XXL Nutrition

heb jij contact met de mensen in je sportschool? (1 bezoeker)

zie titel


  • Totaal stemmers
    138

Bezoekers in dit topic

wie heeft hier contact met meisjes in de sportschool
 
met een paar (die hard en regelmatig trainen). Meeste mensen boeien me niet. Oordoppen in en gaan. Jaren geleden toen ik nog bij een andere gym trainde lulde ik altijd wel heel veel.........moet zeggen dat dat de workout vaak niet ten goede kwam
 
Ik moet toegeven dat ik mezelf te vaak betrap op ouwehoeren i.p.v. trainen :$
 
Zo weinig mogelijk. Kom om te trainen.
 
Ik praat met iedereen, zeg iedereen die binnenkomt ook netjes gedag enzo :)
 
Enkel met mensen die ik buiten de gym ken. Voor de rest een goeiedag naar de mensen die ik er altijd zie.

Wat ik wel haat, zijn die gasten die altijd staan te ass-kissen bij de buffels. Je weet wel, altijd lachen met hun domme praat en dan hun eigen niveau wat verlagen om toch te kunnen meepraten met "de harde kern". :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Enkel met mensen die ik buiten de gym ken. Voor de rest een goeiedag naar de mensen die ik er altijd zie.

Wat ik wel haat, zijn die gasten die altijd staan te ass-kissen bij de buffels. Je weet wel, altijd lachen met hun domme praat en dan hun eigen niveau wat verlagen om toch te kunnen meepraten met "de harde kern". :roflol:

hoezo is dat gelijk ass-kiss? er zijn genoeg buffels in men gym waar ik ook mee praat en mee lach, daarnaast zijn er ook genoeg normale mensen waarmee ik praat etc, is toch gewoon normaal? Of moet ik expres kortaf doen tegen beesten als ze mij aanspreken? xD waar zit die grens dan?
 
Enkel met mensen die ik buiten de gym ken. Voor de rest een goeiedag naar de mensen die ik er altijd zie.

Wat ik wel haat, zijn die gasten die altijd staan te ass-kissen bij de buffels. Je weet wel, altijd lachen met hun domme praat en dan hun eigen niveau wat verlagen om toch te kunnen meepraten met "de harde kern". :roflol:

je doet net alsof alle buffels een IQ van een erwt hebben (tuurlijk zit dbb niet vol met de grootste bollebozen, maar je kan dbb toch niet als referentiepunt nemen:trollface:)
 
Nee ik ben autistisch.
 
Vaste gasten die komen altijd wel praatje mee... soms wel irritant dan zit je in 10 gesprekken tegelijk terwijl je pull downs staat te doen....
 
je doet net alsof alle buffels een IQ van een erwt hebben (tuurlijk zit dbb niet vol met de grootste bollebozen, maar je kan dbb toch niet als referentiepunt nemen:trollface:)

Wel, jammergenoeg voldoet "de harde kern" van onze gym aan het stereotype van de bodybuilder. Die gasten klinken echt zo enorm dom... En als er dan eens een knappe griet de gym binnenstapt, staan ze zo luid mogelijk over haar te praten zodat ze zeker hoort hoe hard ze haar wel niet zouden plowen. (srs)
 
En als er dan eens een knappe griet de gym binnenstapt, staan ze zo luid mogelijk over haar te praten zodat ze zeker hoort hoe hard ze haar wel niet zouden plowen. (srs)

shit, busted :o

:D
 
Af en toe een praatje moet kunnen. Vooral met de mensen die ik vaker zie daar. Trainen ook wat vrienden van me, dus daar ouwehoer ik wel wat vaker mee.
Verder is het gewoon trainen... ben daar niet voor een theekransje.
 
Neen, ik meid oogcontact kijk alleen naar de grond de halters en gewichten, als ze met me willen praten beletten ze men groei, als ze echt volhardend zijn vertel ik het recht in hun gezicht ik kom niet naar de sportschool om vrienden te maken, ik blijf gefocust op men spieren, training en progressie.
 
Als ik thuis train, dus de gym waar ik het meest kom , dan wel. Altijd wel iemand die ik ken waar ik kort een babbeltje mee sla. Soms samen met een maat gaan trainen dan lullen we ook een eind weg. Tussen de setjes door. Als ik in Gent train( waar ik op kot zit) dan is het gewoon mp3 in en de aso afhangen :'). Ik doe het alle2 even graag eigenlijk.
 
Back
Naar boven