MuscleMeat

Steroiden en partner

Bezoekers in dit topic

je moet luisteren naar je vrouw. ik zie het nut van je topic niet in.

Ja, maar ze moet mij ook kunnen begrijpen dat ik na al die jaren natural trainen een paar kg erbij wil.
Ik wil graag advies en ervaringen van anderen, daarom deze topic
 
Als jij degene bent in je avatar, dan zou ik heel tevreden zijn met mijn lichaam..!
Een leuke vrouw erbij wat wil je nog meer?

Het zit allemaal tussen je oren!
Waar trek je de grens?
Is het zo belangrijk dat je je relatie er voor op het spel wilt zetten?

Tenzij je een pro wilt worden en er helemaal voor wilt gaan?

Thanks, dat ben ik ja. ik train wel al 20 jaar naturel. mijn gewicht is rond de 95-96 kg. Inderdaad het zit allemaal tussen mijn oren. Ik wil weer een keertje wat vooruit gaan omdat ik al jaren op het zelfde niveau zit ondanks hard trainen, voeding en supplementen zoals creatine. in de gym geloven ze niet dat ik nog nooit een kuurtje heb gehad.
Ik zie anderen in de gym wel groeien en dat steekt me en ik zou graag eenmalig 6 kg vvm erbij willen hebben vooral op mijn schouders en rug . Mijn armen zijn koud 46 cm.
De grens voor mij is dan 6 kg vvm en ik wil mijn relatie er niet voor op het spel zetten maar het lijkt alsof het een drang is om een keer AAS te gebruiken zodat ik mijn gewenste gewicht krijg.
Ik krijg ook steeds meer last van blessures omdat ik al 39 jaar ben en ze zeggen toch altijd: een of 2 verstandige kuurtjes kunnen geen kwaad?
 
Vergeet niet dat het VAAK niet bij die 1 of 2 kuurtjes blijft.
 
Ik ook. alleen mischien wel te goed.

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 16:59 ----------



Bij mij wel.:)

Dat zegt iedereen, ik hoop dat je gelijk hebt.:)
 


---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 23:16 ----------



Dat meen je??? tegen mij heeft ze dit vroeger ook altijd gezegd...maar alleen scheiden door anabolen is eigenlijk te zot maar ja...

Vind eigenlijk niet zo gek. Zou het ook niet kunnen waarderen als mn vriend zoiets achter mn rug om deed.
 
niet stiekum doen ;mijn vrouw vind het ook niets maar ik mag het wel...
 
Vergeet niet dat het VAAK niet bij die 1 of 2 kuurtjes blijft.

+1 , zeg maar dat het bijna nooit bij 1 of 2 kuurtjes blijft. Once you've tasted the juice....

Het ergste is dat je vaak steeds verder gaat zonder het echt te beseffen. Je denkt dat je het allemaal wel onder controle hebt maar vaak is dat niet zo.
 
wat is dat voor een opmerking. als jij last met je gezondheid krijgt door AS is zij en je gezin daar evenveel de dupe van.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 18:16 ----------


nog zo'n opmerking van mij kloten.

juist, daar zijn de vrouwen bang voor.
 
tbh jouw lichaam, jij doet wat jij wil enige waar ze recht om klagen heeft is (mogelijke) agressie meestal dan verbaal voor ghet minste beginnen roepen in een stomme ruzie maar bij sommige gevallen ook fysieke agressie (maar die is dan wrs al aanwezig in de relatie voor AAS gebruik) dus gwn eerlijk zeggen :)
 
Ik ook. alleen mischien wel te goed.

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 16:59 ----------



Bij mij wel.:)

Ik ben onlangs aan een kuur begonnen met dezelfde gedachte, maar na een aantal weken on wist ik al dat ik dit een tweede keer ga doen.
 
ik zou zeker het over leggen met je vrouw ik heb dat ook moeten doen met mijn vrouwke
en heeft me de kans gegeven , had ze het niet moeten doen en nee zeggen
dan ging ik niet mijn relatie niet op het spel zetten voor een paar extra kilotjes
want anabolen zijn wel zwaar overschat kwa gains en zo
de gains gaan vlug van 11g op het laaste ven je kuur naar 3 kg over houden een paar maanden na je kuur .
ik moet zeggen dat ik nu met mensen gesproken heb die al jaren kuren en al 15 jaar en meer trainen en als zij zeggen hoe lang ze on blijven en maaar of zijn om het lichaam te behouden dat ze nu hebben dan kost het je enorm veel geld en spul

ik heb uit eigen ervaring nu ondervonden dat het gebruik van een kuur zwaar overdreven is met een kuur van 10 weken test e en 4 weken d-bol als kickstart zal het niet zijn zoals je wil wat je gaint en er van over houd

hou allemaal maar dit in gedachten , ik heb nu persoonlijk een trainings partner die al 18 jaar traint en daarvan al meer dan de helft kuurt en als ik zie wat hij spuit en slikt en de periode on en of is dan weet je pas wat ze er voor over hebben
als je denkt dat je een beest zal zijn met een kuur van 10 weken dan heb je het serieus mis

als er moesten schrijffouten in staan mijn excuses daarvoor

mvg
 
Laatst bewerkt:
Ik ook. alleen mischien wel te goed.

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 16:59 ----------



Bij mij wel.:)

Dat zegt iedereen die nog nooit heeft gekuurd. De eerste stap is altijd het moeilijkste. Nu denk je dat je tevreden bent met 6kg vvm. Maar zodra je die hebt bereikt zijn je doelen al weer verlegd. het kan zijn dat je het er echt bij houdt, maar je zal niet de eerste zijn die de voglende kuren al aan het plannen is voordat de eerste er op zit.

Je wilt je relatie er niet voor riskeren, dus dan lijkt mij dat er maar één optie mogelijk is en dat is het bespreken. Als ze er achter komt dat je het stiekem doet, heb je een hoop ellende. dat lijkt mij het sowieso niet waard.
 
ik zou zeker het over leggen met je vrouw ik heb dat ook moeten doen met mijn vrouwke
en heeft me de kans gegeven , had ze het niet moeten doen en nee zeggen
dan ging ik niet mijn relatie niet op het spel zetten voor een paar extra kilotjes
want anabolen zijn wel zwaar overschat kwa gains en zo
de gains gaan vlug van 11g op het laaste ven je kuur naar 3 kg over houden een paar maanden na je kuur .
ik moet zeggen dat ik nu met mensen gesproken heb die al jaren kuren en al 15 jaar en meer trainen en als zij zeggen hoe lang ze on blijven en maaar of zijn om het lichaam te behouden dat ze nu hebben dan kost het je enorm veel geld en spul

ik heb uit eigen ervaring nu ondervonden dat het gebruik van een kuur zwaar overdreven is met een kuur van 10 weken test e en 4 weken d-bol als kickstart zal het niet zijn zoals je wil wat je gaint en er van over houd

hou allemaal maar dit in gedachten , ik heb nu persoonlijk een trainings partner die al 18 jaar traint en daarvan al meer dan de helft kuurt en als ik zie wat hij spuit en slikt en de periode on en of is dan weet je pas wat ze er voor over hebben
als je denkt dat je een beest zal zijn met een kuur van 10 weken dan heb je het serieus mis

als er moesten schrijffouten in staan mijn excuses daarvoor

mvg

Thx voor je reactie. Ik weet dat om een echt beest te worden je veel moet kuren maar ik vind 6 kg vvm genoeg.

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 22:02 ----------

Dat zegt iedereen die nog nooit heeft gekuurd. De eerste stap is altijd het moeilijkste. Nu denk je dat je tevreden bent met 6kg vvm. Maar zodra je die hebt bereikt zijn je doelen al weer verlegd. het kan zijn dat je het er echt bij houdt, maar je zal niet de eerste zijn die de voglende kuren al aan het plannen is voordat de eerste er op zit.

Je wilt je relatie er niet voor riskeren, dus dan lijkt mij dat er maar één optie mogelijk is en dat is het bespreken. Als ze er achter komt dat je het stiekem doet, heb je een hoop ellende. dat lijkt mij het sowieso niet waard.

Daar heb je gelijk inm alleen 6 kg is voor mij genoeg
 
Neem wolf2 ook maar met een korreltje zout, lult ook maar een end aan.
 
Neem wolf2 ook maar met een korreltje zout, lult ook maar een end aan.

Daar ben ik t niet mee eens. Wat je bij komt tijdens je kuur en wat je over houd kan behoorlijk verschillen. En om nou te zeggen dat je groeit als een beest met 2 kuurtjes, dat vind ik ook wel mee vallen. Je moet keihard blijven trainen, eten, trainen, eten en goed rusten. En daarom houden de meeste het ook niet bij 1 of 2 kuurtjes. Als ik kijk naar me zelf, je bent op t moment tevreden, je went er aan en wilt weer meer.
 
Hoi,

Ik zit met een dillemma. Mijn vrouw is tegen anabolen, ik ben aan het denken om stiekem een klein kuurtje te pakken zonder dat ze het weet. Aan de andere kant voel ik me erg schuldig bij omdat ik dan niet helemaal eerlijk tegen haar ben.

Wat doen jullie? zijn al jullie vriendinnen en vrouwen akkoord met AAS gebruik?

Let wel: ik heb al jaren een vaste partner die me erg dierbaar is dus niet of een of ander los chickie die je niet serieus kunt nemen.

Een klein kuurtje is bullshit, je wilt immers een buffel worden.
En je wilt die leugen niet 12 weken vertellen, want ze ziet je groeien, ze merkt het toename in libido en ze ziet je naderhand weer kleiner worden en zal merken dat je zin in coïtus afneemt. Ze kan dan OF concluderen dat je anabolen gebruikt (hebt), OF ze gaat de oorzaak bij zichzelf zoeken. Is dat wat je haar aan wilt doen?

Of je maakt het bespreekbaar en legt uit wat het voor jou betekent. Je kunt dan aangeven dat je stopt op het moment dat zij aangeeft dat je als persoon aan het veranderen bent en dat je regelmatig je bloed laat checken. Dan kan zij wellicht akkoord gaan. Het is over het algemeen angst uit onwetendheid.

Succes
 
Daar ben ik t niet mee eens. Wat je bij komt tijdens je kuur en wat je over houd kan behoorlijk verschillen. En om nou te zeggen dat je groeit als een beest met 2 kuurtjes, dat vind ik ook wel mee vallen. Je moet keihard blijven trainen, eten, trainen, eten en goed rusten. En daarom houden de meeste het ook niet bij 1 of 2 kuurtjes. Als ik kijk naar me zelf, je bent op t moment tevreden, je went er aan en wilt weer meer.
Wolf2 heeft 3kg overgehouden na zijn kuur. Neem aan dat dit test e+d-bol was... Dan doe je toch echt iets verkeerd, en moet je niet de schuld gaan geven dat je na 1 of 2 kuurtjes zo goed als niets kan bereiken. Zijn eigen tekortkomingen zijn niet het probleem van een ander, ik ken zat mensen die met 1 kuur 8-15kg hebben overgehouden.
 
Thx voor je reactie. Ik weet dat om een echt beest te worden je veel moet kuren maar ik vind 6 kg vvm genoeg.

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 22:02 ----------



Daar heb je gelijk inm alleen 6 kg is voor mij genoeg


die 6 kg ga je kwijtraken en dan wil je niet...dus ga je minimaal weer dezelfde kuur doen..tenzij je nog een weg weet om een paar kg naturel te pakken.
eenmaal op een punt gekomen wil je niet terug
 
Back
Naar boven