XXL Nutrition

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot?

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

RoniMoon1989

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
2.163
Waardering
95
"1.90 skinny phaggot maar ik ga heel hard trainen en dus toch buff worden" is geen geldig antwoord; de fysiek die je hier kiest, heb je voor de rest van je leven.

Anders was het antwoord natuurlijk iets te obvious. ;)
 
Liever 1.90 dan, klein zijn is klote.

En het is ook niet realistisch, want je kan jezelf nou eenmaal wel in de breedte trainen, maar niet in de lengte ;)
 
Damn, poll vergeten. Ik maak zo meteen een nieuw topic mét poll. Excuses.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 10:36 ----------



Daarom dat ik ook nog even verduidelijkt heb in de openingspost. Het is natuurlijk puur hypothetisch hé.

Ik snap het, maar kleine mensen worden vaak niet serieus genomen in het leven ;)

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 10:37 ----------

Hoewel, over hoe skinny praten we hier?
 
Ik snap het, maar kleine mensen worden vaak niet serieus genomen in het leven ;)

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 10:37 ----------

Hoewel, over hoe skinny praten we hier?

Precies.. fcking skinny zijn is ook klote dan liever 1,65 en droomfysiek. Maar als het niet annorexia skinny is dan liever 1,90.
 
ik ben 1m84 met droomfysiek dus moet niet kiezen
 
droomfysiek denk ik hmmm
 
helaas is het gewoon zo of lijkt zo dat wanneer je lang bent de wereld al aan je voet ligt. je moet wel heel ****ed up zijn om het dan helemaal te verpesten
(bij normaal postuur...want echt skinnie..dan ga ik toch voor 1,65 met top bb fysiek)

maarja 1.65 is weer wel heel erg klein en je wordt idd minder serieus genomen (heel raar eigenlijk). maargoed net als 1.65 mannetjes on zeker zijn vaak zal iemand van 1,90 en echt skinnie dat net zo goed zijn.


denk dat ik voor 1.65 (wel erg klein) met top fysiek ga) . 1,90 normaal zou ook goed zijn maar SKINNIE neeeeeej
 
1.65 buff.
 
"1.90 skinny phaggot maar ik ga heel hard trainen en dus toch buff worden" is geen geldig antwoord; de fysiek die je hier kiest, heb je voor de rest van je leven. Anders was het antwoord natuurlijk iets te obvious. ;)

En onder droomfysiek mag je zelf iets invullen: dat kan Brad Pitt in Fightclub zijn, of Zyzz of zelfs Jay Cutler. Je mag zelf kiezen.

Oja, in de vorige thread was er discussie over het skinny zijn. Wel, laten we stellen dat je echt héél skinny bent met je 1.90. 70kg ofzo.

edit: heb dit ook op bb.com gevraagd. Check zelf maar het cultuurverschil:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=137304113
 
Laatst bewerkt:
had gewoon ericr gevraagd ofzo

droomfysiek
 
Wat een stomme poll ...
 
1m90. Nooit zou ik zo klein willen zijn. Ben zelf 1m79 en dat vind ik al het minimum.
 
in b4 dubbel gepost topic
 
165 en droomfysiek, nooit zou ik zo skinny willen zijn, vind voor die lengte 80kg een minimum.
 
mag je ook 1,65 invullen en dan naar een land verhuizen waar iedereen klein is?
 
in before peanuthead

mad manlet is mad
 
Topics merged
 
Back
Naar boven