AndroidHealthClinic

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot? (1 bezoeker)

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

Next up: wat is beter, blond of bruin haar?
 
bruin haar natuurlijk.
 
Daarnaast bestaan er simpelweg vrouwen die gewoon niet op mannen vallen die kleiner dan hen zijn of té klein, veel meer dan het aantal vrouwen die lange mannen afkeuren.

Daarom ben je dan ook beter af bij een gemiddelde lengte. Maar goed als je nooit buiten Europa komt zal het minder problemen opleveren misschien.
 
Hmm 1m65 is wel erg klein. Maar toch kies ik voor dat, scheelt niet heel erg veel met mijn lengte nu haha (1m71)

Dit geld ook voor mij, ook 1.71 hier.
 
Daarom ben je dan ook beter af bij een gemiddelde lengte. Maar goed als je nooit buiten Europa komt zal het minder problemen opleveren misschien.

Gelukkig heb ik (wat men zegt) de ideale lengte :D

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 15:32 ----------

Next up: wat is beter, blond of bruin haar?

Zwart geverfd, net als Angelus.
 
Laatst bewerkt:
haha what a load of bullshit
 

Interestingly, there seems to be a "ceiling effect" where tall males (over 6 feet) suffer a decrease in fitness. That is, women tend to find extremely tall men less attractive. This has been noted by several researchers. Women tend to prefer men of a medium stature over really tall men or really short men. In a study by Graziano et. al. (1978) similar results showed that men of medium height (5'9"- 5'11") were rated as more attractive over shorter (5'5"- 5'7") or taller men (6'2"- 6'4"), regardless of the height of the women (4'10"- 6'1"). This means that if you aren't average, or slightly above average, then you are going to have to work hard to attract mates

Heb je het artikel wel gelezen eigenlijk?
 
niks zo lekker als een wijf rond de 1m80 met lange slanke benen en een lekker ronde kont.

Zie je een midget van 1m70 daar al me lopen :roflol:
 
Heb je het artikel wel gelezen eigenlijk?


Ja wel, het dekt de lading nog steeds. Dat langer beter is dan korter. En jij valt in de categorie kort, 5 feet 8.

ensley's (1994) study, mentioned above, showed that on average, women and men both prefer the man to be 2 to 3 inches taller than the woman in a relationship. Why is this news better? It's better for the simple fact that it destroys the 6 foot tall benchmark rule.

En omdat de gemiddelde lengte van de vrouw in Nederland, 6.0 feet is dan krijg jij nog een zware dopper. Misschien emigreren naar Indonesië ?
 
Laatst bewerkt:

Nee, dat is té. :mad:

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 15:42 ----------

niks zo lekker als een wijf rond de 1m80 met lange slanke benen en een lekker ronde kont.

Zie je een midget van 1m70 daar al me lopen :roflol:

Ik val ook op vrouwen die net iets korter zijn dan ik, van die ukkies van 1.60 vind ik maar niks, terwijl het bij veel mannen andersom is.
 
ik was vroeger 1.90 nu 1.88... op naar de 1.65 zal ik maar zeggen...:(
 
Nee, dat is té. :mad:

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 15:42 ----------



Ik val ook op vrouwen die net iets korter zijn dan ik, van die ukkies van 1.60 vind ik maar niks, terwijl het bij veel mannen andersom is.

bah, kleine wijven is niks voor mij(al heb ik al uitzonderingen gemaakt), mooie fiere scandinavische types daarentegen...

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 15:44 ----------

ik was vroeger 1.90 nu 1.88... op naar de 1.65 zal ik maar zeggen...:(

voel je niks hoor...
 
bah, kleine wijven is niks voor mij(al heb ik al uitzonderingen gemaakt), mooie fiere scandinavische types daarentegen...

Ik val opzich op bijna alle vrouwen, maar ik prefereer gewoon iemand van mijn lengte, heb effe een wijfie gehad van -1.60, ik voelde me net een babysitter als ik ernaast liep, terwijl ze ouder was dan ik ;)
 
Ik val opzich op bijna alle vrouwen, maar ik prefereer gewoon iemand van mijn lengte, heb effe een wijfie gehad van -1.60, ik voelde me net een babysitter als ik ernaast liep, terwijl ze ouder was dan ik ;)

heb zo eens de flater begaan toen ik jong om te vragen of ze op mijn rugzak wou staan om te kussen (1m60) :roflol: Dat viel niet in goede aarde...
 
alsof je een keuze hebt , zal me niet boeien gewoon accepteren wie je bent en daar het beste uithalen.
 
alsof je een keuze hebt , zal me niet boeien gewoon accepteren wie je bent en daar het beste uithalen.

Toch nog een verstandig iemand in dit topic :)
 
Back
Naar boven