AndroidHealthClinic

nut van cardio bij bulken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

stefworld

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 aug 2010
Berichten
116
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
78kg
ik vroeg me af welk nut cardio heeft als je wilt bulken..?
 
Gouden tip: zoek op 'Cardio Bulk'

so4sk5.png


Ik moet toegeven, daar had je natuurlijk nooit zelf op kunnen komen..
 
Like a boss:)
 
is dat een standaard antwoord voor iedereen die dezelfde vraag stelt??? want bijna topic is is al 100x herhaald...!!!
 
Goed topic....
 
Heeft heel veel nut imo. Minder vetgains, betere conditie voor als je aan je cut begint.
 
deed nooit nix aan cardio maar ga het ook erin houden ..ook bij bulk maar wel minimaal dan. kan ik me mooi af en toe laten gaan met eten want eet nu zo weinig dat ik sochtends al heel vroeg wakker wordt van de honger
 
deed nooit nix aan cardio maar ga het ook erin houden ..ook bij bulk maar wel minimaal dan. kan ik me mooi af en toe laten gaan met eten want eet nu zo weinig dat ik sochtends al heel vroeg wakker wordt van de honger

Dat is het mooie eraan. Je kan serieus eten en toch relatief lean blijven door de cardio. Moet je tenminste niet van 16% bf gaan cutten :p
 
ik train zo graag dat ik de hele weke train en amper nog tijd vindt voor die cardio..dat was het ook vaak . plus vind er nix aan. buiten joggen wel maar dan vind ik mijn 88 kg op mijn frame al echt max voor de knietjes.

bf wil ik liefst ook nooit hoger dan 10 meer. zal wel 10 a 12 blijven in de "bulk" dan
 
ik train zo graag dat ik de hele weke train en amper nog tijd vindt voor die cardio..dat was het ook vaak . plus vind er nix aan. buiten joggen wel maar dan vind ik mijn 88 kg op mijn frame al echt max voor de knietjes.

bf wil ik liefst ook nooit hoger dan 10 meer. zal wel 10 a 12 blijven in de "bulk" dan

Ken het probleem bro :o. Trainde vroeger ook 5-6x pw en had dan ook geen tijd voor cardio. Bleef eigenlijk gewoon lean door het vele trainen. Ik doe hetzelfde in de vakanties, alleen wissel ik dat in het schooljaar af door 3-4x trainen en dan 3-4x cardio in de vorm van hardlopen of zwemmen. Ik ga er eigenlijk evengoed of zelfs beter op. Terwijl ik eigenlijk ook gewoon liever 6x zou trainen. ( maar dat pakt net wat teveel tijd in)

Goeie loopschoenen en een looppiste zoeken btw, kijken of je dan nog last hebt van je knietjes :).
 
Lopen in het bos of op gras scheelt ook een hoop voor je knieën, maar dat moet je wel in de buurt hebben natuurlijk..
 
Ik raak toch altijd behoorlijk vermoeid van outdoor hardlopen, is dat nou medium intensity cardio of high?
 
jup dat gras is alleen niet eindeloos helaas dus dat is rondje lopen op een veldje. weet wel 2 loopparcoursen in het bos maar die zijn iets TEveel cardio hehe.alleen maar hellingen op en af. overal kuilen dus kans op enkels verwikken.
ik loop gewoon fietspad normaal waarvan de helft tussen de bossen ligt.
kniegedoe ligt ook aan mijn werk. daar maak ik nogal wat kilometers en veel trappen op en af. met trainen nooit ergens last van

zwemmen is wel leuk ja
 
Auto duwn, cardio en wat krachtgains.
 
auto kantelen (fiat panda/uno) lijkt me leuker..nooit geprobeerd eigenlijk
 
dank u voor de reacties, had odtss al heel wat antwoorden gevonden door een aantal mensen hun wijze raad op te volgen en 'Cardio Bulk' op google in te tikken...
 
Back
Naar boven