Fitness Seller

Creatine monohydraat op leeftijd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben 1 jaar ouder en gebruik het ook, niks aan de hand. Voor elke training 5g en na de training weer 5g. Op rustdagen 5g bij het ontbijt, ik neem op rustdagen na school aangezien ik bij het ontbijt echt koffie nodih heb :P en creatine niet goed werkt met caffeine. Met druivensap heb je overigens goede opname omdat er suiker inzit.
 
Creatine is niets fancy's hoor. Je zou het ook het hele jaar door kunnen gebruiken dus in theorie zou je er meer aan hebben als je er eerder mee begint (mits je voeding natuurlijk in orde is. Beginner of niet, ben van mening dat je het enkel moet nemen als je voeding in orde is.) Maar om nou te zeggen dat je kilo's en kilo's spier zal aankomen, nee.

Ik weet wat creatine is en wat het doet. Neem het nu zelf al een maand of 5 dagelijks. Maar ik ben dan ook geen 16 meer. Zelf ervaar ik trouwens wel een heel klein beetje meer kracht en pomp tijdens de training. Ook lijkt mijn algehele energieniveau iets hoger te zijn. Maar dat kan ook placebo zijn. Binnenkort stop ik en dan zal ik zien of ik verschil merk.
 
Ik weet wat creatine is en wat het doet. Neem het nu zelf al een maand of 5 dagelijks. Maar ik ben dan ook geen 16 meer. Zelf ervaar ik trouwens wel een heel klein beetje meer kracht en pomp tijdens de training. Ook lijkt mijn algehele energieniveau iets hoger te zijn. Maar dat kan ook placebo zijn. Binnenkort stop ik en dan zal ik zien of ik verschil merk.
Je zal vooral verschil merken in de eerste paar seconden van een oefening met een hoge intensiteit. Of je algehele energieniveau er iets hoger van word weet ik zelf niet, heb er wel vaker mensen over gehoord inderdaad, zelf heb ik dat niet.
 
Kan je trouwens wel 5 gram creatine, dan 10 min later ontbijt, dan dan 30 min TOTAAL na je creatine koffie? ...
 
Wat is de conclusie van het atrikel xd
Ja; cafeïne gaat de opname van creatine tegen, maar in het artikel wordt niet gesproken over hoeveelheden.

Maar, om niet te vergeten:
And by the way, don’t let Mr. Coffee disappear from the cupboard while cycling creatine. That’s no way to treat an old friend. Bottoms up!
 
Kan je trouwens wel 5 gram creatine, dan 10 min later ontbijt, dan dan 30 min TOTAAL na je creatine koffie? ...

Kan altijd, maar als je 100% opname wil paar uur wachten. Maar het zal niet veel uitmaken bakje koffie erna lijkt me.
 
Ik ben vandaag begonnen, heb creatine met sinasappelsap genomen, kwartier later ontbijt, en na mn ontbijt een koffie :)

Ga op school/werkdagen trouwen gewoon creatine met sinasappelsap nemen, dan na 10 min ontbijt en meteen erna koffie...
 
Back
Naar boven