MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Cool story, ik denk dat je nog niet helemaal doorhebt wat AAS is en wat de effecten ervan zijn. Genoeg gasten hier op het forum die niks bereiken met een kuur, omdat ze gewoon niet goed eten en trainen.
 
**** deze discussie. Het is toch de aas gebruikers versus de niet gebruikers. En de aas gebruikers zeggen altijd; ja je moet harder werken met aas en de resultaten komen niet vanzelf. De niet gebruikers zeggen het tegenovergestelde. **** dat.
 
Cool story, ik denk dat je nog niet helemaal doorhebt wat AAS is en wat de effecten ervan zijn. Genoeg gasten hier op het forum die niks bereiken met een kuur, omdat ze gewoon niet goed eten en trainen.


nee duh. denk dat iedereen wel weet dat ze goed moeten eten. AAS of niet zonder bouwstoffen kan je lijf niks
ik zelf kom van 63 kilo 10% af, en heb al een paar keer een dood punt gehad.

maar door me eten te veranderen komt ik steeds over z'n dood punt heen
en nu sta ik op 82 @ 10%

en zit nu vanaf vorig jaar september op dieet(behalven in het weekend)

en waarom zou je denken dat ik geen idee heb over de effecten van AAS?
of had je het niet tegen mij? dan heb ik niks gezegt


maar daarom heb zyzz ook zoveel fans. (niet dat ik er een ben)
hij was een belachelijke magere ecto (like my self) en hij is uiteindelijk naar 100 kilo droog gegaan
wel met een hoop tren... maar goed.
hij had een zwak hart, en moest dat met de dood bekopen. maar denk niet dat die paar pillen per jaar veel uitgemaakt moeten hebben
eerder die hele berg AAS die hij gebruikte. maar wie zegt ook dat hij H-drugs gebruikte tijdens of vlak na zijn kuren? kunnen jullie dat zien vanuit nederland. vind ik knap want die jongen liet alleen zien wat hij wou laten zien.

hij kon nog steeds lekker naar festivals gaan en afentoe lekker een pilletje slikken u care? i dont
lust zelf ook wel een pilletje paar keer per jaar.

en nu kunnen jullie zeggen, schande voor de sport blabla. maar ik heb niet als doel een rolemodel voor de sport te zijn, en hij ook niet!
ik vind BB'ing leuk! ga er vrij ver voor met me eten enzo
maar vind en festival met de bijbehorende middelen ook leuk!

maar moet er wel bij zeggen... als ik zou gaan kuren zou ik wel een half jaar stoppen
 
Laatst bewerkt:
**** deze discussie. Het is toch de aas gebruikers versus de niet gebruikers. En de aas gebruikers zeggen altijd; ja je moet harder werken met aas en de resultaten komen niet vanzelf. De niet gebruikers zeggen het tegenovergestelde. **** dat.

Wil je er het maximum uithalen dan moet je altijd hard werken, natty of juicer. een juicer zal het dan wel moeilijker hebben omdat hij ook zen kuur nog moet fine tunen. Maar daarging het niet om.


Om hetzelfde resultaat te behalen moet je als natural gewoon harder werken, daar zijn we het toch allemaal mee eens hoop ik :D


Nu terug on topic:

http://www.youtube.com/watch?v=AscPOozwYA8
 
nee duh. denk dat iedereen wel weet dat ze goed moeten eten.
ik zelf kom van 63 kilo 10% af, en heb al een paar keer een dood punt gehad.

maar door me eten te veranderen komt ik steeds over z'n dood punt heen
en nu sta ik op 82 @ 10%

en zit nu vanaf vorig jaar september op dieet(behalven in het weekend)

en waarom zou je denken dat ik geen idee heb over de effecten van AAS?
of had je het niet tegen mij? dan heb ik niks gezegt

Hoelang train je al?
 
http://www.youtube.com/watch?v=gZe_T4OQdK4&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=4NddoONb3T0&feature=player_embedded

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 10:37 ----------

sX1CW.png
 
:roflol:

Dus je sliep gewoon ieder weekend niet?

;) hou wel van een hardcore feesie! (nog steeds) wheirs the after-party jwt
je leeft maar 1x en niemand heeft je morgen beloofd


ga alleen niet zo vaak meer. omdat het me gains zwaar in de weg ging staan


wereld beroemd? onder de BB'en en Fitness gemeenschap? jij kent hem toch ook? denk jij dat hij wel is van jouw gehoort had?
en hij zal der financieel ook niet op achteruit gegaan zijn, and last but not least, he got all the pussy!
 
Laatst bewerkt:
RIP.
Verder ken ik deze gast helemaal niet.
 
;) hou wel van een hardcore feesie! (nog steeds) wheirs the after-party jwt
je leeft maar 1x en niemand heeft je morgen beloofd


ga alleen niet zo vaak meer. omdat het me gains zwaar in de weg ging staan



wereld beroemd? onder de BB'en en Fitness gemeenschap? jij kent hem toch ook? denk jij dat hij wel is van jouw gehoort had?
en hij zal der financieel ook niet op achteruit gegaan zijn, and last but not least, he got all the pussy!

Wereld beroemd, dat zijn er zoveel op het internet. Hebben ze daardoor een meerwaarde voor de wereld, nee. Ze zorgen wel voor vermaak af en toe. Zijn ouders zijn al rijk of dacht je dat je zonder geld in Australië komt ;) . Al die pussy mag die hebben, barbiepoppen eww...

gesponsord, eigen supp op de markt, rete veel geld en meer chicks dan 99% van dbb ooit zal nken

Eigen supps? Andere verpakking en stikker en klaar of denk je nu echt dat de samenstelling het zaad van God bevat :roflol: .
 
Laatst bewerkt:
Wereld beroemd, dat zijn er zoveel op het internet. Hebben ze daardoor een meerwaarde voor de wereld, nee. Ze zorgen wel voor vermaak af en toe. Zijn ouders zijn al rijk of dacht je dat je zonder geld in Australië komt ;) . Al die pussy mag die hebben, barbiepoppen eww...



Eigen supps? Andere verpakking en stikker en klaar of denk je nu echt dat de samenstelling het zaad van God bevat :roflol: .

dat weet ik goed genoeg, ik bedoelde daar gewoon mee een supp op zijn naam:rolleyes:
 
moet je een meerwaarde voor de wereld zijn? ik niet hoor

vertel is waarom ben jij een meerwaarde?
en als je ouders geld hebben heb jij nog geen geld. mijn vader heb ook BMW 7 serie en een groot huis

maar ik zit in een huurhuis en rij in een toyota aygo. je zal je eigen geld moeten verdienen...
 
moet je een meerwaarde voor de wereld zijn? ik niet hoor

vertel is waarom ben jij een meerwaarde?
en als je ouders geld hebben heb jij nog geen geld. mijn vader heb ook BMW 7 serie en een groot huis

maar ik zit in een huurhuis en rij in een toyota aygo. je zal je eigen geld moeten verdienen...

Dan heb je ook niks bereikt wat noemenswaardig is, it's just an ants fart.
 
luister al de hele dag naar above & beyond - good for me




:(
 
Back
Naar boven