AndroidHealthClinic

Rob S. contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een zeer speciale E39 M5 Individual die pas 55.xxx gelopen heeft....erg lang naar opzoek geweest en heb hem vanmorgen opgehaald.
 
Een zeer speciale E39 M5 Individual die pas 55.xxx gelopen heeft....erg lang naar opzoek geweest en heb hem vanmorgen opgehaald.


haha ziek, veel plezier mee

en vraagje bij je nieuwe foto's komt er dan ook een tricep foto :D?
 
Een zeer speciale E39 M5 Individual die pas 55.xxx gelopen heeft....erg lang naar opzoek geweest en heb hem vanmorgen opgehaald.
Tering, nice. Heb je geen foto'tje?
 
haha ziek, veel plezier mee

en vraagje bij je nieuwe foto's komt er dan ook een tricep foto :D?

Speciaal voor jou komt er een side triceps haha.

Tering, nice. Heb je geen foto'tje?

Ik zal er straks een maken, maar ga hem morgen eerst eens goed poetsen als die k*t regen eindelijk eens wegblijft :rolleyes:
 
Oke nice, ben benieuwd:D.
 
Gruwelijke auto's zijn dat man!
Lekker bandjes roken
 
Speciaal voor jou komt er een side triceps haha.



Ik zal er straks een maken, maar ga hem morgen eerst eens goed poetsen als die k*t regen eindelijk eens wegblijft :rolleyes:


haha thxxxx :D
 
Een zeer speciale E39 M5 Individual die pas 55.xxx gelopen heeft....erg lang naar opzoek geweest en heb hem vanmorgen opgehaald.
Bouwjaar? More info pls
 
Een van de eerste facelifts, 09-2000, 58.819km.
Oxford grun met beige/wit leder en een speciaal soort houten intereurlijsten. Is een sonderausstatung bij Mgmbh. Puur naar wens van de eerste eigenaar gemaakt.
Geen begrenzer meer dus loopt +300 op de teller. Verder gewoon helemaal origineel
 
En dat zonder werk ;)
 
Maandag sollicitatie dus ben ws snel weer aan het werk ;)
Daarbij heb ik deze voor bijna dezelfde prijs als ik de 530d verkocht had, moet alleen nog BPM betalen.
 
Vind ik ook wel knap dat je zonder werk zo'n auto kan kopen. Al weet ik dan ook niet wat jou baan hiervoor was. Maar ook gezien je leeftijd zit je nog onder in de carriereladder en voor de (meeste) is het dan haast onmogelijk om een dikke bak te kopen en daarnaast ook nog eens veel geld aan de sport uit te geven.

Ach laat ik maar niet oordelen. Daarvoor ben ik hier niet en vervuil ik je log alleen mee.

Je fysiek is i.i.g. meer dan prima!
 
Ik wil niet jaloers doen ofzo..
Maare zo'n shape, zo'n auto...
Zeg dan in iedergeval dat je homo bent of een klein pikje hebt. Geef ons iets, please!
 
Vind ik ook wel knap dat je zonder werk zo'n auto kan kopen. Al weet ik dan ook niet wat jou baan hiervoor was. Maar ook gezien je leeftijd zit je nog onder in de carriereladder en voor de (meeste) is het dan haast onmogelijk om een dikke bak te kopen en daarnaast ook nog eens veel geld aan de sport uit te geven.

Ach laat ik maar niet oordelen. Daarvoor ben ik hier niet en vervuil ik je log alleen mee.

Je fysiek is i.i.g. meer dan prima!

Ik was Marketing Manager en verdiende alles behalve slecht. Tel daarbij op dat ik in het verleden een keer geluk bij een ongeluk heb gehad en dan is zo'n auto opeens helemaal niet onmogelijk. Maargoed, vind eerlijk gezegd ook niet dat iemand er iets mee te maken heeft hoe ik zo'n auto oid kan betalen, vooral niet over het internet.

Bedankt!

Ik wil niet jaloers doen ofzo..
Maare zo'n shape, zo'n auto...
Zeg dan in iedergeval dat je homo bent of een klein pikje hebt. Geef ons iets, please!

Haha ook dat is niet het geval...maar er zal vast wel iets anders zijn wat anderen wel hebben en ik niet. Niemand is perfect ;)
 
Waar blijven de pics?!:D
 
Heb je hbo gedaan dan?
 
Ik ga hem zometeen poetsen aangezien het hier droog is. Daarna schiet ik een paar foto's en zal ik ze ook wel hier plaatsen voor de liefhebbers ;)
 
Ik wil niet jaloers doen ofzo..
Maare zo'n shape, zo'n auto...
Zeg dan in iedergeval dat je homo bent of een klein pikje hebt. Geef ons iets, please!

haha ik vind je reactie erg grappig! We hebben het hier echter alleen over zaken die uiteindelijk niet het belangrijkste zijn, onthoud dat!
 
Voor de liefhebbers nog een paar foto's van de M5. Het is echt een heerlijke auto...heb er geen moment spijt van gehad dat ik de 530d weg heb gedaan ;)

2i226gj.jpg

10wiu6s.jpg

14d2hpw.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]
2qar47p.jpg

29pvss7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven