AndroidHealthClinic

De perfecte gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nice!

Maar, let's face it, een echte bb gym draait in BE of NL zeer slecht. Healthcity & Passage zijn flutgyms voor bb mensen (gewichten tot 30kilo??). Hoe zouden jullie een zo groot mogelijk publiek aanspreken?
Want in een echte bb gym a la franco's zie ik nu niet direct mijn grootmoeder haar cardio doen.
 
Harde pomp muziek in de gym
 
Huren mensen nog dan ??? Geen ene videotheek meer te bekennen. <3 Demonoid/Piratebay :D
Gek maar waar, er huren nog mensen films:P. Gelukkig, anders was ik dit chille baantje kwijt.
 
24 uur per dag open, elke f*cking dag! Kan me echt zwaar irriteren dat mijn gym om 15:00 in het weekend al dicht is.
Ook is het behoorlijk jammer dat ie niet om 6:00 open is.
 
Ik bedoel meer zoiets :D
En dan geen Amy Winehouse of Adele music zoals bij mij in de gym???
Typische fitness waar jij op zit, net als ik :D
 
24 uur per dag open, elke f*cking dag! Kan me echt zwaar irriteren dat mijn gym om 15:00 in het weekend al dicht is.
Ook is het behoorlijk jammer dat ie niet om 6:00 open is.

Hoeft niet 24/7 maar wel fatsoenlijke tijden. Zat op een gym dat zaterdag en zondag om 13:00 dicht ging! Terwijl dat hun drukste dagen waren.

Fatsoenlijk apparatuur is ook een must. De gym waar ik op zat had heel duur spul, maar de persoon die er verantwoordelijk voor was sportte zelf niet en had echt verkeerde keuzes gemaakt qua inkoop.

Mijn perfecte gym is een homegym. Trainen wanneer ik wil en de exacte spullen zoals ik het wil
 
Een furry wall.
 
planet fitness, waar ze iedere eerste maandag van de maand gratis pizza geven !
 
Indeling lijkt me ook belangrijk om die huisvrouwen te houden. Ik zou bijvoorbeeld nooit een squatrek naast een hometrainer zetten. Een overgang van "lichte naar zwaar" misschien? Cardio apparaten -> fitness toestellen -> squat rek etc.
 
Indeling lijkt me ook belangrijk om die huisvrouwen te houden. Ik zou bijvoorbeeld nooit een squatrek naast een hometrainer zetten. Een overgang van "lichte naar zwaar" misschien? Cardio apparaten -> fitness toestellen -> squat rek etc.

Voila dat bedoelde ik.

Dacht zelf eerder aan een 2e verdiep met uitzicht op het kracht gedeelte. Ik zou denk ik zelfs de squatrekken apart zetten van de krachtmachines. Door middel van een andere vloer ofzo.

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik wat met het idee loop een gym te openen. Dromen mag toch? :)
 
RawPowerbaarn komt dichtbij nu. Als ik er elementen van de franco's en metroflex zou kunnen bij doen was het ideaal.

Dus RawPowerBaarn over 5 jaar of Loods2 in Raalte met een looppad voor de looponderdelen....
 
Laatst bewerkt:
Niet 1560 van die wijven apparaten en dan een klein hoekje losse gewichten. Anti-petjes beleid is wel ok, maar ga niet zeuren over haltershirtjes. 2 of meer drukbanken recht en schuin, squatrack, 50 mm bars/gewichten voor te deadliften. Dumbbells tot 70 kilo. Een goede kuitmachine, dus geen technogym shit die bloeduitstortingen in je schouders veroorzaakt of dwars door je bovenbenen heen drukt. Beetje ventilatie maar geen airco. Vloer waar je wat op kan laten kletteren zonder dat t teveel herrie/schade maakt. VEEL en ZWARE schijven dus niet 100 van 5 kilo en dan 4 van 20. Eerder andersom. Begeleiding met trainingservaring die ook wat van de "echte" oefeningen weet en voeding, dus niet alleen rond loopt om uit te leggen hoe hoog een stoeltje moet. En een geile instructrice natuurlijk. VEEL spiegels. Dipstation waar je ook pull/chinups kan doen met hulp van gewichten mag niet ontbreken. Beetje goede mp3 spelert met veel random muziek en dan niet die k*t top40 zooi van tegenwoordig. Gewoon lekker beetje muziek met energie er in dat je echt wilt knallen. Tja, heb nu voor 80% NIET mijn sportschool beschreven :D

k*t kuitmachine , i know that feel bro altijd bloeduitstortingen :o
 
Nice!

Maar, let's face it, een echte bb gym draait in BE of NL zeer slecht. Healthcity & Passage zijn flutgyms voor bb mensen (gewichten tot 30kilo??). Hoe zouden jullie een zo groot mogelijk publiek aanspreken?
Want in een echte bb gym a la franco's zie ik nu niet direct mijn grootmoeder haar cardio doen.

De big boss van de mijn fitness zei :

Als ik nu opnieuw een fitness zou beginnen dan maak ik liever een kleine hardcore gym met weinig kosten en altijd 150 klanten die altijd komen. Dan een een grote gym met veel kosten waar de helft van de klanten na 1 maand stopt en toch maar 1 a 2 keer per week komen.

PS: Iemand die fitness toestellen verkoopt zei dat de harcore gym terug aan het komen is.
 
@zurky

Ik denk dat je steeds meer niches krijgt.

Sportschoolen met voornamelijk groepslessen
........................................... cardio
................... alleen voor vrouwen
.................... gericht op low budget
.................... gericht op high budget
........................................... bodybuilders
........................................... personal trainers
........................................... dikke mensen

enz.
 
De big boss van de mijn fitness zei :

Als ik nu opnieuw een fitness zou beginnen dan maak ik liever een kleine hardcore gym met weinig kosten en altijd 150 klanten die altijd komen. Dan een een grote gym met veel kosten waar de helft van de klanten na 1 maand stopt en toch maar 1 a 2 keer per week komen.

PS: Iemand die fitness toestellen verkoopt zei dat de harcore gym terug aan het komen is.

Interessant om te horen, maar kan me moeilijk inbeelden dat een echte hardcore gym goed draait in BE of NL.
Wie hier zou er bijvoorbeeld 15km rijden om naar zo'n gym te komen?

Cardio is ook gewoon een must vind ik. Hoort er nu eenmaal bij.
Krijg je trouwens als gym niks van de gemeente ofzo? :p
 
Back
Naar boven