Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

nee, in het algemeen, vergeleken met andere series en films. Dat was Akira zijn sterke punt, hij kon personages diepgang geven, ipv stereotypen mee te geven zoals yer average serie/comic/tekenfilm.

Zyzz was een slechtere persoonlijkheid dan het gemiddeld personage in de serie.
seriously?:rolleyes:

stereotype geile ouwe vent als sensei (aanwezig in elke anime)
superdomme good guy die van eten houdt en weigert iemand af te maken, hoe hard die het ook verdiend (aanwezig in elke anime)
halfslechte rivaal die als enige doel heeft sterker te worden dan de hoofdpersoon (aanwezig in elke anime)
dom wijf dat alles verdoet, af en toe wat kont/tetten laat zien (aanwezig in elke anime)
klunsvriend van de good guy (aanwezig in elke anime)


daarbij komt nog eens kijken dat alle personages vernoemd zijn naar groenten (kakarotto is wortel in het japans;))
 
heeft iemand al tickets geboekt voor z'n begravenis?
ik zit er wel over na te denken, als het goed is word er de 26e een bijeenkomst gehouden
 
Ik ben groots Zyzz fan maar heb nooit DBZ gekeken en vind er ook echt niks aan.

Sorry brah :/

Ik zeg dan ook 'zou'. Maar natuurlijk hoeft ook niet iedere Zyzz-lover een Dragonball Z liefhebber te zijn. Blijft het verder wel een beta-wereld tegenwoordig als je leipo's gaat adoreren die constant in hun blote bast rondlopen in het openbaar. Mirin, **** dat is toch wel faggotry van de bovenste plank. Dat no homo is eigenlijk gewoon yes homo.
 
seriously?:rolleyes:

stereotype geile ouwe vent als sensei (aanwezig in elke anime)
superdomme good guy die van eten houdt en weigert iemand af te maken, hoe hard die het ook verdiend (aanwezig in elke anime)
halfslechte rivaal die als enige doel heeft sterker te worden dan de hoofdpersoon (aanwezig in elke anime)
dom wijf dat alles verdoet, af en toe wat kont/tetten laat zien (aanwezig in elke anime)
klunsvriend van de good guy (aanwezig in elke anime)


daarbij komt nog eens kijken dat alle personages vernoemd zijn naar groenten (kakarotto is wortel in het japans;))

goed gezien, en nu de onderliggende personages ontdekken.

Trouwens kan ik niet over andere animes spreken, ik heb er maar 1 bekeken, de eerste bekende.
 
Laatst bewerkt:
goed gezien, en nu de onderliggende personages ontdekken.

ik heb heel dragonball, Z en GT gekeken, en het is leuk vertier maar alle "diepgang" die je denkt dat erin zit, zoek je derin, want dat was al zeker niet de bedoeling van de auteur.
want als je er nuchter naar kijkt zie je dat alle personages gewoon puur oppervlakkig zijn.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 12:07 ----------


heb jij ff geluk:o
 
Jongens, STOP met discuseren met Angelus. Het is nu officieel:

originele post door Angelus:

gebruik jij wel eens een...
stijltang voor je haren in model te brengen? (no homo)

ben het nu 2 weken aan het doen en al 3 keer een compliment gekregen van lekkere chicks


EMO 4 LIFE LOL
 
Jongens, STOP met discuseren met Angelus. Het is nu officieel:

originele post door Angelus:

gebruik jij wel eens een...
stijltang voor je haren in model te brengen? (no homo)

ben het nu 2 weken aan het doen en al 3 keer een compliment gekregen van lekkere chicks


EMO 4 LIFE LOL

Haha een compliment van lekkere chicks, dan nog zal er geen 1 met je het bed in duiken omdat je haar zo goed zit. Naast Angelus zn mooie haartjes vinden ze hem vast en zeker nog steeds een nerd.
 
Haha een compliment van lekkere chicks, dan nog zal er geen 1 met je het bed in duiken omdat je haar zo goed zit. Naast Angelus zn mooie haartjes vinden ze hem vast en zeker nog steeds een nerd.

:fa:
 
Blijft het verder wel een beta-wereld tegenwoordig als je leipo's gaat adoreren die constant in hun blote bast rondlopen in het openbaar. Mirin, **** dat is toch wel faggotry van de bovenste plank. Dat no homo is eigenlijk gewoon yes homo.
Ik mire ook hardu gay, ben ik nu nog beta..-er?

http://www.youtube.com/watch?v=35KCpHD_ax0

no homo
 
Nee toch hè, een 2e Fabio :P .

fabio.jpg
 
Helaas, sorry voor het inbeuken van je i-status..... u post i copy
 
Back
Naar boven