MuscleMeat

Steroiden en partner

Bezoekers in dit topic

je moet luisteren naar je vrouw. ik zie het nut van je topic niet in.

Ja, maar ze moet mij ook kunnen begrijpen dat ik na al die jaren natural trainen een paar kg erbij wil.
Ik wil graag advies en ervaringen van anderen, daarom deze topic
 
Als jij degene bent in je avatar, dan zou ik heel tevreden zijn met mijn lichaam..!
Een leuke vrouw erbij wat wil je nog meer?

Het zit allemaal tussen je oren!
Waar trek je de grens?
Is het zo belangrijk dat je je relatie er voor op het spel wilt zetten?

Tenzij je een pro wilt worden en er helemaal voor wilt gaan?

Thanks, dat ben ik ja. ik train wel al 20 jaar naturel. mijn gewicht is rond de 95-96 kg. Inderdaad het zit allemaal tussen mijn oren. Ik wil weer een keertje wat vooruit gaan omdat ik al jaren op het zelfde niveau zit ondanks hard trainen, voeding en supplementen zoals creatine. in de gym geloven ze niet dat ik nog nooit een kuurtje heb gehad.
Ik zie anderen in de gym wel groeien en dat steekt me en ik zou graag eenmalig 6 kg vvm erbij willen hebben vooral op mijn schouders en rug . Mijn armen zijn koud 46 cm.
De grens voor mij is dan 6 kg vvm en ik wil mijn relatie er niet voor op het spel zetten maar het lijkt alsof het een drang is om een keer AAS te gebruiken zodat ik mijn gewenste gewicht krijg.
Ik krijg ook steeds meer last van blessures omdat ik al 39 jaar ben en ze zeggen toch altijd: een of 2 verstandige kuurtjes kunnen geen kwaad?
 
Vergeet niet dat het VAAK niet bij die 1 of 2 kuurtjes blijft.
 
Ik ook. alleen mischien wel te goed.

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 16:59 ----------



Bij mij wel.:)

Dat zegt iedereen, ik hoop dat je gelijk hebt.:)
 


---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 23:16 ----------



Dat meen je??? tegen mij heeft ze dit vroeger ook altijd gezegd...maar alleen scheiden door anabolen is eigenlijk te zot maar ja...