XXL Nutrition

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot?

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

Nee ben zijn neef van de eigenaar van deze acc:P

Post je wel vaker onder iemand zn naam?

Maarre, je kan mij niet vertellen dat je nooit hebt gedacht "een paar turven extra zou wel fijn geweest zijn". En zo zullen alle kleinere mensen wel eens gedacht hebben. Terwijl mensen van 1.80+ waarschijnlijk nooit nadenken over hun lengte omdat het toch wel goed zit.
 
Mensen met hun studies, iedereen lult gewoon in zn eigen straatje natuurlijk, alleen zijn er meer gefrustreerde kleine mensen dan andersom, iedereen wil m1.80+ zijn, alleen de 1 gaat er anders mee om dan de ander, maar kom niet met dat klein zijn voordelen heeft want die zijn er gewoon niet.


Ik heb het niet over voordelen. Maar de nadelen die jij noemt ervaar ik juist niet. Sterker nog ik scoorde altijd meer vrouwen dan mijn langere maten. En nee die waren niet lelijk.

Wat mij betreft zitten er geen voordelen aan maar ook geen nadelen.

Misschien is het enige voordeel dat mensen je altijd onderschatten en ik daarom mensen juist 'verras'.
 
Post je wel vaker onder iemand zn naam?

Maarre, je kan mij niet vertellen dat je nooit hebt gedacht "een paar turven extra zou wel fijn geweest zijn". En zo zullen alle kleinere mensen wel eens gedacht hebben. Terwijl mensen van 1.80+ waarschijnlijk nooit nadenken over hun lengte omdat het toch wel goed zit.

Ja wel altijd denk er nog steeds aan om toch wat langer te kunnen worden maar als het niet gaat gaat het niet het is iets wat je moet accepteren en der mee moet kunnen leven. Ik ben blij met mijn kracht dus **** kleinheid. Je hebt niks aan lengte zonder kracht moeje ook weten he.
 
Post je wel vaker onder iemand zn naam?

Maarre, je kan mij niet vertellen dat je nooit hebt gedacht "een paar turven extra zou wel fijn geweest zijn". En zo zullen alle kleinere mensen wel eens gedacht hebben. Terwijl mensen van 1.80+ waarschijnlijk nooit nadenken over hun lengte omdat het toch wel goed zit.
Je zou niet tevreden met je lengte kunnen zijn op 1,65, want? Word altijd gebasht op dit forum met mijn lengte terwijl het grappige juist is dat ik hier helemaal niet mee zit.
 
Vrouwen houden niet van extremen, kwa spieren en ook kwa lengte niet.

1,80 tm 1,90 wordt als ideaal gezien. Met 1,85 als uber alpha height zie zyzz.

deal with it
 
Je zou niet tevreden met je lengte kunnen zijn op 1,65, want? Word altijd gebasht op dit forum met mijn lengte terwijl het grappige juist is dat ik hier helemaal niet mee zit.

Omdat hier jaloezie heerst en ze kunnen niet tegen dat jij veel buffer dan hun lijkt drm beginnen ze over je lengte.. heb ik veel gehad. maar als ze nou op de grond liggen verwachten ze niet van zo een kleine gozer en zitten geshokeerd te kijken naar je of je een pitbull bent.
 
Vrouwen houden niet van extremen, kwa spieren en ook kwa lengte niet.

1,80 tm 1,90 wordt als ideaal gezien. Met 1,85 als uber alpha height zie zyzz.

deal with it

Lol, echt niet, geen een vrouw die me zou afwijzen om mijn lengte of me kleiner zou willen zien. 1M93: pure alphaness.
vergeet niet dat zyzz een australier zijn, al zen maten zijn kleine stumperds, hier zou hij totaal niet impressionant zijn.
 
Lol, echt niet, geen een vrouw die me zou afwijzen om mijn lengte of me kleiner zou willen zien. 1M93: pure alphaness.
vergeet niet dat zyzz een australier zijn, al zen maten zijn kleine stumperds, hier zou hij totaal niet impressionant zijn.

1.Ik weet wel zeker dat kleine vrouwen en gemiddelde vrouwen liever iemand van 1,85 hebben dan iemand van 1,95. Afgezien van vrouwen die een fetish hebben voor lange mannen.

2.Daarnaast ben je met 1,85 niet fuked in de vliegtuig, auto of trein.

3. Onderzoeken wijzen uit dat mannen rond de 1,85 als ideaal worden gezien.

4. Mannelijke modellen zijn vaak tussen de 1,83 en 1,88 omdat kleren het beste uitkomen op deze lengte.

5. Makkelijker kleren vinden dan iemand van 1,95.
 
1.Ik weet wel zeker dat kleine vrouwen en gemiddelde vrouwen liever iemand van 1,85 hebben dan iemand van 1,95. Afgezien van vrouwen die een fetish hebben voor lange mannen.

2.Daarnaast ben je met 1,85 niet fuked in de vliegtuig, auto of trein.

3. Onderzoeken wijzen uit dat mannen rond de 1,85 als ideaal worden gezien.

4. Mannelijke modellen zijn vaak tussen de 1,83 en 1,88 omdat kleren het beste uitkomen op deze lengte.

5. Makkelijker kleren vinden dan iemand van 1,95.

Echt bullshit.....

Alsof ik niet in een trein kan zitten of moeite heb met kleding vinden. zijn zoveel mensen van 1.90+, dus bij hema/c&a ect os er echt niks te weinig.
 
Echt bullshit.....

Alsof ik niet in een trein kan zitten of moeite heb met kleding vinden. zijn zoveel mensen van 1.90+, dus bij hema/c&a ect os er echt niks te weinig.

Wat jij wilt, google maar naar ideal male height of perfect male height.

Ik zeg verder ook niet dat het een slechte lengte is, zeker niet. Mooie lengte verder, maar ik denk dat iets kleiner net wat beter is.
 
1.Ik weet wel zeker dat kleine vrouwen en gemiddelde vrouwen liever iemand van 1,85 hebben dan iemand van 1,95. Afgezien van vrouwen die een fetish hebben voor lange mannen.

Wanneer vrouwen een vent van 1M95 met dezelfde looks zien en zelfde maassa zien zullen ze "woow" zeggen, bij diezelfde kerel 1M85 nix, dus het kan alleen een bonus zijn. Enige verschil is dat ongetrainde mannen van 1M85 "gewoon" zijn en met 1M95" slungels


2.Daarnaast ben je met 1,85 niet fuked in de vliegtuig, auto of trein.

met 1M95 ook niet

3. Onderzoeken wijzen uit dat mannen rond de 1,85 als ideaal worden gezien.

Link?

4. Mannelijke modellen zijn vaak tussen de 1,83 en 1,88 omdat kleren het beste uitkomen op deze lengte.

vrouwen vallen niet op "modellen"

5. Makkelijker kleren vinden dan iemand van 1,95.

true

zie boven
 
Ik zou ook alles geloven wat op het internet staat.
Beetje ruzie maken over wat nou de ''perfecte'' lengte is, ooit gehoord van ''smaken verschillen''?
 
punt blijft dat ik zelfs nog liever een ongetrainde 1m80 zou verkiezen boven een buffe fysiek van 1M65.
 
Wat jij wilt, google maar naar ideal male height of perfect male height.

Ik zeg verder ook niet dat het een slechte lengte is, zeker niet. Mooie lengte verder, maar ik denk dat iets kleiner net wat beter is.

Lekker boeiend, ik ga niet for ideal voor vrouwen ,ik ga voor huge circus freak :p
 
Ik zie meer voor- als nadelen aan mn lengte, maar weet niet of ik met mijn gewicht een skinny faggot ben. Ga toch voor de lengte als ik lichter zou zijn. :)
 
Je zou niet tevreden met je lengte kunnen zijn op 1,65, want? Word altijd gebasht op dit forum met mijn lengte terwijl het grappige juist is dat ik hier helemaal niet mee zit.

1,65 is gewoon een dwergenlengte wel goed voor je dat je er niet mee zit als ik 1.65 was dan zat ik er namelijk heel erg mee.
 
1,65 is gewoon een dwergenlengte wel goed voor je dat je er niet mee zit als ik 1.65 was dan zat ik er namelijk heel erg mee.
Je ziet in dit topic dan ook bijna echt alleen maar lange kerels die al 1.80-90 zijn en geen massa hebben die lopen te janken over een lengte zoals 1,65 omdat ze dan dat kleine beetje ''trots'' wat ze hebben ook al verliezen.
En dan heb je ook nog de soort die doen alsof kleinere mensen een ondergeschikte soort zijn :roflol: Dan is dat wel een hele slappe trol of je bent zelf niet helemaal 100%.
 
Laatst bewerkt:
@TS,

is iemand van skinny meteen faggot dan?
Je het vast familie leden die ook skinny zijn...
 
Je ziet in dit topic dan ook bijna echt alleen maar lange kerels die al 1.80-90 zijn en geen massa hebben die lopen te janken over een lengte zoals 1,65 omdat ze dan dat kleine beetje ''trots'' wat ze hebben ook al verliezen.
En dan heb je ook nog de soort die doen alsof kleinere mensen een ondergeschikte soort zijn :roflol: Dan is dat wel een hele slappe trol of je bent zelf niet helemaal 100%.

Er zijn nu eenmaal bepaalde verhoudingen in het leven
 
Back
Naar boven