MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dan heb je ook niks bereikt wat noemenswaardig is, it's just an ants fart.

jonge mensen inspiriren en hen meer zelfvertrouwen geven is idd niet noemenswaardig:rolleyes:

give me a break, Zyzz > moeder teresa
edit: letterlijk en figuurlijk
 
Dan heb je ook niks bereikt wat noemenswaardig is, it's just an ants fart.

je hoeft toch ook niks te bereiken?
wat heb gerard joling bereikt? behalven veel geld en een pfag zijn?

it's all about the benjamins, en ik vond dat hij goed fysiek had
 
je hoeft toch ook niks te bereiken?
wat heb gerard joling bereikt? behalven veel geld en een pfag zijn?

it's all about the benjamins, en ik vond dat hij goed fysiek had

Investeer al die benjamins eerst in een cursus spelling...
 
is dat alles wat je verder te zeggen heb

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jinsu is gewoon een faalhaas die ontevreden is over zijn eigen leven en daarom op Zyzz moet haten om zich beter te voelen, terwijl hij goed en wel weet dat Zyzz in elk opzicht superieur is aan hem.

Zo kan hij immers doen uitschijnen aan zijn e-vrienden, dat hij zelfs Zyzz niet indrukwekkend vind en dus zelf irl wel HEEEEL indrukwekkend moet zijn.
 
Jinsu is gewoon een faalhaas die ontevreden is over zijn eigen leven en daarom op Zyzz moet haten om zich beter te voelen, terwijl hij goed en wel weet dat Zyzz in elk opzicht superieur is aan hem.

Zo kan hij immers doen uitschijnen aan zijn e-vrienden, dat hij zelfs Zyzz niet indrukwekkend vind en dus zelf irl wel HEEEEL indrukwekkend moet zijn.

Jinsu, levend
Zyzz, dood

Jinsu wins.
 
Jinsu, levend
Zyzz, dood

Jinsu wins.

gezien het leven dat Jinsu leidt is Zyzz zelfs beter terwijl hij dood is:rolleyes:
verder vind ik die comment wel heel onrespectvol van je "EricR":mad:
 
Dat viel me gewoon op, ik hoop in ieder geval dat je geen ambities hebt om in de linguïstiek te gaan werken. Maar dat terzijde, Gerard Joling is trouwens ook maar een troll.

En er zijn zat gozers die een betere fysiek hebben dan super saiyan, alleen dat zijn geen attention whores. En bovendien een Rus, met Koerdische wortels die eruit ziet als een indo en een kapsel die je alleen in tekenfilms tegenkomt :o . He must have been dropped sometime very hard.
 
enigste wat ik probeerde te zeggen is :) dat je hem niet sirieus hoeft te nemen (wat je ook niet doet) maar hij verwachtte ook niet om sirieus genomen te worden

maar hij verdiende hij er geen geld mee.
en idd dat kapsel van hem WTF en die halve heup broekjes en hand tasjes... damn
 
Zou er een correlatie zijn tussen liefhebbers van Dragonball Z en andere tekenfilms en de Zyzz-hype? Zou het haast wel denken eigenlijk, Zyzz was zoals Jinsu zegt ook een stripfiguur.

Voer voor psychologen deze thread en eigenlijk iedere andere thread waar de Zyzz-lovers hun adoratie uiten voor iemand die volgens hun de rol speelde van de de epic troll.
 
Zou er een correlatie zijn tussen liefhebbers van Dragonball Z en andere tekenfilms en de Zyzz-hype? Zou het haast wel denken eigenlijk, Zyzz was zoals Jinsu zegt ook een stripfiguur.

Voer voor psychologen deze thread en eigenlijk iedere andere thread waar de Zyzz-lovers hun adoratie uiten voor iemand die volgens hun de rol speelde van de de epic troll.

Ehhhh...... dit gaat me boven me hoofd. Jip en Janneke taal aub?!?!
 
Zou er een correlatie zijn tussen liefhebbers van Dragonball Z en andere tekenfilms en de Zyzz-hype? Zou het haast wel denken eigenlijk, Zyzz was zoals Jinsu zegt ook een stripfiguur.

Voer voor psychologen deze thread en eigenlijk iedere andere thread waar de Zyzz-lovers hun adoratie uiten voor iemand die volgens hun de rol speelde van de de epic troll.

denk het niet. In DBZ hadden de chars een sterke persoonlijkheid. Zyzz is gewoon een nicht die aansprak bij het maagdelijke publiek zonder leven met zijn aandachtstrekkerij. Het persona dat hij meegaf was puur opervlakkig. Als je ziet hoe oppervlakkig het "beste" moment tussen zijn broer en hem was tijdens zijn rouwzang ergens op bb.com, bewijfel ik echt of het gespeeld was.

Beetje een sprookje voor nerds.
 
Laatst bewerkt:
denk het niet. In DBZ hadden de chars een sterke persoonlijkheid. Zyzz is gewoon een nicht die aansprak bij het maagdelijke publiek zonder leven met zijn aandachtstrekkerij. Het persona dat hij meegaf was niks waard.

:roflol:
Ik hoop dat je dit in vergelijking met zyzz bedoeld, nooit gesnapt dat volwassenen nog naar dat kindertekenfilmpje kijken.
 
DBZ is een cartoon hetzelfde als Spongebob en je vergelijkt het met zyzz?


Goede vergelijking dan! Heb het nooit gekeken dbz, wat een k*t programma.
 
Back
Naar boven