MuscleMeat

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent

Bezoekers in dit topic

Iedereen krijgt zo snel mogelijk antwoord, kan van Berry zijn of Mascha, Mascha is veel sneller daarin dus dikke kans dat zij antwoord :D
Wat betreft mensen die denken dat hun vet% te hoog is en daardoor geen kans is absoluut geen reden, spiervormen en symmetrie etc etc is ook te zien als iemand bijv. op 15%(om maar een % te noemen).
Dus iedereen maakt kans :)

Ik heb gister een mailtje gestuurd maar nu toe nog steeds niks :D
Ik denk dat ik te big ben :(

en om jullie alvast wat op te geilen, hier hoppa!!!

2ns10ud.jpg

nou nog 1 zonder shirt *kwijl* *kwijl* ;)
 
Goeie avond iedereen,

wat een geweldig aantal atleten die zich hebben aangemeld, echt wij zijn zo enthousiast :D
Ik ben op dit moment iedereen weer aan het mailen, in het weekend lukt dit meestal niet..dus sorry voor de vertraging...
Zodra wij meer info hebben laten we het jullie zo snel mogelijk weten.

Owww en we hebben inmiddels ook tweed dames die zich hebben aangemeld :D, helemaal leuk.....
 
Jij ook, maar dan moeten we effe kijken of er vraag is naar gruwelijk lelijke Bodybuilders :)

vast wel, misschien voor een film? ben ik de nieuwe Danny Trejo!
 
Goeie avond iedereen,

wat een geweldig aantal atleten die zich hebben aangemeld, echt wij zijn zo enthousiast :D
Ik ben op dit moment iedereen weer aan het mailen, in het weekend lukt dit meestal niet..dus sorry voor de vertraging...
Zodra wij meer info hebben laten we het jullie zo snel mogelijk weten.

Owww en we hebben inmiddels ook tweed dames die zich hebben aangemeld :D, helemaal leuk.....

Ik vraag me af wat je dan precies terug mailt.
en wat eigenlijk precies de bedoeling is snap ik ook niet helemaal.
 
Als het goed is heb je mail dus dan weet je wat ik terug mail :D
 
done :D
 
is er al meer nieuws?
ik heb namelijk ook nog geen mail terug gehad :(
 
Ben wel benieuwd hehe.
 
Hey Mas, als je een nieuwe Arnold zoekt had je alleen maar eff een mailtje of pm hoeven sturen hoor :D:D:D

Heel gaaf idee.
Denk dat dit voor vele leuker en intressanter is dan een wedstrijd winnen.

Hoop dat jullie vinden wat jullie zoeken :)
 
Wie o Wie word de nieuwe Arnold?? Of wordt jij misschien het fitness model waar wij naar zoeken??

Deze vraag hebben wij jullie in het begin van de maand gesteld en we hebben inmiddels veel inschrijvingen binnen.
De sluitingsdatum voor deze search is 23 Augustus. Tussen 24 Augustus en 28 augustus krijgt iedereen een bericht of je wel of niet geselecteerd bent voor onze Fitness Talent Search dag, 9 oktober.
De geselecteerde krijgen via email de nodige informatie voor deze dag

Dus mocht jij DE nieuwe Arnold zijn of het model die wij zoeken.....

STUUR DAN JE AANMELDING VOOR 23 AUGUSTUS IN NAAR ;
fitnesstalentsearch@gmail.com
 
now itz getting interdazting
 
Het hele leuke is dat er zelfs via Facebook mensen zich zijn gaan aanmelden vanuit het buitenland, maar denk dat die niet komen als ze horen dat het in Nederland is :D
 
komen er dan picca's van de winnaressen?
 
Wie van mij?Nee van mij niet, ik ben al te oud hiervoor, ik heb al genoeg eer doordat Berry eens heeft gezegt dat ik enorm veel talent had en makkelijk een van de beste had kunnen worden......als ik maar niet zo lui was geweest :(
Dus nee Killy geen fotoos van mij :)
 
Wie van mij?Nee van mij niet, ik ben al te oud hiervoor, ik heb al genoeg eer doordat Berry eens heeft gezegt dat ik enorm veel talent had en makkelijk een van de beste had kunnen worden......als ik maar niet zo lui was geweest :(
Dus nee Killy geen fotoos van mij :)

Zei berry dat toevallig toen hij je koelkast vol met b&j's zag? :p
 
Ik wist niet dat Berry een alcohol probleem heeft (gehad) :eek:
En dan toch zo'n fysiek hebben...
Freak of nature! :D
 
Ik wist niet dat Berry een alcohol probleem heeft (gehad) :eek:
En dan toch zo'n fysiek hebben...
Freak of nature! :D

Vind jou ook wel bijzonder goede genen hebben hoor hummertje.
Niet ieder hart kan het hebben: bloed als ruwe olie :p
 
Ik heb een hart van steen man.
Dat moet haast wel...
 
Back
Naar boven