Fitness Seller

Ontbijt

Bezoekers in dit topic

Don9292

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2009
Berichten
166
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
71kg
Vetpercentage
23%
Ik vroeg me af, aangezien ik geen melk lust, kan ik mijn brinta mixen met whey shake?

Gr. ;)
 

ja lekker zou het niet zijn nee... maar weet je misschien of het ook goed is voor je?
Of kan ik gewoon brinta met water nemen:o
 
Ja tuurlijk is het goed voor je :) Zolang het maar binnen krijgt.
Denk dat met whey erbij het nog wel lekker is.
Ben sowieso al geen voorstander van melk.
 
Ja tuurlijk is het goed voor je :) Zolang het maar binnen krijgt.
Denk dat met whey erbij het nog wel lekker is.
Ben sowieso al geen voorstander van melk.
toepasselijke naam ook dan :rolleyes:
 
Waarom zou het niet goed voor je zijn?
 
ja lekker zou het niet zijn nee... maar weet je misschien of het ook goed is voor je?
Of kan ik gewoon brinta met water nemen:o

Tuurlijk.
Ik maak smorgen een mixje van magere melk whey en brinta.

In jou geval is het water...no problemo
 
Ik mix het altijd met water, merk eigenlijk weinig tot geen verschil tussen brinta, whey en water of brinta, whey en melk. De brinta en de whey doet de smaak van melk wel verdoezelen hoor, ik lust ook geen melk maar in combinatie met whey en brinta of alleen whey (shake dus) vind ik het heerlijk
 
Je kunt ook boterhammen eten of muesli met yoghurt of zo. Je hoeft echt niks tegen je zin in te eten hoor, ook al zullen sommigen je dat laten geloven.
 
Gewoon doen..
 
Je lichaam neemt alles op wat er binnenkomt, behalve grove (onverteerbare) dingen zoals HELE noten enzo.

Als je brinta/whey/water drink dan zal het alleen sneller je maag passeren en daardoor zal je minder lang vol zitten. Ik weet zelf niet of de vezels in brinta dan nog wel baat hebben.
Waarschijnlijk een heel stuk minder, omdat je juist minder lang verzadigd ben waar de vezels juist voor dienen..
 
Eet elke morgen brinta met water en whey. Gaat prima en ik kan je vertellen dat ik er erg lang vol van zit...

Kommetje water, sc. whey en brinta toevoegen totdat het hard genoeg is om te eten meestal zo'n 80gr. en dan in de magnetron.
 
Eet elke morgen brinta met water en whey. Gaat prima en ik kan je vertellen dat ik er erg lang vol van zit...

Kommetje water, sc. whey en brinta toevoegen totdat het hard genoeg is om te eten meestal zo'n 80gr. en dan in de magnetron.
Dit dus, elke ochtend vaste prik. I am addicted..:D
 
Sinds lange tijd mijn vaste ontbijt:

50gram Brinta
10gram Lijnzaad (Vetten)
30gram Banana Whey
1hele Banaan
600ml Water

Gooi alles in een plastic kan (of iets anders), even de staafmixer erin en je hebt een heerlijk en gezond ontbijtje! :)
 
Back
Naar boven