ja, liegen, daar gaat het bij hun om.
Ja, zeggen ze dan, als je daar om liegt kun je ook om andere dingen liegen.
Maw linken ze het dan naar ontrouw zijn ofzo.

Waar ze gelijk in hebben, liegen is een trucje en een morele drempel. Als je die over bent dan kan je die drempel om meerdere motieven overbruggen. Relatie is de (illusie) van vertrouwen.
 
Ga naar de dokter, zeg dat hij vastgesteld heeft dat je testosteron te laag is en dat je testo moet inspuiten :)
+1..
Gewoon naar de dokter met een k*tsmoes.
Thuiskomen met spuiten, test, nolva, ect :D

Dokter gaat haar toch niet vertellen waarom jij bij hem bent geweest :p
 
Om de discussie met je vriendin aan te gaan is misschien juist wel nodig. Want waarom is ze er tegen? Ik zou bijvoorbeeld niet met de soms bijkomende agressie of vorm van asociaalheid kunnen leven. Haaruitval, gyno of acne is meer iets waar jezelf de verantwoordelijkheid voor kunt dragen.
Misschien moet je een compromis sluiten en haar de garantie geven dat je stopt met de kuur als de complicaties optreden waar zij niet mee overweg kan.
 
Vraag of ze uberhaubt wel weet wat het is. En wat het doet. Die van mij was er ook op tegen. Tot ik uit ging leggen wat wat is. Waarvoor het is. En dat je er keihard voor moet trainen om wat te bereiken. De meeste mensen denken dat als je aas gebruikt je vanzelf wel groot wordt. Nu zet ze zelfs me prikjes.
 
Mijn vriendin is er ook op tegen. Haar argumenten zijn dat ze vind dat ik er al goed uit zie, dat ze het niet nodig vind, en dat het zonde van het geld is.

Ik heb haar gezegd dat ik geen toestemming vraag, maar dat ik eerlijk wil zijn.
Ze heeft er wel moeite mee ("je kwetst me er mee") maar laat het gewoon gebeuren.

Bij de eerste kuur hielp ze wel met spuiten. En stiekem vind ze het wel leuk als ik er beter en harder uitzie.

Mijn advies gewoon eerlijk zijn. Ze trekt vast wel weer bij.
 
op het begin mocht ik niet kuren van me vriendin,
naar te vragen waarom. hoorde ik de zelfde argumenten. impotent agressief etc..

maar na haar uit gelegt te hebben, en laten zien in de vorm van filmpjes.
heb ik toch haar toestemming gekregen

voor als ik ooit zou willen kuren. maar als ik agressief word moet ik stoppen
 
Ga naar de dokter, zeg dat hij vastgesteld heeft dat je testosteron te laag is en dat je testo moet inspuiten :)

LOL , maar dan moet het wel een ontzettend dom wijf zijn.
 
gewoon knallen , ze vind het goed, hoe grooter hoe beter !
 
je moet luisteren naar je vrouw. ik zie het nut van je topic niet in.
 
Back
Naar boven