MuscleMeat

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot? (1 bezoeker)

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

alsof je een keuze hebt , zal me niet boeien gewoon accepteren wie je bent en daar het beste uithalen.

Maar ik wil de rest gewoon duidelijk maken dat ik superieur ben...
 
1.90 en dan ecto zijn
 
heb zo eens de flater begaan toen ik jong om te vragen of ze op mijn rugzak wou staan om te kussen (1m60) :roflol: Dat viel niet in goede aarde...

Tilde je dr niet eens op joh!! :p
 
Hmm ik had al gestemd voordat ik de openingspost las, anders had ik wel op de 165cm gestemd.
 
superieur tov van wie of wat , ook al heb je een lengte en groot fysiek dan nog zou je het kunnen afleggen tegen een ectodwarf met goede skills.
Dus is maar waar je je eigen prioriteiten stelt .
In bepaalde situaties kan een groot fysiek alleen maar belemmerend zijn.
 
superieur tov van wie of wat , ook al heb je een lengte en groot fysiek dan nog zou je het kunnen afleggen tegen een ectodwarf met goede skills.
Dus is maar waar je je eigen prioriteiten stelt .
In bepaalde situaties kan een groot fysiek alleen maar belemmerend zijn.

Met wat dan?
 
1.65, met zo'n 5-6% vet, dan valt het al heel wat minder op dat je niet lang bent.
 
superieur tov van wie of wat , ook al heb je een lengte en groot fysiek dan nog zou je het kunnen afleggen tegen een ectodwarf met goede skills.
Dus is maar waar je je eigen prioriteiten stelt .
In bepaalde situaties kan een groot fysiek alleen maar belemmerend zijn.

Jij bent zeker 1,65.
 
1.65, met zo'n 5-6% vet, dan valt het al heel wat minder op dat je niet lang bent.

Nee, van die kleine patsertjes vind ik juist een stuk lachwekkender, een grote mond, alleen het mag nooit baten :roflol:
 
Nee, van die kleine patsertjes vind ik juist een stuk lachwekkender, een grote mond, alleen het mag nooit baten :roflol:


precies, die moeten hun lengte dan weer compenseren met een dikke bek.
 
superieur tov van wie of wat

tov alles en iedereen natuurlijk.

Ik weet dat het moeilijk snappen is voor jullie minderbedeelden, daarom zal ik het jullie niet langer aanwrijven. Ook mijn bescheidenheid is bewonderingswaardig.
 
Nee, van die kleine patsertjes vind ik juist een stuk lachwekkender, een grote mond, alleen het mag nooit baten :roflol:

Stereotypes... We hebben het over een gezond, naturel en droog lichaam, niet het snel opgeblazen type, vaak met een rode huid en andere problemen. Sign me up! Hoewel ik mij wel eens afvraag hoe het is om 1.90 te zijn, ik ben zelf tenslotte slechts 1.73. :p
 
kan je dat zelf niet bedenken???
Kleine ruimtes , hindernisbanen,
en kan je vertellen dat een heel groot fysiek als tegenstander voor een getrainde vechtsporter vaak een voordeel is.

en ben 160 en 45 kilo ja:trollface:
 
Laatst bewerkt:
kan je dat zelf niet bedenken???
Kleine ruimtes , hindernisbanen,
en kan je vertellen dat een heel groot fysiek als tegenstander voor een getrainde vechtsporter vaak een voordeel is.

Bullshit, de laatste 10 winnaars van de K1 zijn minimaal 1,89. Lulkoek dus. Is juist een voordeel je range is veel groter.
 
Laatst bewerkt:
tov alles en iedereen natuurlijk.

Ik weet dat het moeilijk snappen is voor jullie minderbedeelden, daarom zal ik het jullie niet langer aanwrijven. Ook mijn bescheidenheid is bewonderingswaardig.
die bescheidenheid siert je ook:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 16:07 ----------

Bullshit, de laatste 10 winnaars van de K1 zijn minimaal 1,89. Lulkoek dus. Is juist een voordeel je range is veel groter.

echte kenner :sukkeltje: heb het niet over lengte maar groot fysiek in het algemeen.
 
Laatst bewerkt:
die bescheidenheid siert je ook

1284157967346.png


echt het klote aan trollen, ommenduur kun je de uberretards die er los intrappen niet meer van de geniale countertrollen onderscheiden...
 
Laatst bewerkt:
kan je dat zelf niet bedenken???
Kleine ruimtes , hindernisbanen,
en kan je vertellen dat een heel groot fysiek als tegenstander voor een getrainde vechtsporter vaak een voordeel is.

en ben 160 en 45 kilo ja:trollface:

hindernisbanen :roflol:
 
kan je dat zelf niet bedenken???
Kleine ruimtes , hindernisbanen,
en kan je vertellen dat een heel groot fysiek als tegenstander voor een getrainde vechtsporter vaak een voordeel is.

en ben 160 en 45 kilo ja:trollface:

Potverdomme, lang zijn heeft zoveel voordelen, maar door die kleine ruimtes en hindernisbanen zou ik toch wel graag m1.65 willen zijn! :rolleyes:

Nee, dat is 't em niet vriend ;)

En iedereen weet dat met vechtsporten lange mensen de voordeel hebben, je hoofd is het zwakste punt en hoe langer je bent hoe moeilijker je in het gezicht te raken bent en hoe makkelijker het is om je tegenstander in het gezicht te slaan/schoppen.

Daarom heeft Sem Schilt ook zo vaak de K1 gewonnen, dankzij zn lengte, want qua skills staat ie lang niet aan de top.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 16:15 ----------

hindernisbanen :roflol:

En kleine ruimtes, mooi he :D
Wat een voorbeelden :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven