MuscleMeat

Noxipro problemen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

denewbie

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 aug 2008
Berichten
43
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
103kg
Vetpercentage
22%
Mensen,

Ik heb al aardig wat pre workouts gehad, te denken aan NO Xplode, jack3d, Unleash V3, Energize.. en ik vergeet er vast wel een paar.
Nou gebruik ik de laatste tijd Noxipro, ik vind het een top product.
Voel me lekker, train zwaarder en heb uren energie...

Nu loop ik alleen tegen het volgende lullige (pun intended) probleempje aan... me ding doet het die dag gewoon niet meer die dag.
En met me ding bedoel ik me staafmixer/tampaloeres/tuinslang.

Iemand anders met een weigerende soldaat na het gebruiken van Noxipro?
 
Vreemd, mijne lijkt zelfs beter te werken na noxipro.
 
Zijn vaker topics over geweest, zowel hier als op Amerikaanse / internationale boards. Je bent niet de enige. Er word dan gesproken over een ''speed derde beentje.''

Geen reden tot zorgen dus, maar persoonlijk zou ik het gewoon niet meer nemen. Lijkt me erg lastig!
 
Hm.. ik gebruik het in combi met Jungle Warfare de nieuwe versie..
Heb het probleem echter alleen bij noxipro, niet met jacked ofzo



LASTIG? er staat hier gewoon een bloedmooie vrouw naast me
 
Had ik ook in het begin, nu doet ie het wel. Niet heel goed maar kan ermee werken.
 
Mijn sergeant-majoor is tegen alles bestand, zo ook NoxiPro. :D:) Die heeft al zoveel veldwerk meegemaakt... ;)
 
Laatst bewerkt:
Hm.. ik gebruik het in combi met Jungle Warfare de nieuwe versie..
Heb het probleem echter alleen bij noxipro, niet met jacked ofzo



LASTIG? er staat hier gewoon een bloedmooie vrouw naast me

Beetje dimmen rambo. :D

picsor.jpg
 
whehe, ik pis altijd wel wat langzamer als ik het op heb, en ik crash em heel hard na een training, verders nergens last van.
 
Zijn vaker topics over geweest, zowel hier als op Amerikaanse / internationale boards. Je bent niet de enige. Er word dan gesproken over een ''speed derde beentje.''

Ook last van helaas:(. Gelukkig train ik in Duitsland en herkent niemand me in de douche:D
 
Haha had ik ook al last van! Gelukkig is het maar tijdelijk, maar vraag me wel af wat er in Noxipro zit wat daarvoor zorgt. Weet wel al direct hoe het moet voelen om erectiestoornissen hebben, damn dat lijkt me echt k*t :(
 
Haha had ik ook al last van! Gelukkig is het maar tijdelijk, maar vraag me wel af wat er in Noxipro zit wat daarvoor zorgt. Weet wel al direct hoe het moet voelen om erectiestoornissen hebben, damn dat lijkt me echt k*t :(

Waarschijnlijk de stof dmaa die erin zit
 
flight or fight respons van de pre workout, je lichaam denkt dan niet aan voortplaten
 
Zijn vaker topics over geweest, zowel hier als op Amerikaanse / internationale boards. Je bent niet de enige. Er word dan gesproken over een ''speed derde beentje.''

Geen reden tot zorgen dus, maar persoonlijk zou ik het gewoon niet meer nemen. Lijkt me erg lastig!

Me broer wou Noxi eens probere, die man vergeleek het gevoel met coke.
Nou heb ik een wat minder ruiger verleden als hij dus en heb nog nooit aan de pillen gezeten.
Maar ik heb nu idd een beter idee van wat er met me aan de hand is.

Foto kan ik niet maken, dan word ik hier afgeranseld.
Maar ik hou m zeker achter de hand mocht het uit gaan ahah.
 
1,3 Dimethylamineamine kan dit veroorzaken.
Check de ingredienten lijst.

Kan er ook bij staan als geranamine...
 
Mijn sergeant-majoor is tegen alles bestand, zo ook NoxiPro. :D:) Die heeft al zoveel veldwerk meegemaakt... ;)

oojaa? k zou zeggen neem is 0.4/0.5 gram pep, zien hoe goed jouw majoor het nog doet haha.

met als voordeel dat de coïtus 4uur duurt hah, MAAR der is 1 catch, je denkt 2 sec aan iets anders en hijs weer gone!
 
1,3 Dimethylamineamine kan dit veroorzaken.
Check de ingredienten lijst.

Kan er ook bij staan als geranamine...

bingo, probeer jij maar een boner te behouden na een paar scoops jack3d bijv.
 
flight or fight respons van de pre workout, je lichaam denkt dan niet aan voortplaten

Dit.


Wacht wat langer na de noxipro dan moet je ie het wel weer doen
 
1,3 Dimethylamineamine kan dit veroorzaken.
Check de ingredienten lijst.

Kan er ook bij staan als geranamine...
Zijn zat andere PWO boosters met dat spul, maar ik heb het probleem tot nu toe alleen nog maar bij Noxipro ervaren.
 
en dan ga jij gezellig op DBB surfen?

epic fail

Kgeef je geen ongelijk, maarja als je staafmixer het tog niet doet....

Oh, hij deed het weer na 4 uur.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven