XXL Nutrition

proteïnesupplementen? lees dit voor je volgende shake!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

aqd2132

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
126
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
85kg
if you knew teh balonie you are talking about you would yourself look at yourself like everyone here does...
you are brain washed my friend,, BRAIN WASHED

as i said before , protien powder is simply for the fella who cant eat and need the calories,, it will make you retain more water,, it will not get you advance ein bodybuild it will get you the calories you need ....it wont get you to 18 inch arm ...it will only supply you with enough calroies at the end of the day ,, what will get you to 18 inch of quality is the hormones,,

im nto against protien ,, im againt other supplements,, but! as i said before ....eggwhite drinks are MUCH better than any protien supplement,, you will build solid muscle that wont be covered by this layer of slugishness,, and no im not talking about water from hormones..im talking the layer of slugishness coming off protien poweders...its always the layer of bluur as i call it make you look like a wanna be bodybuild but not quite a bodybuilder!

gh15 approved


protien is not garbage ,, any protien is good ,, but the problem with powders is ....they ummm kill the midsections,, as simple as that,, ask mike arvila how much he pllayed with protien powders in the past....and you will understand why his skin is so thick...

this stuff gh15 say here you will not hear around,, it is hidden within a box ,, a lock box like my good friend maniac al gore like to call it,, all those things are brushed undeer the carpet...

protien powders have their place...if IFFFF you have no time and need the calories,, but....i much prefer to get eggwhites from walmart the drinking balonie ...some bananas...or pineapple dole,, and some oats.,, much much better,,the oats can be replaced by other things doesnt hve to be oats

gh15 approved
 
Ohja, laten we luisteren naar die retard gh15.
 
Ik snap het niet.
 
Drugs are bad
 
Kan iemand het vertalen?
 
ja dennis james is een retard (sarcastisch!!!!!)
Het is niet Dennis james, en het is ook niet nasser, wie ook maar een van deze dingen gelooft moet tegen een muur gezet worden en uit deze wereld geholpen worden.(voortbestaan gedegen intelligentie mensheid)
 
Kan iemand het vertalen?
Via Google Translate:

als je wist dat de balonie je het over zou je jezelf te kijken naar jezelf als iedereen hier doet ...
je bent gehersenspoeld mijn vriend,, gehersenspoeld

Zoals ik al zei, protien poeder gewoon is voor de kerel die cant eten en moeten de calorieën,, het zal je houden meer water,, het zal niet krijgt u vooraf ein bodybuild zal krijg je de calorieën die je nodig hebt .... het gewoon krijg je tot 18 inch arm ... het zal alleen u te voorzien van voldoende calroies aan het eind van de dag, wat krijgt u tot 18 inch van kwaliteit is de hormonen,,

im niet tegen protien,, im uitgesproken tegen andere supplementen, maar! Zoals ik al zei .... eiwit dranken zijn veel beter dan protien vullen,, bouw je stevige spier die gewoon worden gedekt door deze laag van slugishness, en geen im het niet over het water van de hormonen .. im praten de laag van slugishness komende uit protien poweders ... het is altijd de laag van bluur zoals ik het noem je eruit ziet als een wilt worden bodybuild, maar niet echt een bodybuilder!

gh15 goedgekeurd


protien is niet afval,, elke protien is goed,, maar het probleem met poeders is .... zij ummm doden de midsections,, zo eenvoudig is dat,, vraag mike arvila hoeveel hij pllayed met protien poeders in het verleden .. .. en je zal begrijpen waarom zijn huid is zo dik ...

dit spul gh15 zeggen dat hier zul je niet rond horen,, het is verborgen in een doos,, een lock box zoals mijn goede vriend maniac Al Gore graag noemen, zijn al die dingen geborsteld undeer het tapijt ...

protien poeders hebben hun plaats ... als IFFFF heb je geen tijd en behoefte van de calorieën, maar .... ik geef de voorkeur aan eggwhites te krijgen van Walmart het drinken balonie ... wat bananen ... of ananas uitkering, en wat haver.,, nog veel beter,, de haver kan worden vervangen door andere dingen doesnt hve te haver

gh15 goedgekeurd
 
Ik doelde eigenlijk, naar grammaticaal engels correct :P
 
Wat is de strekking van dit bericht?
 
Hij bedoeld: Shake is anabolen dus oppassen
 
Hij bedoeld: Shake is anabolen dus oppassen
hij bedoelt dat zuivel de huid verdikt en een opgeblazen look veroorzaakt?

ik begijp er niets van???

milk is for babies

6a00d8341c630a53ef0115708becf7970b-300wi.jpg
 
nee je wordt er geen beest van. Als je een goede balans in je bulk voedingsschemahebt is het een overbodig luxe.

Maar hey laten we eerlijk zijn wie heeft s'ochtends om 6uur zin om 8 eieren te gaan bakken en peulen voor je eiwitten? Ik bedoel wat wou je anders eten? stukje steak bij je boterham? Of elke dag die stinkende kipfilet plakjes alsof je al niet genoeg kip eet per dag? Ow en wat moet je dan anders op je boterhammen pleuren die je meeneemt naar werk/school? Weer kipfilet zeker, nee bedankt.

Nee gewoon lekker makkelijk 4 boterhammen erin knikkeren met je favoriete broodbeleg, shaky erbij, stukje fruit en desnoods handje noten en je hebt een epic breakfast.

Na de training ook weer zelfde probleem. Kapot moe, soms nog zelfs best laat. Dan nog eten gaan lopen maken en met je verzadigde maag vol water die je tijdens de training gedronken hebt moeilijk lopen bijten op je stukje kip.

thats bullshit.

Noodzaak: Bulk nee, Cut Ja
Met juiste voedingsschemain bulk nodig: Nee
Gemakzucht, kans op alternatieven en variatie: Zeker ja.
Lekker: Ja
Doet het wat het moet doen: Ja

Dus **** JA
 
nee je wordt er geen beest van. Als je een goede balans in je bulk voedingsschemahebt is het een overbodig luxe.

Maar hey laten we eerlijk zijn wie heeft s'ochtends om 6uur zin om 8 eieren te gaan bakken en peulen voor je eiwitten? Ik bedoel wat wou je anders eten? stukje steak bij je boterham? Of elke dag die stinkende kipfilet plakjes alsof je al niet genoeg kip eet per dag? Ow en wat moet je dan anders op je boterhammen pleuren die je meeneemt naar werk/school? Weer kipfilet zeker, nee bedankt.

Nee gewoon lekker makkelijk 4 boterhammen erin knikkeren met je favoriete broodbeleg, shaky erbij, stukje fruit en desnoods handje noten en je hebt een epic breakfast.

Na de training ook weer zelfde probleem. Kapot moe, soms nog zelfs best laat. Dan nog eten gaan lopen maken en met je verzadigde maag vol water die je tijdens de training gedronken hebt moeilijk lopen bijten op je stukje kip.

thats bullshit.

Noodzaak: Bulk nee, Cut Ja
Met juiste voedingsschemain bulk nodig: Nee
Gemakzucht, kans op alternatieven en variatie: Zeker ja.
Lekker: Ja
Doet het wat het moet doen: Ja

Dus **** JA
heb jij eigenlijk wel gelezen wat het probleem hier is
 
Back
Naar boven