MuscleMeat

De perfecte gym

Bezoekers in dit topic

facebook

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2011
Berichten
1.139
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Hey iedereen,

Natuurlijk wil je als gym eigenaar een zo breed mogelijk publiek aanspreken (zowel de dikke huisvrouw/vader als de pro bodybuilder). Maar hoe ziet jullie perfecte gym er uit? En welke voordelen zou je graag hebben (gratis sauna, gratis dvd verhuur,..)? Wat voor materiaal?

p.s. Ik weet dat er een enorme concurentie is van Healthcity & Passage maar laat die even buiten beschouwing. Geef gewoon even je input over wat voor jou een perfecte sportschool zou zijn!
 
genoeg gewicht
 
eentje met een glory hole
 
Er is een tijd geleden een topic geweest over een gym in Amerika, weet de naam niet meer... Dat is mijn droom gym.

Weet niet of iemand hier nog de topic titel van weet of de naam van de gym :o
 
Er is een tijd geleden een topic geweest over een gym in Amerika, weet de naam niet meer... Dat is mijn droom gym.

Weet niet of iemand hier nog de topic titel van weet of de naam van de gym :o

golds gym
 
ja deze idd bedankt :D
 
ja deze idd bedankt :D

= training-paradise

De gyms van de universiteiten die aan college football doen zijn meestal ook sick...

eliteFTS: powerlifting all the whay
Defranco: algemene atleten, maar wel hardcore :cool:
 
moeten ook genoeg lekkere wijven aanwezig zijn
 
Zumba moet goedkoop zijn
 
Gratis dvd-verhuur
 
DeFranco's inderdaad, al vind ik een ''hardcore'' gym als metroflex ook wel iets hebben
 
Potverdomme ik zou een teelbal afstaan voor bij Defrancos te kunnen trainen hier in de buurt. :(
 
Niet 1560 van die wijven apparaten en dan een klein hoekje losse gewichten. Anti-petjes beleid is wel ok, maar ga niet zeuren over haltershirtjes. 2 of meer drukbanken recht en schuin, squatrack, 50 mm bars/gewichten voor te deadliften. Dumbbells tot 70 kilo. Een goede kuitmachine, dus geen technogym shit die bloeduitstortingen in je schouders veroorzaakt of dwars door je bovenbenen heen drukt. Beetje ventilatie maar geen airco. Vloer waar je wat op kan laten kletteren zonder dat t teveel herrie/schade maakt. VEEL en ZWARE schijven dus niet 100 van 5 kilo en dan 4 van 20. Eerder andersom. Begeleiding met trainingservaring die ook wat van de "echte" oefeningen weet en voeding, dus niet alleen rond loopt om uit te leggen hoe hoog een stoeltje moet. En een geile instructrice natuurlijk. VEEL spiegels. Dipstation waar je ook pull/chinups kan doen met hulp van gewichten mag niet ontbreken. Beetje goede mp3 spelert met veel random muziek en dan niet die k*t top40 zooi van tegenwoordig. Gewoon lekker beetje muziek met energie er in dat je echt wilt knallen. Tja, heb nu voor 80% NIET mijn sportschool beschreven :D
 
Sauna + zwembad zou ik wel heel erg chill vinden. Dvd-verhuur hoeft niet, aangezien ik in een video- dvdtheek werk :d.
 
Golds gym venice.
 
Dvd-verhuur hoeft niet, aangezien ik in een video- dvdtheek werk :d.

Huren mensen nog dan ??? Geen ene videotheek meer te bekennen. <3 Demonoid/Piratebay :D
 
Back
Naar boven