XXL Nutrition

Bk gpc (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aanlokkelijk, maar het is wel ver rijden voor laatst te worden. :D
 
Aanlokkelijk, maar het is wel ver rijden voor laatst te worden. :D

Ik vermoed dat je een beginner bent, je moet op dit moment nog niet kijken naar eerst of laatste worden. Je moet vooral zien dat je je eigen PR's breekt en als je dat een tijd kan doen kan je binnen een aantal jaar misschien denken om eerste te worden. Je zal hoogst waarschijnlijk wel eerste worden in je klasse want aangezien het maar pover gesteld is met powerlifting en er niet genoeg deelnemers zijn per klasse.
 
met de bijkomende blessure zal ik al blij zijn dat ik tegen dan terug kan trainen, ik presenteer in Limburg als ik de kids kwijt raak en de zondag wordt er al een familiefeest gepland in Middelkerke; misschien wel een goed excuus om daar weg te glippen, hoe laat op voorhand moet je ten laatste inschrijven? ;-)
 
Er stond bij mij van "gelieve zo snel mogelijk het inschrijvingsformulier terug te sturen zodat er een wedstrijdplanning kan opgemaakt worden". Ik heb het voor de zekerheid nog eens nagevraagd en laat je zo snel mogelijk het antwoord weten david ;)
 
wat moet ik bij club invullen ? en is singlet voldoende als "verplicht materiaal" of is er nog iets ?
 
wat moet ik bij club invullen ? en is singlet voldoende als "verplicht materiaal" of is er nog iets ?

Meestal word daar de gym of club ingevuld waar je bij bent aangesloten. Singlet is voldoende als verplicht materiaal.
 
en als je geen gym of club hebt waarbij je bent aangesloten :p
 
ok, kga dat invullen :D
 
Meestal word daar de gym of club ingevuld waar je bij bent aangesloten. Singlet is voldoende als verplicht materiaal.

oei!? moet ge zoiets aanschaffen? moogt ge in de raw divisie niet gewoon in korte broek en t-shirt?
 
oei!? moet ge zoiets aanschaffen? moogt ge in de raw divisie niet gewoon in korte broek en t-shirt?

singlet is verplicht om correct diepte te kunnen jureren. Mijn eerste squatbeurt op een nabbawedstrijd is ooit afgekeurd omdat ik er geen aanhad.
 
singlet is verplicht om correct diepte te kunnen jureren. Mijn eerste squatbeurt op een nabbawedstrijd is ooit afgekeurd omdat ik er geen aanhad.

tja, dan laat ik die pl-wedstrijd toch aan me voorbij gaan hoor Wauter :(, mijn madam overtuigen dat ik een singlet moet kopen speciaal daarvoor én me de woede van m'n schoonmoeder op m'n nek halen omdat ik niet naar het familiefeest wil komen is te veel in één keer
 
tja, dan laat ik die pl-wedstrijd toch aan me voorbij gaan hoor Wauter :(, mijn madam overtuigen dat ik een singlet moet kopen speciaal daarvoor én me de woede van m'n schoonmoeder op m'n nek halen omdat ik niet naar het familiefeest wil komen is te veel in één keer

Schoonmoeders é, het zal dan voor de volgende keer zijn. Zie maar dat je eerst van je blessures afgeraakt:)
 
singlet is verplicht om correct diepte te kunnen jureren. Mijn eerste squatbeurt op een nabbawedstrijd is ooit afgekeurd omdat ik er geen aanhad.

En een spannende overall? :D
 
Had anders zker mee gedaan, maar doe 11 september mee met het NK bankdrukken en deadliften bij PLH. Zijn er vaker van zulke wedstrijden Wauter en hebben ze ook een eigen website?
 
Dit is een nieuw bestuur dus qua kalender en website enzo moeten er nog een paar dingen gebeuren. Ik kan ook melden dat het een bench word met safetyspotters en er met texasbaren gelift worden. Aan het materiaal zul het dus in ieder geval niet liggen ;)
 
To do list next winter: een manier om de agenda's van krachtsportfederaties wat beter op elkaar af te stemmen misschien? gezamelijke agenda? betere communicatie onderling?

good luck

Het probleem is dat sommige van de verschillende PL federaties in België niets liever doen dan elkaar kloten en agenda's doelbewust laten overlappen zodat hun schaarse leden niet ook bij een andere federatie zouden meedoen...
 
good luck

Het probleem is dat sommige van de verschillende PL federaties in België niets liever doen dan elkaar kloten en agenda's doelbewust laten overlappen zodat hun schaarse leden niet ook bij een andere federatie zouden meedoen...

Als dat echt waar is (wat het waarschijnlijk wel zal zijn) dan is het ver gekomen met powerlifting in België... Soit, back ontopic! :)
 
Back
Naar boven