XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

denk het niet. In DBZ hadden de chars een sterke persoonlijkheid. Zyzz is gewoon een nicht die aansprak bij het maagdelijke publiek zonder leven met zijn aandachtstrekkerij. Het persona dat hij meegaf was puur opervlakkig.

Beetje een sprookje voor nerds.

Jij hebt nooit zijn logs gelezen op bb.com, waar je de "echte" Zyzz zag, dus hou je bek dicht. Dat personage dat hij neerzette was precies bedoelt om idioten zoals jij die indruk te geven, dat je het zelfs niet doorhebt nu hij er niet meer is bewijst alleen maar dat hij 9000+ keer intelligenter is dan jou;)
 
:roflol:
Ik hoop dat je dit in vergelijking met zyzz bedoeld, nooit gesnapt dat volwassenen nog naar dat kindertekenfilmpje kijken.

:roflol: tekenfilms. Godver wat is dit toch voor beta-wereld geworden. Serieus, in de wijk waar ik woonde kreeg je serieus tikken als je op 8ste nog naar tekenfilms keek. Maar nee nu heet het manga en dan mag het. Dat manga gewoon strip betekent boeit dan niet natuurlijk.
 
Ik kijk nog steeds tekenfilms :cool:
 
DBZ is een cartoon hetzelfde als Spongebob en je vergelijkt het met zyzz?


Goede vergelijking dan! Heb het nooit gekeken dbz, wat een k*t programma.

Zyzz was een tekenfilm die destijds tot realiteit transformeerde.

Jij hebt nooit zijn logs gelezen op bb.com, waar je de "echte" Zyzz zag, dus hou je bek dicht. Dat personage dat hij neerzette was precies bedoelt om idioten zoals jij die indruk te geven, dat je het zelfs niet doorhebt nu hij er niet meer is bewijst alleen maar dat hij 9000+ keer intelligenter is dan jou;)

Dat moet dan een indrukwekkend IQ zijn geweest
 
Laatst bewerkt:
:roflol: tekenfilms. Godver wat is dit toch voor beta-wereld geworden. Serieus, in de wijk waar ik woonde kreeg je serieus tikken als je op 8ste nog naar tekenfilms keek. Maar nee nu heet het manga en dan mag het. Dat manga gewoon strip betekent boeit dan niet natuurlijk.

het heet geen manga, het is anime slimmerd:kiss:
 
Jij hebt nooit zijn logs gelezen op bb.com, waar je de "echte" Zyzz zag, dus hou je bek dicht. Dat personage dat hij neerzette was precies bedoelt om idioten zoals jij die indruk te geven, dat je het zelfs niet doorhebt nu hij er niet meer is bewijst alleen maar dat hij 9000+ keer intelligenter is dan jou;)
I see what u did there :roflol:

ben het overigens wel met je eens, Zyzz was het personage, to bring the lolz
Aziz was de serieuze dedicated gast die wel wist waar ie het over had, en gewoon een toffe gast leek @ z'n logs en formspring
 
:roflol: tekenfilms. Godver wat is dit toch voor beta-wereld geworden. Serieus, in de wijk waar ik woonde kreeg je serieus tikken als je op 8ste nog naar tekenfilms keek. Maar nee nu heet het manga en dan mag het. Dat manga gewoon strip betekent boeit dan niet natuurlijk.

Ik kijk nog southpark af en toe.

/problem!?
 
het heet geen manga, het is anime slimmerd:kiss:

Het is gebaseerd op een manga, slimme. Anime is het filmpje, manga is de strip. Je bent dus liefhebber van een stripfiguur in feite. Heb je ook Mickey Mouse posters in je ruk-kamertje?
 
Het is gebaseerd op een manga, slimme. Anime is het filmpje, manga is de strip. Je bent dus liefhebber van een stripfiguur in feite. Heb je ook Mickey Mouse posters in je ruk-kamertje?

:roflol: Johny Bravo in mjin idool
 
Het is gebaseerd op een manga, slimme. Anime is het filmpje, manga is de strip. Je bent dus liefhebber van een stripfiguur in feite. Heb je ook Mickey Mouse posters in je ruk-kamertje?

precies, dus je kijkt geen manga, je kijkt anime (dat op zijn beurt gebaseerd is op manga)

je zegt toch ook niet als iemand naar spiderman cartoons kijkt, "die jongen kijkt naar stripboeken";)
 
Ik kijk nog southpark af en toe.

/problem!?


Don't feed the troll :D Oh wacht dat ben ik zelf.

Southpark is nog wel grappig, maar daar is de tekenfilm in dienst van iets anders. Bij anime (anders gaat Angelus weer huilen) draait het wel om het verhaal. Southpark is maatschappij kritisch.
 
nee, in het algemeen, vergeleken met andere series en films. Dat was Akira zijn sterke punt, hij kon personages diepgang geven, ipv stereotypen mee te geven zoals yer average serie/comic/tekenfilm.

Zyzz was een slechtere persoonlijkheid dan het gemiddeld personage in de serie.
 
Het is gewoon een nieuwe generatie tekenfilmpjes.. Enige mensen die het kijken die ik ken zijn emo's (en faggots)
 
precies, dus je kijkt geen manga, je kijkt anime (dat op zijn beurt gebaseerd is op manga)

je zegt toch ook niet als iemand naar spiderman cartoons kijkt, "die jongen kijkt naar stripboeken";)

Naar een stripfiguur, maar ik ben blij dat je een gaatje kon vinden in mijn redenatie.
 
Zou er een correlatie zijn tussen liefhebbers van Dragonball Z en andere tekenfilms en de Zyzz-hype? Zou het haast wel denken eigenlijk, Zyzz was zoals Jinsu zegt ook een stripfiguur.

Voer voor psychologen deze thread en eigenlijk iedere andere thread waar de Zyzz-lovers hun adoratie uiten voor iemand die volgens hun de rol speelde van de de epic troll.
Ik ben groots Zyzz fan maar heb nooit DBZ gekeken en vind er ook echt niks aan.

Sorry brah :/
 
:roflol: tekenfilms. Godver wat is dit toch voor beta-wereld geworden. Serieus, in de wijk waar ik woonde kreeg je serieus tikken als je op 8ste nog naar tekenfilms keek. Maar nee nu heet het manga en dan mag het. Dat manga gewoon strip betekent boeit dan niet natuurlijk.

Rare wijk. Ik kijk nog steeds naar Family guy/Simpson/American Dad, en de rest zou me echt de boom inkunnen.

Het targetpubliek van de ene tekenfilm is niet die van de andere.
 
Back
Naar boven