Fitness Seller

NOXIPRO in winkel verkrijgbaar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ryan r

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2009
Berichten
2.710
Waardering
4.780
Lengte
1m88
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hey jongens,

Weet iemand een adres in adam waar noxipro over the counter verkrijgbaar is?

Bij mij om de hoek zit ashahi maar daar hebben alleen NO-xplode en Hell N.O.
 
Als je het nu online besteld heb je het morgen in huis, of mogen je ouders het niet weten of zo. Mochten ze daar lyrisch over doen.

Kan geen andere reden bedenken :)
 
Als je het nu online besteld heb je het morgen in huis, of mogen je ouders het niet weten of zo. Mochten ze daar lyrisch over doen.

Kan geen andere reden bedenken :)



Eerlijke reden: ik heb nu geen knaken op mn rekening, alleen contant dus kan niet iternet bankieren. Ik kan nu ook niet mn geld gaan storten aangezien de banken na vijfen sluiten.
 
via body en fitshop kun je via afterpay betalen,

heb je het spul volgende dag thuis en de acceptgiro komt een paar dagen later en die kun je tot 2 weken later betalen ;)
 
via body en fitshop kun je via afterpay betalen,

heb je het spul volgende dag thuis en de acceptgiro komt een paar dagen later en die kun je tot 2 weken later betalen ;)


Kijk das een lekkere tip, kun je dan alsnog met inetbankieren overmaken?

Doe al mn dingen eigenlijk met inet bankieren, acceptgiro´s ben ik eigenlijk helemaal niet bekend mee, das toch gewoon een papiertje dat je in moet vullen? :o:o

Vandaar de vraag, kan ik na die 2 weken het alsnog overmaken via inet?
 
Eerlijke reden: ik heb nu geen knaken op mn rekening, alleen contant dus kan niet iternet bankieren. Ik kan nu ook niet mn geld gaan storten aangezien de banken na vijfen sluiten.

Ah oke, ja dat kan gebeuren.

Dan afterpay idd of paypal
 
Kijk das een lekkere tip, kun je dan alsnog met inetbankieren overmaken?

Doe al mn dingen eigenlijk met inet bankieren, acceptgiro´s ben ik eigenlijk helemaal niet bekend mee, das toch gewoon een papiertje dat je in moet vullen? :o:o

Vandaar de vraag, kan ik na die 2 weken het alsnog overmaken via inet?

Ja dat kan! Ik heb afgelopen maandag besteld vandaag binnen gekregen met Afterpay methode.. ik krijg namelijk pas de 20ste mijn geld binnen hehe... maar ik kan na 14 dagen betalen via een automatische incasso oftewel met inet bankieren :)!
 
Kijk das een lekkere tip, kun je dan alsnog met inetbankieren overmaken?

Doe al mn dingen eigenlijk met inet bankieren, acceptgiro´s ben ik eigenlijk helemaal niet bekend mee, das toch gewoon een papiertje dat je in moet vullen? :o:o

Vandaar de vraag, kan ik na die 2 weken het alsnog overmaken via inet?

ja hoor,

via internet bankieren kun je (bij mij bij de rabobank in ieder geval) gewoon kiezen voor acceptgiro, dan bedrag, rek nr en betalingskenmerk ingeven en klaar.
 
NICE.

Zo maar ff een potje bestellen dan :D

Thx voor de hulp
 
's Avonds tot 22:00 uur heb je de bestelling de volgende dag al in huis. Bestellen via Afterpay is inderdaad handig, de volgende dag in huis en pas over 14 dagen betalen:)

Alvast bedankt voor je bestelling!
 
Hehe jep ik heb besteld, ik ben benieuwd!!
 
Back
Naar boven