AndroidHealthClinic

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot?

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

1m90, zelfs als 1m90 skinny faggot ben je nog niet onder de indruk van de buffste manlets. No Offence

Gelukkig boeit het niet iedereen of hij al dan niet indruk maakt op mensen :)
 
In andere delen in de wereld is 1.65 ook gewoon normaal:dunno:

Als we nou eens gaan vragen ''Wie wilt het fysiek van Flex Lewis'' denk ik dat 9/10 personen wel op eens ''Ikke!!'' gaan roepen.

in somalië is 1 been hebben ook normaal, wat is je punt?
 
niets hoor
 
Laatst bewerkt:
Niets.
 
Laatst bewerkt:
nvm
 
Laatst bewerkt:
in somalië is 1 been hebben ook normaal, wat is je punt?

:roflol:, doet me denken aan die South Parkaflevering waarin Carman en co piraatje aan het spelen waren in Somalië.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
165 kan ik me niets bij voorstellen, zou dan liever 190 zijn
 
buffe 1,65 meter dan maar, 1,90 is gewoon te lang als je veel op reis gaat en als skinny phaggot heb je grote kans dat je ergens in een back alley wordt gevonden.

Lang zijn heeft amper voordelen, dan maar wat kleiner. Ben overigens 1,80m en dan ben je meestal al de langste als je op reis gaat.
 
"1.90 skinny phaggot maar ik ga heel hard trainen en dus toch buff worden" is geen geldig antwoord; de fysiek die je hier kiest, heb je voor de rest van je leven. Anders was het antwoord natuurlijk iets te obvious. ;)

En onder droomfysiek mag je zelf iets invullen: dat kan Brad Pitt in Fightclub zijn, of Zyzz of zelfs Jay Cutler. Je mag zelf kiezen.

Oja, in de vorige thread was er discussie over het skinny zijn. Wel, laten we stellen dat je echt héél skinny bent met je 1.90. 70kg ofzo.

edit: heb dit ook op bb.com gevraagd. Check zelf maar het cultuurverschil:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=137304113

Hier zou ik vroeger direct voor getekend hebben, ik ben nog 54kg bij 1.91m geweest :D

Ik kies trouwens nog altijd voor de skinny phaggot, 1.65m is gewoon te klein.
 
buffe 1,65 meter dan maar, 1,90 is gewoon te lang als je veel op reis gaat en als skinny phaggot heb je grote kans dat je ergens in een back alley wordt gevonden.

Lang zijn heeft amper voordelen, dan maar wat kleiner. Ben overigens 1,80m en dan ben je meestal al de langste als je op reis gaat.
Hoezo?
 
"1.90 skinny phaggot maar ik ga heel hard trainen en dus toch buff worden" is geen geldig antwoord; de fysiek die je hier kiest, heb je voor de rest van je leven.
Sorry maar dat slaat nergens op. Je kan geen onlogische stellingen poneren. Iedereen is vrij om te trainen of niet te trainen. Ik wijs de poll af vanwege deze reden.

Optie 'geen mening 'toegevoegd.
 

Ga maar eens op reis dan, zit je daar met je lange lichaam in een busje dat niet geschikt is voor lange mensen of als je pech hebt slaap je in bedden waar je met 1,85m het al krap hebt.

Zie echt 0 voordelen aan langer dan 1,80 tot 1,85m.
 
Ga maar eens op reis dan, zit je daar met je lange lichaam in een busje dat niet geschikt is voor lange mensen of als je pech hebt slaap je in bedden waar je met 1,85m het al krap hebt.

Zie echt 0 voordelen aan langer dan 1,80 tot 1,85m.

meer chicks
 
1,90, dan kan je nog aan je fysiek werken...
 
ik zou wel wat jonger willen zijn, krijg nu alleen maar vriendinnen met slappe hangtietten en van die flubberk*tten...:(
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Sorry maar dat slaat nergens op. Je kan geen onlogische stellingen poneren. Iedereen is vrij om te trainen of niet te trainen. Ik wijs de poll af vanwege deze reden.

Optie 'geen mening 'toegevoegd.

nooit gehoord ve schildklier probleem?
 
Back
Naar boven