MuscleMeat

Kan dit? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bascross

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
2 sep 2005
Berichten
18.072
Waardering
2.878
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Afgelopen nacht opende ik een topic over een meisje van 12. Een obvious troll van mijn kant.

Het toeval wil dat ik net wat aan het surfen ben imdb. Ik kom daar tegen Aaron Johnson. Deze ''kerel'' is net 2 maanden 21 en werd vader toen hij net 2 weken 20 was. Je zou zeggen, oke dat kan. Totdat ik zag dat zijn vrouw 44 is en tijdens de geboorte van hun kind 43. Uiteraard is dit volledig legaal, want die gast is dus al 21. Toch vind ik het behoorlijk sick, want zijn vrouw kon zijn moeder zijn. :roflol:

Hier een pic van het gelukkige koppel:
Sam-Taylor-Wood-and-Aaron-001.jpg


Wat vinden jullie? Is dit wijf ziek?
 
Ik heb ook coïtus gehad met een vrouw die 20 jaar ouder was en m'n moeder kon zijn.

Zie het probleem nog steeds niet.
 
Ik heb ook coïtus gehad met een vrouw die 20 jaar ouder was en m'n moeder kon zijn.

Zie het probleem nog steeds niet.

Vond je moeder het lekker?

Er is ook geen probleem, maar vind het toch wel ver gaan. Een keer coïtus is trouwens wat anders dan trouwen en kinderen nemen met elkaar. Als die kerel 36 is, is zij bejaard. :roflol:
 
Vond je moeder het lekker?

Er is ook geen probleem, maar vind het toch wel ver gaan. Een keer coïtus is trouwens wat anders dan trouwen en kinderen nemen met elkaar. Als die kerel 36 is, is zij bejaard. :roflol:

Tegen die tijd dumpen en een jong mokkeltje nemen :trollface:
 
ik loop
jij loopt
hij/zij loopt
wij lopen
hun lopen
jullie lopen
 
Afgelopen nacht opende ik een topic over een meisje van 12. Een obvious troll van mijn kant.

Het toeval wil dat ik net wat aan het surfen ben imdb. Ik kom daar tegen Aaron Johnson. Deze ''kerel'' is net 2 maanden 21 en werd vader toen hij net 2 weken 20 was. Je zou zeggen, oke dat kan. Totdat ik zag dat zijn vrouw 44 is en tijdens de geboorte van hun kind 43. Uiteraard is dit volledig legaal, want die gast is dus al 21. Toch vind ik het behoorlijk sick, want zijn vrouw kon zijn moeder zijn. :roflol:

Hier een pic van het gelukkige koppel:
http://static.guim.co.uk/sys-images...56905963191/Sam-Taylor-Wood-and-Aaron-001.jpg

Wat vinden jullie? Is dit wijf ziek?

Die kerel is ziek en dat wijf is normaal.

Was laatst ook een acteur van in de 40 die met chick van 16 trouwde, weet naam niet meer maar staat nog wel ergens op dit foru,
 
ik loop
jij loopt
hij/zij loopt
wij lopen
hun lopen
jullie lopen
Wat ''loop'' je blaten, faggot?
Die kerel is ziek en dat wijf is normaal.

Was laatst ook een acteur van in de 40 die met chick van 16 trouwde, weet naam niet meer maar staat nog wel ergens op dit foru,

:roflol: Eigenlijk wel ja.

Klopt, zo'n gast van The Green Mile. Woody Allen heeft trouwens relatie met zijn geadopteerde dochter. :trollface:
 
Haha tiefus homo. Je verhaal van gister klonk real.
 
12 jaar en 21 jaar is een groot verschil.
12jaar is nog een kind 21 jaar nie meer
 
ja dit kan gewoon
 
big nose, no cleavage, no go
 
Nose=strong
 
zie het probleem niet zo:)
toen ik 21 was ook een tijd met mooi vrouwtje van 37 gegaan.was net zo speels als ik ,,zonder gestoord te zijn
Had al 2 kinderen. kon het goed met haar vinden maarja was zelf niet ready for kids
 
lelijk wijf
hij snapt het niet helemaal
 
hij is ook niet zo buff
zij zal wel top in bed zijn en nog beter kunnen koken:p ?
 
Back
Naar boven