MuscleMeat

Mirin teeth?

Bezoekers in dit topic

In vergelijking met alle andere die ik al uitgetest heb zie ik bij deze wel een klein beetje resultaat: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Crest Whitestrips zijn van die dingen waardoor je goedkoop je tanden kan bleken, ik zou zeggen: google het eens
 
Crest Whitestrips zijn van die dingen waardoor je goedkoop je tanden kan bleken, ik zou zeggen: google het eens

Ja ik kan vast wel wat vinden bij de drogist maar de vraag was meer of dbb-ers er ervaring mee hebben. En of het dan goede of slechte ervaringen zijn.
Heb jij ze gebruikt?
 
Ja ik kan vast wel wat vinden bij de drogist maar de vraag was meer of dbb-ers er ervaring mee hebben. En of het dan goede of slechte ervaringen zijn.
Heb jij ze gebruikt?

Zoals ik al zei, google eens, staan heel veel reviews op van dames van blogs..
 
Ik hoorde een x dat van bleken krijg je dunner haar dus beter gewoon tondeuze etoverheen halen
 



Ken ook mensen die het hebben gedaan ongeveer 2 jaar geleden, die mensen roken niet, maar toch hebben ze nu soort van zwarte tanden, doodar ze in die jaren extra hebben gebleekt zijn ze ook wat doorzichtig.

Dus het lijkt mooi maar er zitten weld egelijk nadelen aan, als je rookt en je laat ze bleken worden ze na een paar weken geler./grijzer dan ooit tevoren...

Beaty comes with its price.

Enige dat echt blijvende onatuurlijke witte tanden geeft 'zijn Kronen, Porceleyne facings implantaten of een kunst gebit.

een echte nauurlijke tandkleur met sterk glazuur zijn altijd iets gelig in bepaald licht.


http://www.tandenwitbleken.nl/gele-tanden.html

"Het is wel zo dat gele tanden vaak sterker zijn dan witte tanden. Dat komt omdat deze tanden meer glazuur bezitten en slechte producten beter kunnen afstoten."


Dat is wat mijn tandarts ook zei.:D
 
Heeft iemand van jullie ervaring met tanden bleken? Of iets dat werkt wat je in de winkel kan kopen?
w9tdsw.jpg


Ik heb het gedaan bij WIT hier in Amsterdam, zeer goed resultaat maar je bent wel iets van 400 e kwijt.

Maar goed het is dan wel blijvend resultaat (mits je goed blijft poetsen, dat betekent ook ´s avonds!)
 
Heeft iemand van jullie ervaring met tanden bleken? Of iets dat werkt wat je in de winkel kan kopen?
w9tdsw.jpg

Je kunt het bij de tandarts laten doen voor eenmalig 300 euro, en daarna moet je het om het half jaar bijkleuren maar dat kost maar 37 euro. Is veiliger, minder schadelijk voor je tanden en het resultaat blijft langer, zeggen ze. Maargoed dat hangt ook af van het gebruik van koffie, thee en frisdranken.
Als je een aanvullende verzekering of zoiets hebt, krijg je ook nog wat vergoed. (ongeveer 50 eu van de 300 eu.)
Ik laat wel weten hoe het is gegaan in September.
 
Crest Whitestrips zijn van die dingen waardoor je goedkoop je tanden kan bleken, ik zou zeggen: google het eens
Werkt wel mooi. Maar die strips lopen maar tot aan je hoektanden, dus is het niet echt perfect voor een tandpasta smile.
Omdat je ze niet in 1x heel hard bleekt, maar steeds kleine beetjes, zou het ook minder schadelijk moeten zijn voor je tanden.
 
Vind het echt te lelijk te witte tanden :D.
 
Werkt wel mooi. Maar die strips lopen maar tot aan je hoektanden, dus is het niet echt perfect voor een tandpasta smile.
Omdat je ze niet in 1x heel hard bleekt, maar steeds kleine beetjes, zou het ook minder schadelijk moeten zijn voor je tanden.

Vandaar dat je vaak van die mensen hebt waarvan de hoektanden geel zijn en de rest wit :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 23:37 ----------

Vind het echt te lelijk te witte tanden :D.

http://www.youtube.com/watch?v=8S6V5Tk_ip4
 
Crest Whitestrips. Zoek t op, goedkoop en werkt facking goed
 
Waar haal je dat dan?
Gelere hoektanden zijn puur omdat je hoektanden massiever zijn dan je andere tanden.
En de strips die werken, haal je gewoon via die site van die strips. Dat komt dan uit de VS.
Als ze in Nederland te koop zijn, zijn ze dusdanig zwakt dat je er niets aan hebt
 
Je kunt het bij de tandarts laten doen voor eenmalig 300 euro, en daarna moet je het om het half jaar bijkleuren maar dat kost maar 37 euro. Is veiliger, minder schadelijk voor je tanden en het resultaat blijft langer, zeggen ze. Maargoed dat hangt ook af van het gebruik van koffie, thee en frisdranken.
Als je een aanvullende verzekering of zoiets hebt, krijg je ook nog wat vergoed. (ongeveer 50 eu van de 300 eu.)
Ik laat wel weten hoe het is gegaan in September.

Klinkt wel interessant!

En dit kan in principe bij iedere tandarts?

Is veiliger dan welke methode trouwens?
 
Klinkt wel interessant!

En dit kan in principe bij iedere tandarts?

Is veiliger dan welke methode trouwens?

Mijn tandarts vertelde dit, dan zou je het even aan je eigen tandarts moeten vragen.

Het is veiliger dan het bleken wat je vaak op t.v ziet etc. Dat je direct witte tanden hebt.

Wat er precies word gedaan staat in de spoiler.
Wat houdt de bleekbehandeling in:

1: Een eerste (kennismaking) consult waarin de geschiktheid en een indicatie van de mate van succes wordt besproken.
Dan volgt een mondonderzoek. Hierbij bekijken wij of onze behandeling binnen uw verwachtingspatroon mogelijk is en of uw gebit zich leent voor een behandeling.

2: De eerste fase bestaat uit het polijsten van uw tanden, waardoor eventuele aanslag en tandplak worden verwijderd. Ontstoken tandvlees (slechte mondhygiene), veel tandsteen of een groot aantal(front)vullingen kunnen een belemmering zijn voor bleken. Deze problemen zullen vaak eerst moeten worden opgelost.

3: Bij de patient worden 2 afdrukken genomen en de uitgangskleur van uw tanden wordt vastgelegd en de te voorspellen kleur wordt u duidelijk gemaakt.

4: Één week later, nadat de mallen klaar zijn, wordt de patient met de bleekgel en gebruiksaanwijzing naar huis gestuurd om te gaan bleken.

5: Heel vaak is het bleek resultaat al binnen 1 week bereikt.

6: Na de bleekperiode kan er nog een controle bij de tandarts gedaan worden.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven