AndroidHealthClinic

bugatti Veyron Killer? GT-R Alpha 9 Does 0-60 in 2.6 Sec! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Net nog op tv gezien dat de veyron 0-100 in 2.5sec deed en 100-0 in 2sec.
Maar het is appels met peren vergelijken als je (zwaar) getunende auto's met de veyron gaat vergelijken vind ik.

Het zal zeker wel een kick geven om zo snel naar de 100 te kunnen !
 
Wel een mooie wagen!
Maar was net nog op Discovery Channel over de productie + rijeigenschappen van de Veyron dat hij 0-100 gaat in 2,5sec.
Wat ik wel bizar vond van de Veyron, een setje nieuwe banden kost je al 17.000 dollar :eek:
 
Wat ik wel bizar vond van de Veyron, een setje nieuwe banden kost je al 17.000 dollar :eek:

Banden die een snelheid van 449 km/h aankonden. Mja, laten we eerlijk zijn.. als je zo'n wagen kan aanschaffen dan zijn die bandjes peanuts.
 
Wel een mooie wagen!
Maar was net nog op Discovery Channel over de productie + rijeigenschappen van de Veyron dat hij 0-100 gaat in 2,5sec.
Wat ik wel bizar vond van de Veyron, een setje nieuwe banden kost je al 17.000 dollar :eek:

say what?

zullen waarschijnlijk wel speciaal gemaakte banden aangepast aan de prestaties van de wagen maar dan nog
en dan zijn er nog geen vekgen bij ofwa>?

ik vond mijn nieuwe banden van mijn wagen al tamelijk duur :o
 
Van 0 naar 200km/u is veel interessanter dan van 0- naar 60 mph
 
Van 0 naar 200km/u is veel interessanter dan van 0- naar 60 mph


Deze extreem getunede Nissan is dan ook in staat om in 10 seconden de 130mph aan te tikken (in Europeanentaal: 209 km/u).

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 16:50 ----------

ik lees juist dat er al een alpha 12 uit is
met bijna het dubbele van pk's


1.300 pk en 1.350 Nm aan de wielen (@2,4 bar turbodruk)
 
Kun je 1300 pk nog wel op de weg houden? moet wel een hele dikke spoiler op zitten.:)
Binnenkort vast wel bij Top Gear te zien hoop ik.:popcorn:
 
Gaaf filmpje; hele brute accelleratie. Wow:eek::) en zonder spoiler.
 
Back
Naar boven