AndroidHealthClinic

HGH Nieuwkomer

Bezoekers in dit topic

Rolla

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2010
Berichten
88
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Hey all,
Na een beetje gekuurd te hebben met test tren en deca ben ik nu wel geintresseerd geraakt in HGH.
Heb er al veel over gelezen en het lijkt me wel een top product.
De prijs speelt de grootste rol, lees dat het voor 3-10 dollar per iu verkocht word.
Als je per dag 5 iu moet spuiten is dit toch niet te doen?
Ik moet wel iets verkeerd opgevat hebben.
Hoeveel iu bevat een kit, en is een kit nou een pakketje met vials of wat moet ik me hierbij voorstellen.
Ik ben het niet van plan direct te gaan gebruiken ofzo maar het feit is dat ik nu nog 10 dagen in Thailand ben en van plan ben wat mee te nemen als ik genoeg info erover heb.
 
Hey all,
Na een beetje gekuurd te hebben met test tren en deca ben ik nu wel geintresseerd geraakt in HGH.
Heb er al veel over gelezen en het lijkt me wel een top product.
De prijs speelt de grootste rol, lees dat het voor 3-10 dollar per iu verkocht word.
Als je per dag 5 iu moet spuiten is dit toch niet te doen?
Ik moet wel iets verkeerd opgevat hebben.
Hoeveel iu bevat een kit, en is een kit nou een pakketje met vials of wat moet ik me hierbij voorstellen.
Ik ben het niet van plan direct te gaan gebruiken ofzo maar het feit is dat ik nu nog 10 dagen in Thailand ben en van plan ben wat mee te nemen als ik genoeg info erover heb.


Generic kitjes zijn meestal 100IU. 10 vials waarbij in elke vial (hopelijk) 10IU zit. De prijsindicatie die je opgeeft zit wel juist ongeveer, dus ja als je 't wil zal dit wel moeten "financieel te doen" zijn. Denk er ook aan dat je HGH minstens 6 maanden (beter een jaar) moet nemen alvorens je wat resultaat hebt ;-) Als je 't niet kan betalen voor 6 maand, wacht dan tot je geld genoeg hebt om 't wel minstens 6 maanden te doen.


Thailand, lovely, maar koop daar geen HGH, 95% kans dat het rommel is. (de jintropin, global anabolics, etc die daar verkocht wordt, allemaal rommel, GEEN HGH)

Verder moet je weten dat HGH geen "top product" is en dat een groot deel van de gebruikers na gebruik er een teleurstelling aan overhoud.

My2cents
 
Thanks voor de reactie. Was ook niet van plan om op HGH only te trekken. Dacht meer iets van 9 maanden en wat test en deca enzo erbij gooien.
Heb iig de info die ik wilde en heb besloten er een jaartje mee te wachten(aangezien ik volgend jaar weer ga, en op het moment even werkloos ben)
Komt dan allemaal beter uit.
Thanks!
 
Back
Naar boven