Fitness Seller

Uit de sportschool gekickt

Bezoekers in dit topic

Larssonn

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2010
Berichten
3.702
Waardering
449
Lengte
1m88
Massa
87kg
Toen ik vandaag wilde gaan trainen weigerde de scanner mijn pasje te accepteren. Mijn pasje was blijkbaar niet meer geldig, omdat er een nieuwe eigenaar is gekomen en die heeft pasjes met een nieuw uiterlijk ingevoerd. Dus ik denk, nou prima, geef me maar een nieuw pasje dan. Alleen hier begon het probleem dus. Een nieuw pasje aanvragen kost 10 euro, eigenlijk een beetje BS, maar ja, ik kon me herinneren dat ik voor het vorige pasje 10 euro borg heb moeten betalen, dus ik zei tegen dat vrouwtje achter de balie: Nou, hou die borg maar dan en geef me in plaats daarvan een nieuw pasje (leek me een vrij logische oplossing). Dit was echter een probleem, want de borg kreeg je alleen terug als er nog steeds dezelfde eigenaar was, en dat was er dus niet meer, borg kreeg ik dus niet terug. Nu moest ik dus gedwongen 10 euro extra betalen voor een pasje die ik niet eens wil hebben en krijg ik ook nog eens mijn 10 euro borg niet terug?!

Nou, hierdoor raakte ik dus een beetje geïrriteerd (want wat is in godsnaam de logica daarachter?) en toevallig kwam de nieuwe eigenaar eraan lopen, waarop ik hem hierop aansprak, hierop volgde een woordenwisseling omdat hij gelijk al geïrriteerd terug deed, met als gevolg: borg krijg ik dus niet terug en m'n toegang tot de sportschool wordt voortaan geweigerd. En dit terwijl ik helemaal geen scheldwoorden heb gebruikt of agressief heb gedaan, ik weigerde slechts om 10 euro bij te betalen (geld zelf maakt me geen reet uit, het ging om het idee).

Sta ik hier nou in mijn recht of gebeurt dit zo wel vaker?
 
Vannacht teruggaan en een paar bakstenen door de ruit gooien. Je hebt bijna geen andere opties.
 
Hoe lang loopt je abbo nog?
 
Ruim 4 maanden
 
Hoe wordt de ingang geblokkeerd? Door van die draaihekken?
 
Lol, als die gast je daarvoor er uit gooit, en je hebt nog 4 maanden te goed, echt zwak.
 
Vannacht teruggaan en een paar bakstenen door de ruit gooien. Je hebt bijna geen andere opties.

+ neem een jerrycan benzine mee 5 liter naar binnen tiefen, brand die sportschool af !!
 
wat een faggot joh die eigenaar:S
welke sportschool is dit?
 
Dat je bij de vorige eigenaar 10€ borg hebt moeten betalen hebben zij (de nieuwe eigenaren) geen zaken mee. Hun pasje kost 10€ dus moet jij gewoon die 10€ betalen als je daar nog wil trainen. Is mss k*t maar zo is het. Dat je voor zoiets er uit wordt gegooid is natuurlijk een andere zaak.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt daar toch voor betaald, zou toch niet zomaar mogen denk ik.
 
wat een faggot joh die eigenaar:S
welke sportschool is dit?

Newstyle Maarssen, nieuwe eigenaar is inderdaad een faggot, voelt zich heel buff, maar hij is gewoon moddervet
 
Vannacht teruggaan en een paar bakstenen door de ruit gooien. Je hebt bijna geen andere opties.

die sportschool is daarvoor verzekerd, niet echt slim.

beter grafity op de raam spuiten daar is die niet verzekerd voor :D
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Die draaihekken kun je zo overheen stappen. Zou wachten totdat die eigenaar erbij is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat je bij de vorige eigenaar 10€ borg hebt moeten betalen hebben zij (de nieuwe eigenaren) geen zaken mee. Hun pasje kost 10€ dus moet jij gewoon die 10€ betalen als je daar nog wil trainen. Is mss k*t maar zo is het. Dat je voor zoiets er uit wordt gegooid is natuurlijk een andere zaak.


Maar dan nog heeft hij een contract en betaalt netjes contributie (neem ik aan) dus mag je hem om zoiets niet de toegang verbieden vind ik.

misschien gevalletje consumentenbond even bellen / mailen?
 
je kan die draaihek ook stukje naar achter trekken kan je ook zo langs..doe ik vaak als ik mn pasje vergeten ben:D
 
Maar dan nog heeft hij een contract en betaalt netjes contributie (neem ik aan) dus mag je hem om zoiets niet de toegang verbieden vind ik.

misschien gevalletje consumentenbond even bellen / mailen?

Dat zou een laatste oplossing kunnen zijn, ga het eerst via de sportschool zelf proberen natuurlijk

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 18:27 ----------

je kan die draaihek ook stukje naar achter trekken kan je ook zo langs..doe ik vaak als ik mn pasje vergeten ben:D

Draaihek zit direct naast de balie en daar zit al tijd een wijfie achter, dan flippen ze sowieso :rolleyes:
 
Of betaal gewoon 10 euro en das alles, niet veel geld en bespaar je veel moeite mee...
 
Terecht, had je die 10 euro maar moeten betalen.
 
Back
Naar boven