MuscleMeat

Beginnen Bankdrukken hoeveel kilo hoe vaak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ibex

Novice
Lid geworden
12 aug 2011
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
66kg
Ik wil gaan beginnen met bankdrukken, hoe veel kilo is goed om mee te beginnen, hoe vaak per training en hoe vaak per week?
Het liefst wil ik zo snel mogelijk sterker worden, wat is jullie advies hiervoor?

En wat eten jullie hier vooral bij?

Alvast bedankt!

iBex
 
Laatst bewerkt:
Tenzij je wilt beginnen met je hele lichaam te trainen weiger ik en met mij waarschijnlijk vele anderen om je advies te geven.

Lees de stickies, maak een schema voor je HELE lichaam en kom dan pas terug.
 
Dus jij wil graag je bankdrukker verbeteren?
 
Zit je op voetbal? Koop ook gelijk ff wat Calve Pindakaas
 
waar moet ik dan beginnen?
misschien moet ik mijn buikspieren er ook bij trainen, goed idee!
de rest van mijn lichaam train ik al door te voetballen.
 
Laatst bewerkt:
:roflol:
Inb4 others
 
waar moet ik dan beginnen?
misschien moet ik mijn buikspieren er ook bij trainen, goed idee!
de rest van mijn lichaam train ik al door te voetballen.

^^
 
Haken op de grond en bonksen maar TS, ik adviseer te beginnen met 100kg

Nou dat kan dus echt niet he, je bent gewoon jarloers! ik ben nog maar 19 en kan nog wat van mn leven maken
 
200 kilo eraan hangen, geen spotter, kijken wat er gebeurt. Eerst even melden in welke sportschool je dit gaat doen en wanneer, komen we allemaal even kijken.
 
zonder bonks inderdaad
 
Stats: M 16j 1m87 66kg -
aan jouw stats te zien zal het niet veel zijn

er bestaat trouwens geen standaard gewicht waar beginners mee starten, kijk wat je 10x kunt drukken en train daarmee, wordt het te gemakkelijk verhoog het gewicht
 
Obvious troll is obvious (: die buikspieren deed t hem je had het veel langer kunnen rekken
 
Stats: M 16j 1m87 66kg -
aan jouw stats te zien zal het niet veel zijn

er bestaat trouwens geen standaard gewicht waar beginners mee starten, kijk wat je 10x kunt drukken en train daarmee, wordt het te gemakkelijk verhoog het gewicht

Oké met dit advies zal ik beginnen!
Dus 10x drukken met het meeste wat ik kan en vanaf daar met 2.5% per week verhogen, want dat las ik op dutchbodybuilding.com?
 
Nou dat kan dus echt niet he, je bent gewoon jarloers! ik ben nog maar 19 en kan nog wat van mn leven maken

Bijna 20 dus en dat is al de helft van 40 en dan nog 10 jaar en dan ben je 50. Kortom, je leven is al bijna voorbij. Gelukkig sta ik nog met beide haken op de grond en heb ik nog vele jaren om te bonksen.
 
Back
Naar boven