AndroidHealthClinic

Breaking News ** En de winnaressen zijn ... Uitslag Miss BeachProof 2011 !! **

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd dames! :)
 
Trouwens, dit weekend en vandaag de prijspakketten van de nummer 3 en 2 verstuurd. :D

Wat een feest! :)

-Leon
 
Mooie fysieken!!!Gefeliciteerd :)
 
Body en Fitshop, super bedankt voor het organiseren van de wedstrijd en het ter beschikking stellen van het mooie prijzenpakket!!:D
Het wordt nog niet zo eenvoudig om een keuze te maken uit jullie enorme assortiment:)

Het meedoen was super leuk en enorm motiverend. Ik ben blij met de vele complimenten maar ook de kritiek is waardevol. En gelukkig zijn er nog genoeg verbeterpunten:).

Ik wacht nog op je p.m :)

++++++++ Eens met alle bovenstaande zinnen!!

Dank je!

Bedankt allemaal voor jullie felicitaties :) en Aradev en Naomi, ook van mij gefeliciteerd! :clap:

@ Body en Fitshop, echt tof dat jullie de dameswedstrijd wilden sponsoren! Reuze bedankt voor alle moeite met het organiseren en voor de mooie prijzen! Mijn PM komt eraan! ;)

Graag gedaan. Ik heb hier niet zoveel ervaring mee, maar gelukkig hebben de dames mij goed geholpen met hun adviezen. :)

Ik denk wel dat het me lukt om iemand te vinden die het leuk vindt om ze brengen;)..alleen grote potten whey zal ik maar niet bestellen:D

Kies mij! Kies mij! :D

-Leon
 
gefeliciteerd! mooie prijzen:)
 
En de prijs...

DSC00262.jpg


Bedankt Body en Fitshop!!! :)
 
damn jelly ziet er goed uit

hoe smaakt de creamy coconut?
 
Je kan er voorlopig tegen aan zie ik. :)
 
Niceee Poison...


Die Naomi heeft trouwens echt een lekker fyssiek. ;p
 
Niceee Poison...


Die Naomi heeft trouwens echt een lekker fyssiek. ;p
Thanks!!

Als het goed is komt mijn bestelling vandaag ook binnen!! Helaas komen ze van de post altijd pas laat bij ons langs:(, we zullen wel op het einde van de route liggen ofzo.
 
wel ff fototje maken van je supps

word altijd blij van een grote hoeveelheid supps :D
 
Ik wacht nog op je p.m :)



Dank je!



Graag gedaan. Ik heb hier niet zoveel ervaring mee, maar gelukkig hebben de dames mij goed geholpen met hun adviezen. :)



Kies mij! Kies mij! :D



-Leon


Als jij voor 200 euro whey in je koffer wilt meeslepen ben je welkom hoor!:D
( wel die super geprijsde b&f whey bedoel ik dan;))
 
Als jij voor 200 euro whey in je koffer wilt meeslepen ben je welkom hoor!:D
( wel die super geprijsde b&f whey bedoel ik dan;))

Kan je dat ook even tegen Ilco zeggen? :( :D
Anders mag ik nooit weg hier.. :whip:

-Leon
 
respect voor alle deelnemers en felicitaties voor de winners (op welke plek ze ook geeindigd zijn) :thumbs:
 
Gefeliciteerd dames! Ziet er allemaal erg goed uit ;)
 
Super gedaan dames:D:D
 
Jeeejjjj mijn pakketje is ook aangekomen!!!!
P1010925.jpg


Ff snel geprobeerd vetpercentage te meten (3puntsmeting) en kwam uit op 14%, maar alleen de beenmeting was voor mijn gevoel niet nauwkeurig...
Vanavond nog maar een keer in alle rust nog een keer door mn vriendin laten meten.
 
Back
Naar boven